Terug naar overzicht
Dag Nathalie, Dat is toch wel lang op voorhand. Wij trouwden 14/05/2010 en ik moest bij hen pas langsgaan voor de 1ste pas ergens einde maart 2010. Groetjes, Kathleen
Wij trouwden 4 juni mijn eerste pas was 7 mei tweede pas 28 mei afhalen 1 juni Een half jaar op voorhand lijkt me dan wel heel snel.
Wij trouwen 8 oktober en mijn eerst pas is 27 augustus. Dus ik denk dat het van jou idd wel vroeg is.
Hoi Nathalie! Ik heb mijn kleedje vorige week gekozen bij Lilian Claes en moet ook op 17 december terugkomen voor mijn eerste pas !! Ik heb om 11u een afspraak...dus wie weet komen we elkaar daar dus nog wel tegen! Maar ik denk dat het bij hun dus niet zo raar is dat de eerste pas zo ver op voorhand is hoor...bij mij moet er nog een hoop aangepast worden (mijn kleedje is niet van de gemakkelijkste (bovenstuk is zo'n bustier-ding met allerlei parels, van mijn rok moet nog enorm veel af qua lengte, ...). Dus denk dat ze daar wel wat tijd voor kunnen gebruiken. De verkoopster verteld me dat mijn tweede pas dan een twee-tal maanden op voorhand zal zijn (mogelijk moet er dan nog wat ingenomen worden) dus dan is er nog wel voldoende tijd voor nog wat aanpassingen moest je afgevallen/verdikt zijn. Ik weeg al 10 jaar hetzelfde (stress of geen stress) dus ik denk dat er bij mij niet veel van gewicht gaat afgaan of bijkomen, maar moest dat wel het geval zijn dat was ik er nog echt super gerust op dat ze bij Lilian Claes echt wel weten wat ze doen. En ik vind het eigenlijk echt niet erg dat ik in December al terug mag...hihi...ik kijk er al naar uit om mijn kleedje nog eens te mogen aan doen! 't mag van mij snel December zijn! Lieve groetjes en wie weet tot ziens bij Lilian Claes!
Oh en ik trouw trouwens midden juni (nog een maand later als jou dus...dus ik moet dus nog vroeger op eerste pas als jou dus in verhouding)...dus geen zorgen maken !
hoi Ik heb mijn kleedje in september vorig jaar besteld bij Lilian Claes, eerste pas gehad in januari en een 10-tal dagen voor de trouw ben ik mijn kleedje gaan afhalen... Ik was er natuurlijk niet zo vroeg bij als jullie :-) Ik was wel tevreden van de service bij Lilian Claes. groetjes en nog veel plezier met alle voorbereidingen! Joyce
Hi, Ik heb mijn kleedje op 4 september besteld bij E&R in Beverlo. Mijn eerste pas was op 15 januari, mijn tweede pas op 4 juni en 7 juli mag ik mijn kleedje gaan afhalen. Ik trouw op 20 juli :) . Ik had geen probleem met de maten enzo. Je hebt immers ook meer dan 1 pas he! Maak je maar geen zorgen, Groetjes, Evelyne
Ik heb mijn kleed gekozen ergens in oktober 2010 en ben het pas vorige week es gaan passen voor 1e pas. Ik mag teruggaan 1 week voor mijn trouw...