Terug naar overzicht
Hey, Ik kon het alvast zien en was heel leuk! U ventje zal trots zijn! Groetjes Ellen
Hoi Leen, Het is heel leuk gedaan! Hoe heb je dat gedaan? :-) Wouter gaat er heel blij mee zijn, zeker weten :-)
Windows Live Movie Maker Ik hoop het zo, nog 'n klein kwartiertje en hij is thuis!
heel mooi hoor leen. amaai, jij had precies heel wat foto's van jullie openingsdans hé hij zal vast en zeker heel verrast zijn denk ik groetjes
kan het spijtig genoeg niet zien :(
heel mooi!soms komen dromen uit... dit staat bovenaan onze uitnodiging en achteraan ons misboekje :)
geraak er precies ook niet op,kom steeds op mijn startpagina uit van FB
spijtig ik kan het niet zien!!!!!!!
Wat leuk... ik had hem voor de computer gezet met z'n oogjes gesloten en van het moment dat ik het had opgezet mocht hij ze open doen! Hij heeft deze hele tijd zitten kijken met open mond, mij heel de tijd zitten strelen en achteraf zij hij met veel verbazing "Wauw, schat, zoveel tijd daarin steken en dat voor mij!" Het was in orde dus Wij hadden de fotograaf nog tijdens onze openingsdans en als je weet dat er 5200 foto's zijn getrokken moeten er daar ook genoeg bijzijn van de openingsdans!
Ik kan het spijtig genoeg niet zien.
Is heel mooi leen ,kreeg er kippenvel van ! Wens jullie samen een prachtig leven toe .