Nu Online
Momenteel zijn er 636 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleine griekse vaasjes gezocht

21-5-2006 14:39:14

Hallo,

Voor de inkleding van ons huwelijksfeest zijn we op zoek naar een 60-tal kleine terracotta vaasjes, van een 6-tal centimeter groot. Het zou een mini-versie van een griekse vaas moeten zijn (We hebben elkaar in Griekenland leren kennen)

We hebben ooit een dergelijk vaasje in een bloemstuk gekregen, dus blijkbaar worden die daarvoor gebruikt. Op een website over aquariums hebben we dergelijke vaasjes ook al als decoratie gezien.

Een fotootje van wat we zoeken: http://www3.verstrepen.net/vaasje.jpg

We hebben al een aantal bloemenwinkels en aquariumwinkels afgelopen, maar tot nu toe zonder resultaat.

Weet iemand waar we die dingen kunnen vinden?

Steven

Steven
9-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 796

Veerle
29-10-2005
 Meld misbruik21-5-2006 15:07:33

Al eens aan een tuincentrum gedacht?

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik21-5-2006 19:31:55

Hey

Misschien kan je dit ook zelf maken met klei?

Groetjes

Vicky
09.09.06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...