Terug naar overzicht
Hangt ervan af in welke gemeente/stad je trouwt. Bij ons in Gent is het standaard 10 minuutjes maar je kan 20 minuten vragen bij reservatie van je huwelijksdatum en voorkeuruur. Wij hebben dat gedaan en moeten dan een paar maanden vooraf afspreken met een bepaald persoon die zich met de personalisatie bezig houdt (doorgeven waar we personalisatie gaan inlassen, welke muziek, etc.). Liefs, Nathalie
ja, awel, das een goei vraag, wat zet je daar eigenlijk allemaal in, in die geloften? tom_liesbeth@skynet.beals er eens iemand een voorbeeld wil doorsturen... groetjes, Liesbeth
vind ik wel een leuk idee eigenlijk !! geen idee hoe het in a'pen aan toe gaat, heel snel in elk geval want we trouwen met zéér veel die dag. ik volg dit item even verder mee, die personalisatie spreekt me aan
wij hadden andere schepen gevraagd en bij ons heeft de schepen na al het officiele gedeelte een speech gehoudenhij had allerlei dingen aan ons gevraagd en op onze site gezocht en had daarmee speech gemaaktiedereen was erg onder de indruk en het was ook super leukdaarna hebben we ook nog piano duet mogen spelen op piano die in het stadhuis stond (we hadden ook wel het voordeel dat we de laatste waren die in de voormiddag gepland waren)
dit waren mijn geloften voor mijn ventje: Liefste SchatAl van meet af aan vormen jij en ik een echte tandem. Op jou kan ik vertrouwen, welke weg je ook inslaat. Ik geniet er van om samen met jou onderweg te zijn, maar ookom even halt te houden en te genieten van de kleine dingen die ons zo speciaalmaken.Jouw pretoogjes, jouw vogellachje, het tot rust komen injouw putje, het laatste kusje op mijn hoofd voor het slapengaan, …En ik weet aan een tandem komt ook sleet, maar ik zal hemsteeds helpen onderhouden, hem steeds als nieuw behandelen. Want vandaag wil ik jou beloven: Een zomers dag, eenbesneeuwde ochtend, door weer en wind, met een extra aanhangwagentje voor onzetoekomstige kinderen,…Vanaf vandaag wil ik de rest van ons leven, samen mét jouonderweg zijn. Als man en vrouw. Ik hou van jou.
Wij hadden niets gevraagd in het gemeentehuis,maar wij kregen achteraf een kleine receptie... Misschien eens vragen of dat mogelijk is?
Idd, navragen! In sommige gemeenten kan het, in andere niet! Ze moeten er natuurlijk dan ook rekening mee houden in hun planning als er nog iemand anders zou trouwen!