Nu Online
Momenteel zijn er 646 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksbeloften

28-6-2011 20:21:02
Wij trouwen enkel voor de wet en we vroegen ons af of er dan ook huwelijksbeloften uitgesproken kunnen worden. Ik heb vernomen dat het hele gedoe amper een tiental minutjes zou duren en ik wil dit echt wel een beetje langer laten duren:-)

voor de huwelijksbeloften had ik ook graag iets anders dan normaal gehad , wij willen vooral een niet-traditioneel huwelijk en zouden het zeer graag grappig houden.

Dus zoiets in de aard van "lieve schat, beloof je altijd te zorgen dat mijn eten op tafel staat?"
en dan antwoord mijn man "ja , als ik daarna naar het voetbal mag"

....
iemand nog ideetjes? zou dit mogen en moeten we dit dan allemaal op voorhand aanvragen?

wie nog supergrappige of leuke ideeen heeft laat maar weten he :-)

Tania
21-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 2661

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik28-6-2011 20:41:09

Hangt ervan af in welke gemeente/stad je trouwt. Bij ons in Gent is het standaard 10 minuutjes maar je kan 20 minuten vragen bij reservatie van je huwelijksdatum en voorkeuruur. Wij hebben dat gedaan en moeten dan een paar maanden vooraf afspreken met een bepaald persoon die zich met de personalisatie bezig houdt (doorgeven waar we personalisatie gaan inlassen, welke muziek, etc.).

Liefs,

Nathalie

liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik28-6-2011 22:11:39

ja, awel, das een goei vraag, wat zet je daar eigenlijk allemaal in, in die geloften?
tom_liesbeth@skynet.be
als er eens iemand een voorbeeld wil doorsturen...

groetjes, Liesbeth

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik28-6-2011 22:42:06

vind ik wel een leuk idee eigenlijk !!
geen idee hoe het in a'pen aan toe gaat, heel snel in elk geval want we trouwen met zéér veel die dag.

ik volg dit item even verder mee, die personalisatie spreekt me aan

Ki
13-5-2011
 Meld misbruik29-6-2011 8:39:08

wij hadden andere schepen gevraagd
en bij ons heeft de schepen na al het officiele gedeelte een speech gehouden
hij had allerlei dingen aan ons gevraagd en op onze site gezocht en had daarmee speech gemaakt
iedereen was erg onder de indruk en het was ook super leuk
daarna hebben we ook nog piano duet mogen spelen op piano die in het stadhuis stond (we hadden ook wel het voordeel dat we de laatste waren die in de voormiddag gepland waren)

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik29-6-2011 9:00:03

dit waren mijn geloften voor mijn ventje:

Liefste Schat
Al van meet af aan vormen jij en ik een echte tandem.
Op jou kan ik vertrouwen, welke weg je ook inslaat.
Ik geniet er van om samen met jou onderweg te zijn, maar ook
om even halt te houden en te genieten van de kleine dingen die ons zo speciaal
maken.
Jouw pretoogjes, jouw vogellachje, het tot rust komen in
jouw putje, het laatste kusje op mijn hoofd voor het slapengaan, …
En ik weet aan een tandem komt ook sleet, maar ik zal hem
steeds helpen onderhouden, hem steeds als nieuw behandelen.
Want vandaag wil ik jou beloven: Een zomers dag, een
besneeuwde ochtend, door weer en wind, met een extra aanhangwagentje voor onze
toekomstige kinderen,…
Vanaf vandaag wil ik de rest van ons leven, samen mét jou
onderweg zijn. Als man en vrouw.
Ik hou van jou.

Charlotte
28-5-2011
 Meld misbruik29-6-2011 16:01:26

Wij hadden niets gevraagd in het gemeentehuis,maar wij kregen achteraf een kleine receptie... Misschien eens vragen of dat mogelijk is?

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik29-6-2011 18:58:24

Idd, navragen! In sommige gemeenten kan het, in andere niet! Ze moeten er natuurlijk dan ook rekening mee houden in hun planning als er nog iemand anders zou trouwen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...