Terug naar overzicht
Hey Vanessa, dat zijn idd tegenslagen... Maar kop op meid... voor alles is een oplossing! Wij weten morgen of er een begrafenis zal plaatsvinden. Zo ja, dan zitten ook wij met een tijdsgebrek. Fingers crossed! Je kan altijd even een telefoontje doen naar de gemeente/stad om even te informeren over de duur van de werken, dat stelt je misschien al wat meer gerust. Ik heb trouwens net een typfout gevonden in ons misboekje, en dan nog wel in onze geloften! Maar ach... ik ga mijn slaap er niet voor laten hoor. De boodschap is duidelijk denk ik hahaha Trachten te relativeren meisje en dan lekker genieten! Heet zal het niet worden, ze geven nu zo'n 19° maar zon en weinig wind dus gaat heel aangenaam zijn! Kop op! xxx
dag vanessa, ook bij ons had ik de laatste weken anders voorgesteld. Mijn opa van 91 jaar werdt 10 dagen opgenomen in het ziekenhuis. Je weet natuurlijk dat dit kan gebeuren maar verwacht het niet voor het huwelijk. Het gaat ondertussen wel iets beter maar mijn ikzelf, mijn ouders en zus zijn er natuurlijk aanhoudend mee bezig. Af en aan ziekenhuis waardoor al de rest blijft liggen. Ook mijn schoonmoeder werd vorige week opgenomen met galstenen, is ondertussen geopereerd en al thuis sinds gisteren maar moet nog herstellen. Mijn vriendin die een tekstje leest met de cerermonie heeft net haar grootmoeder verloren en ook hier is de begrafenis donderdag. Dus ja ook hier hoop ik dat het snel zaterdag is en dat onze dag toch nog perfect mag verlopen.
hei dames... dat zijn meestal dingen die tegenvallen, die je niet echt in de hand hebt, en idd voor alles valt er een oplossing... maar jullie moeten denken, alles wat voor de trouw kan mislopen, kan al niet meer mislopen op de dag zelf...
Mercikes dames! Nog 2 daagjes en dan kan er niets meer mislopen (hoop ik) groetjes Vanessa