Terug naar overzicht
Goh ja is lastig he, mijn en mijn vriend zijn collega's zijn ook gevraagd. Normaal was het de bedoeling zonder partner, maar iedereen vroeg of het met mocht, dus hebben we maar ja gezegd. Dit is inderdaad duurder, maar ja ze moeten dan ook wel een cadeau afgeven natuurlijk he. Als je goeie collega's hebt zou dit zichzelf moeten terugbetalen ;)Al weet je maar nooit natuurlijk.
die 240 euro zal zich echt wel "terug betalen" in cado's denk ik de sfeer op den buro is toch ook niet onbelangrijk en er zullen er altijd zijn die in hun gat gebeten zijn als ze hun partner niet mee mogen brengen. vergeet dan die 1 of 2 die nu denken dat de partner niét mee mag niet te verwittigen dat die wél mee mag komen. Ik ben ooit niet "meegemogen" naar een trouwfeest van een medewerker van mijn aanstaande maar dat kwam omdat ze alle 45 haar collega's op het avondfeest had gevraagd en dat mét partners nog eens 45 man meer geweest zou zijn waardoor de zaal dan te klein was.
wij hadden dit ook aan de hand.. maar dan voor avond feest, maar wij hebben uiteindelijk geen mail ofzo gestuurd dat ze niet mogen komen, maar hun gewoon dan maar meegeteld... tis zoals brenda zegt, het betaald zijn eigen wel terug in cadeau's.. het is idd niet gemakkelijk om te gaan zeggen dat het niet de bedoeling was en dat ze niet welkom zijn, want dan ga je het risico hebben dat de collega zelf ook niet gaat komen, omdat zijn partner niet mee mag, en dan is het op sfeervlak op werk ook misschien wel een dobber dus zou zeggen, als het mogelijk is, gewoon even door de vingers zien, en die 12 man extra aanvaarden op receptie..
Ik zou de partners van de collega's ook laten meegaan. Een collega van ons heeft ons ook uitgenodigd zonder partners en hier is van verschillende kanten toch wel een bedenking bij gekomen. Het zal zich allemaal wel terugbetalen!
Ik vind het toch ook wel raar om collega's uit te nodigen zonder partner.Bij een huwelijk mag toch altijd de partner meekomen.Ik zou het zo laten maar dan wel consequent zijn en alle partners laten meekomen natuurlijk.Succes!