Nu Online
Momenteel zijn er 496 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

collega's en hun partners...

28-6-2011 21:47:09
Onze uitnodigingen zijn ondertussen al een hele tijd de deur uit. Tegen vrijdag moet iedereen bevestigen.
De collega's van mijn verloofde zijn uitgenodigd op de receptie, zonder partner. (Enkel de naaste collega's op het avondfeest met partner.) Nu krijgen we bevestigingen binnen van collega's die uitgenodigd waren op de receptie dat ze met hun partner graag naar onze receptie willen komen. Ookal stond enkel de naam van de collega op de envelop! *zucht*
Wat zouden jullie doen?
- Tegen iedereen zeggen dat dat niet de bedoeling is dat ze hun partner meebrengen, het kost al meer dan genoeg. Ongeveer twaalf collega's hebben een partner, dus dan komt er ongeveer 240 euro bij... Er zijn er wel al één of twee die weten dat hun partner niet mee mag.
- Of we houden het zoals oorspronkelijk en we sturen iedereen een mail dat het niet echt de bedoeling was dat hun partner mee komt... En dan is de vraag of degene die oorspronkelijk met twee gingen komen, alleen nog wel gaan komen, dus moeten ze eigenlijk opnieuw bevestigen.

pff! miserie zenne!

anouk
30-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1410

Sofie
12-8-2011
 Meld misbruik28-6-2011 22:03:13

Goh ja is lastig he, mijn en mijn vriend zijn collega's zijn ook gevraagd.

Normaal was het de bedoeling zonder partner, maar iedereen vroeg of het met mocht, dus hebben we maar ja gezegd. Dit is inderdaad duurder, maar ja ze moeten dan ook wel een cadeau afgeven natuurlijk he.

Als je goeie collega's hebt zou dit zichzelf moeten terugbetalen ;)
Al weet je maar nooit natuurlijk.

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik28-6-2011 22:39:49

die 240 euro zal zich echt wel "terug betalen" in cado's denk ik
de sfeer op den buro is toch ook niet onbelangrijk en er zullen er altijd zijn die in hun gat gebeten zijn als ze hun partner niet mee mogen brengen. vergeet dan die 1 of 2 die nu denken dat de partner niét mee mag niet te verwittigen dat die wél mee mag komen.

Ik ben ooit niet "meegemogen" naar een trouwfeest van een medewerker van mijn aanstaande maar dat kwam omdat ze alle 45 haar collega's op het avondfeest had gevraagd en dat mét partners nog eens 45 man meer geweest zou zijn waardoor de zaal dan te klein was.

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik29-6-2011 9:52:17

wij hadden dit ook aan de hand.. maar dan voor avond feest, maar wij hebben uiteindelijk geen mail ofzo gestuurd dat ze niet mogen komen, maar hun gewoon dan maar meegeteld... tis zoals brenda zegt, het betaald zijn eigen wel terug in cadeau's..

het is idd niet gemakkelijk om te gaan zeggen dat het niet de bedoeling was en dat ze niet welkom zijn, want dan ga je het risico hebben dat de collega zelf ook niet gaat komen, omdat zijn partner niet mee mag, en dan is het op sfeervlak op werk ook misschien wel een dobber

dus zou zeggen, als het mogelijk is, gewoon even door de vingers zien, en die 12 man extra aanvaarden op receptie..

Anke
9-9-2011
 Meld misbruik29-6-2011 10:45:05

Ik zou de partners van de collega's ook laten meegaan.
Een collega van ons heeft ons ook uitgenodigd zonder partners en hier is van verschillende kanten toch wel een bedenking bij gekomen.
Het zal zich allemaal wel terugbetalen!

Mireille
2-7-2011
 Meld misbruik29-6-2011 13:27:01

Ik vind het toch ook wel raar om collega's uit te nodigen zonder partner.
Bij een huwelijk mag toch altijd de partner meekomen.
Ik zou het zo laten maar dan wel consequent zijn en alle partners laten meekomen natuurlijk.
Succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info