Marjan & Benjamin
4-8-2012
|
28-6-2011 23:55:10
Ja hoor, ik! Zeer tevreden van hoor.... had men bestelling binnen de week, kwam wel van China, heb zelf men bestelling kunnen opvolgen via online tracking (DHL).
wat wil je bestellen?
groetjes.
|
|
Linde
26-5-2012
|
29-6-2011 0:09:59
Kan je de producten terugzenden indien je ze niet goed vindt?
Linde
|
|
Marjan & Benjamin
4-8-2012
|
29-6-2011 0:11:42
normaal gezien wel, bij mij was het allesinds goed dus... bij mij ging het om accoire, als je neit zeker bent kan je altijd een maitlje sturen naar hun... had ook altijd heel snel antwoord!
groetjes.
|
|
tima
8-9-2012
|
29-6-2011 9:02:29
nie echt een idee van hoor maar als ik de prijzen zag leek mij dit wel een site om te onthouden maar wilde toch weten of het zowat betrouwbaar is . kvond de sluiers en hoepelrokken mooi en goed van prijs zelfs de jurken zagen er mooi uit en voor €200 ?? nu ja hoepelrok en sluier hangt af wan welke jurk ik tenslotte ga nemen é en dit duurt wel nog even voor ik kan dress shopping wanneer gaan jullie ?
|
|
Marjan & Benjamin
4-8-2012
|
29-6-2011 9:16:19
Mijn kleed is al besteld en zou binnen komen in november-december en dan gaan ik het nog is passen, dus ben zeer nieuwsgierig.
groetjes.
|
|
tima
8-9-2012
|
29-6-2011 10:45:07
amaai vroeg bij tegen mij hadden ze gezegd zeker wachten tot 12mnd voor huwelijk nu ik ga het proberen + tegen september is de nieuwe collectie ook al uit
|
|
Jana
5-5-2012
|
29-6-2011 11:56:44
Amai ja mooie site en jurken, heb wel een beetje schrik dat als ik het zelf op maat laat maken via de site het toch nog niet ga passen! maar ben er over aan het nadenken eigenlijk! maar wat als je dat besteld (zelfs op maat) en er zit een foutje in of het past niet goed?
toch een beetje bang voor! :) maar tis zooooo verleidelijk
|
|
ze
17-6-2012
|
22-7-2011 14:12:43
Ik denk dat ikhet ga proberen. Zoveel waarschuwingen maar proberen waard...
Hoe was de assesoire?
|
|
kirsten
11-11-2011
|
26-7-2011 12:36:28
dag dames,
ik wil heel graag een jurk bestellen via Vowstory. maar vraag me net als jullie af, is het betrouwbaar??
|
|
Neeltje
19-5-2012
|
8-8-2011 21:34:22
Ik vind het een vreemd concept. Er staan Pronovias jurken op, maar het wordt allemaal op maat gemaakt?? Of gebruiken ze gewoon plaatjes van andere merken maken ze die na? Er staat niet echt duidelijk uitleg bij... Kan iemand dit toelichten voor mij ?:)
|
|
Noortje
8-6-2012
|
14-8-2011 20:53:44
Ik wil er ook graag een jurk bestellen. Ik heb er een heel mooie gevonden en vond de prijs natuurlijk helemaal geweldig.
Ik verneem graag alle reactie over Vowstory!
|
|
Sven
25-3-2012
|
19-8-2011 20:15:50
Hallo, Ik heb ook een favoriete jurk op vowstory gevonden, maar mijn toekomstige waarschuwde mij voor invoertaks. Voor wie hier al besteld heeft, hebben jullie aan DHL nog extra taksen moeten betalen? Alvast bedankt voor de reacties
|
|
A.
|
|
|
A.
|
23-8-2011 11:13:11
Mijn ervaring met Vow story is zeer slecht , mijn maten stemmen overeen met de maten welke Vowstory op hun site zet, toch staat de jurk aan de achterkant zo'n 10cm open. Heb alles eindeloos met hun gemaild/gechat echter zij beweren dat hij past oordeel zelf, ik heb de jurk op marktplaats gezet (niet om te verkopen maar om mensen te waarschuwen) onder Etui-Line etc. daar zie o.a. de foto van de openstaande rug. Volgens hun moet ik de rug met het lint dichtvlechten dan is het probleem verholpen. Ik ben met de foto´s bij een bruidskledingzaak langs geweest deze zag gelijk dat de maat niet juist is.Zij komen hun leveringsvoorwaarden niet na nl. Kapotte, beschadigde of verkeerd geleverde producten U heeft recht op teruggave van het complete aankoopbedrag inclusief de verzendkosten voor kapotte, beschadigde of verkeerd geleverde producten. DIT KAN JE DUS VERGETEN.
|
|
Ninanda
6-7-2012
|
26-8-2011 9:23:52
De plaatjes op de website zijn van het merk Maggie Sottero ( www.maggiesottero.com), normaal zijn deze jurken tegen de 2000,00 euro aan, originele verkopen ze dan zo ie zo niet, denk dat het een namaak is maar of het erzelfde uitziet als het dan binnen komt? Als mensen hun ervaring mee hebben of de jurk hetzelfde binnen komt als op de foto, graag laten weten. Betreft de maat @A. een goede kleermaker kan dit zo voor je verhelpen dan ben je in iedegeval niet je geld kwijt. Groetjes Nina
|
|
evelien
16-12-2011
|
11-9-2011 18:44:55
Ik vindt het spannend ik wil ook graag een jurk via vowstory kopen. maar heb dus ook echt mijn twijvels. Maar ja ik denk toch dat ik het doe. Hoe lang van te voren moet ik bestellen?
|
|
sharon
10-3-2012
|
17-9-2011 14:24:25
hallo. ik heb mijn jurk ook besteld via vowstory. had hem binnen 3 weken thuis zonder extra tax kosten. ik ben supertevreden met mijn jurk en hij is gewoon precies hetzelfde als op het plaatje. ook goede kwaliteit stof en tis geen dun jurkje. de jurk weegt in totaal 3 kilo. ook mijn maten klopten. ik ben bij meedere bruidswinkels geweest en jurken aangepast. overal had ik maat 40 en die maat heb ik ook besteld. hij zit perfect.
mijn ervaring met vowstory is super!! onze bruiloft kan nu al niet meer stuk.. een goedkope maar prachtige jurk.
groetjes sharon
|
|
tima
8-9-2012
|
17-9-2011 19:25:13
zou het mogelijk zijn om eens een fotootje door te sturen ? julles.dog@hotmail.com
|
|
Lilliane
|
18-9-2011 15:12:32
Hallo iedereen,
Vow story is bezig met het opzetten met winkels in Nederland ,(Amsteredam) en in Belgié (Antwerpen), dat zal in de tweede helft van 2012 plaatsvinden. Voor wie nog even tijd heeft, is wachten misschien zo gek idee nog niet Verder hoor ik eigenlijk alleen maar goede dingen over deze onderneming, ze werken al 33 jaar en als je rotzooi verkoopt , hou je het volgens mij geen 33 jaar vol dus...
|
|
Ellen
23-6-2012
|
19-9-2011 9:16:33
Hey Sharon,
Zou ik ook een fotoootje kunnen krijgen van jouw prachtige bruidskleed? ellenbolsens@hotmail.com Ik denk dat ik ook via de site ga bestellen, maar heb nog een duwtje in de rug nodig :-)
Groetjes,
Ellen
|
|
Carmen
16-6-2012
|
20-9-2011 22:11:32
Ik ben zelf ook aan het twijfelen of ik een jurk via deze website ga bestellen. Heb ook ene duwtje in de rug nodig. Iedereen aan wie ik vertelde van deze site-verkoop, heeft zijn twijfels... Ik ga intussen toch nog eens in enkele winkels kijken of het model dat ik koos me wel goed staat...
groetjes,
Carmen
|
|
maartje
7-7-2012
|
26-9-2011 13:57:39
Ik heb mijn jurk ook bij vowstory besteld en hoop dat t allemaal goed komt. ik laat hem op maat maken, lijkt mij iets veiliger dan een standaard maat. en als hij niet is wat ik er van verwacht kan ik alsnog naar een bruidszaak. heb ik in ieder geval geprobeerd om de jurk van mijn dromen te krijgen.
groetjes maartje
|
|
Lilliane
|
28-9-2011 8:24:06
Hey, Maartje,Als jouw jurk binnen , laat het ons dan hier even weten, dan weet iedereen hier waar zij aan toe is,
|
|
jane
16-5-2012
|
7-10-2011 11:47:11
ja hier is de twijfel ook groot of ik het wel zal doen. heeft iemand foto's van hun trouwjurk die zij via hun hebben besteld ? gaat misschien de twijfel wegnemen. alvast bedankt!
|
|
Anneke
|
11-10-2011 13:45:57
Ook bij mij twijfels om al dan niet te bestellen. 't Is wel heeeeeel goedkoop, zelfs met al dan niet nog tax of invoerrechten erbij.
Kan er iemand mij wat fotootjes van haar jurk doormailen? annekesteurs@telenet.be
Thanks!!!! Anneke
|
|
Donja
20-4-2012
|
12-10-2011 22:57:50
Ik zit ook heel erg te twijfelen om hier mijn jurk te bestellen.. Aan de ene kant denk ik dus ze bestaan al 33 jaar en de revieuws op de de jurken zijn ook allemaal goed maar aan de andere kant denk ik dan 200 euro voor een jurk is wel erg weinig... Als mensen foto's hebben van een jurk via vowstory zie ook ik die graag tegemoed.. donja-quinty@hotmail.com
|
|
Nadia
13-7-2012
|
15-10-2011 0:11:15
Ik heb ook mijn jurk besteld vanuit China (was wel niet via vowstory). Op de foto was het prachtig, echt de jurk van mijn dromen. Maar toen ik eergisteren mijn pakketje aankreeg bleek de jurk niet in de verste verte op de foto te lijken! De maten waren wel heel juist en ik heb maar een maandje moeten wachten op mijn jurk. De kwaliteit echter laat te wensen over. Zowel de stof als het naaiwerk. Dus als ik jullie mag adviseren, koop niet via internet!
|
|
Ilse
24-5-2012
|
16-10-2011 14:38:53
Ik ontvang ook graag foto's van jurken die via vow-story zijn gekocht malepartis@yahoo.com Hoor bij iedereen twijfel, maar inderdaad, voor die prijs is het het proberen misschien wel waard...
|
|
Lilliane
|
17-10-2011 16:52:13
Is er iemand die duidelijkheid kan verschaffen? Als dit adres niet ok is, goed dan, dan kijkt iedereen verder, maar anders is het leuk ( lees aantrekkelijk) alternatief, bij iets als een trouwerij ,wat sowiezo veel geld kost. Maar nogmaals , het moet wel een goed adres zijn
|
|
K.
5-5-2012
|
18-10-2011 11:24:22
Beste Nadia, welke website was dat?
Beste Sharon, welke jurk heb je besteld en van wat voor materiaal?
Groetjes, Kirstin
|
|
tina
3-8-2012
|
1-11-2011 21:02:55
Ik wil ook bestellen via vowstory.. willen jullie jullie fotos van jullie jurken mailen naar: tina.islamgulova@hotmail.com. alvast bedankt, tina
|
|
Lilliane
|
10-11-2011 14:57:44
hallo, hebben jullie al foto's ontvangen van diegene die bij Vowstory een jurk hadden besteld? En wat is jullie conclusie?
Alvast bedankt!
|
|
Stéphanie
25-8-2012
|
14-11-2011 12:49:30
ik wil ook bestellen via vow story!! doen of laten???? grtjs
|
|
e.e
|
22-11-2011 11:21:19
hallo, zou iemand mij mischien ook een foto kunnen sturen die een jurk bij vowstory vandaan heeft ? alvast bedankt groetjes ellen_duijst1987@hotmail.com
|
|
tina
3-8-2012
|
22-11-2011 12:41:30
Ik wil ook bestellen via Vowstory. willen jullie foto naar mijn emailadres sturen tina.islamgulova@hotmail.com. Alvast bedankt. Groetjes Tina.
|
|
nadine
7-7-2012
|
3-12-2011 18:34:53
Ben heel erg aan het twijfelen of ik een jurk moet bestellen of niet.Ik laat hem op maat maken. Kan iemand mij advies geven? Of als het kan wat foto's sturen van je bestelede jurk. Alvast bedankt. mamabarendsen@gmail.com
|
|
charles
25-4-2012
|
13-12-2011 11:19:38
hoi allemaal, ik lees dat we allemaal dezelfde angst en vragen hebben, en helaas lees ik maar weinig reacties hierop. Of worden die reacties over foto;s e.d. naar email adressen gestuurd. De prijs is bijna te mooi om waar te zijn. ook wij zitten te denken om de gok te wagen. Wij trouwen in april in Nederland en doen het in juli nog eens dunnetjes over in brazilie ( woont familie van de vrouw) Kan iemand ons uit de onzekerheid halen of we wel of niet moeten bestellen bij hen? wij willen namelijk voor beide gelegenheden een aparte jurk bestellen. wij horen en zien graag reactie of foto morristraveller1@hotmail.com
|
|
Tiziana
18-8-2012
|
2-1-2012 13:42:19
Hoi.. Zijn er mensen die een email ontvangen hebben met voorbeeldjes van de aangekocht jurk via vowstory? Zouden jullie je ervaringen aub willen delen? Dan kunnen wij mss ook meegenieten een betaalbare jurk kopen.. Ik wacht alvast af in grote spanning ! En een dikke dankjewel voor je reacties! Tiziana
|
|
tima
8-9-2012
|
2-1-2012 23:43:55
voorlopig nog nooit iets ontvangen van niemand het is toch iets raars
|
|
tina
3-8-2012
|
3-1-2012 9:26:35
Ik wacht al een paar maanden op de mailtje...
|
|
Lilliane
|
3-1-2012 11:55:26
Misschien dat iedereen haar jurk geheim wilt houden, of zo... Op het andere topic "Vowstory ervaringen?" staat wel een plaatje van de jurk van een van de bruiden, geloof ik
|
|
Tiziana
18-8-2012
|
3-1-2012 19:45:06
Hmm, misschien eens opnieuw opstarten.. :)
|
|
tima
8-9-2012
|
4-1-2012 11:36:54
tzal iem anders moeten zijn want ik heb ondertussen mijn jurk al
|
|
Jebnah
14-5-2012
|
10-1-2012 19:20:02
Tima, hoe was je jurk? Ik heb mijne iets voor oud en nieuw besteld, dus nu nog even afwachten tot ik 'm binnenkrijg. Tis en blijft een gok want ik hoor hele verschillende verhalen.
|
|
tima
8-9-2012
|
10-1-2012 19:56:00
ik ben gewoon naar een bruidswinkel gegaan daar dat papa toch opeens wilde sponseren voor de jurk heb ik maar het zekere voor het onzekere genomen . maar laat zeker iets weten als jeje jurk ontvangt + en - want zoals je ziet zou er veel bruiden mee helpen
|
|
Kim
24-5-2013
|
11-1-2012 14:10:50
Ik zou ook graag een mailtje ontvangen, kimbrokling@live.nl ben ook heel benieuwd, weet iemand al iets meer over de winkels die geopend gaan worden?
|
|
nadine
7-7-2012
|
11-1-2012 14:24:49
Hallo Allemaal, Ondanks mijn grote twiujfels toch een jurk bij vowstory besteld. Heb hem wel op maat laten maken zodat ik zeker weet dal alles klopt. Na mijn betaling kreeg ik binnen enkele dagen dat de jurk in productie was genomen. Het volgende mailtje was ruim 2 weken laten met de mededeling dat hij verzonden was. Via de tracktrace code dierbij zat kon ik volgen waar de jurk zich bevond. Envandaag is hij gekomen. Ik heb ruim 4 weken vanaf het bestellen tot de levering gewacht. De jurk is SUPER en past perfect. Hij is alleen gekreukt omdat hij heel erg goed verpakt was en vaccuum was. Maar als dat alles is. Ik heb behalve de verzendkosten a € 49,- geen extra kosten gehad. Ik ben echt heel erg blij dat ik het gedaan heb. Voor dit geld kun je het niet laten. Dus dames ik heb geen commentaar op vowstory. Alles super gegaan.
|
|
aly
20-7-2012
|
12-1-2012 20:29:35
Hé Nadine, super dat het goed is gegaan. Ik hoop dat er nog een paar meiden een bericht plaatsen dat ze het ook hebben gedaan........Durf zelf de stap nog niet te zetten!!!!!!
|
|
Kim
24-5-2013
|
18-1-2012 15:01:17
Wat goed Nadine, dat is goed om te horen. Zou je een foto kunnen sturen?
|
|
Amparo
28-2-2012
|
22-1-2012 19:56:04
Op 28 februari gaan wij trouwen en ik heb tot op heden nog niet de juiste jurk in de winkels gevonden. Wel bij vow story!!! Nu weet ik ook niet zeker of ik het risico moet nemen aangezien ik 3 weken terug bevallen ben en nog een beetje met de maten zit. Ik ga er namelijk vanuit over een maand weer dunner te zijn dan nu. Ik weet dus niet zeker of dat ik hem via hun op maat moet laten maken of dat ik de jurk te groot moet kopen.... Het ligt er echt aan hoe de jurk valt..
Mijn moeder zei ook dat ik hem beter te groot dan te klein kon bestellen, dan kan een coupeuse hem altijd nog kleiner maken... Wat is jullie ervaring hiermee? Bestellen jullie de standaard maten? Of laten jullie de jurk via vow story op maat maken?
Maar de jurk moet op tijd binnen komen, en stel dat ik 4 weken wacht, en de jurk is toch anders dan op de foto's, dan heb ik een groot probleem. Heeft iemand de jurk binnen 4 weken tijd gekregen? Of kan ik 4 weken echt aanhouden? Of is dit in sommige gevallen ook langer dan 4 weken tijd? Het is een moeilijke keuze, maar ik ben helemaal verliefd geworden op de jurk hier.
Ik lees dat iedereen vraagt om het versturen van een foto van een jurk van vow story, maar het lijkt erop dat nog niemand een mailtje heeft ontvangen??? Mocht iemand een jurk daar hebben besteld en met mij kunnen delen om mij uit de onzekerheid te halen mail mij dan op xxxamparo@hotmail.com
Alvast bedankt!
|
|
Rick
20-9-2012
|
4-2-2012 18:36:54
Hoi mensen,
Wij hebben op 8 januari een jurk besteld en deze staat nog steeds op : Order wordt verwerkt. We hebben geen mail gehad en er wordt niet gereageerd op e-mails.
Iemand ervaringen of ideetjes wat we nu moeten doen?
|
|
Amparo
28-2-2012
|
4-2-2012 19:00:36
Mijn jurk is op 26 januari besteld en bij ons staat er ook nog steeds order wordt verwerkt. Tot op heden ook nog geen reactie gehad op mijn mailtjes. Ik kan alleen maar hopen dat het goed gaat. Ik heb tevens voor de snellere levering van DHL gekozen wat mij 10-40 euro meer ging kosten als mijn jurk geleverd wordt. Belachelijk veel, maar hierdoor wordt de jurk tussen de 14-20 dagen geleverd. Wat voor mij van belang is omdat mijn huwelijk de 28e is. Ik weet alleen niet of dit incl. de weekenden bedraagt. Het zou daarom fijn zijn geweest als vowstoryshop gewoon had gereageerd op mijn mailtjes.
|
|
Rick
20-9-2012
|
4-2-2012 19:07:08
Hi Amparo, mocht je contact krijgen met ze, laat even een berichtje voor me achter. Hopelijk komt je trouwjurk snel binnen ! Wij trouwen pas in September, maar willen toch graag weten hoelang dit nog gaat duren. Ik lees berichten over een levertijd van +/- 3 weken, wij wachten op de bevestiging al 5 weken, maar hebben wel meererde artikelen besteld.
Mocht iemand een telefoonnummer hebben van ze, ik wil ze graag eens contactteren .. :-)
|
|
Lilliane
|
6-2-2012 8:54:14
Rick en Amparo, misschien is live chatten een oplossing. Ik geloof dat dat mogelijk is tussen maandag en vrijdag tussen 6.00- 11.00. (staat op de website , rechts boven) bovendien gewoon doorgaan met contact zoeken, want dit kan natuurlijk niet. En als er wat fout gaat , (wat altijd wel mogelijk is, dat is bij ieder groot bedrijf wel , denk ik), moet dit natuurlijk snel te verhelpen zijn. Succes !
|
|
Rick
20-9-2012
|
7-2-2012 20:47:55
Hoi Allen, Ik heb een mail gekregen van VOWSTORY. Lees: Dear Rick, I'm so sorry about this because we were on vocation for about 2 weeks for Chinese New Year last month. I suppose the dress could be shipped in a week or two. May I know your wedding day please? Best Regards, Alicia ************ Geen problemen mee dus ... even afwachten .. :-) Ik hou jullie op de hoogte
|
|
Amparo
28-2-2012
|
10-2-2012 19:47:26
Rick, dat is zeer goed nieuws!! Misschien kun je ook vragen of ze mijn waslijst aan mailtjes kunnen beantwoorden? ;) Het blijft lastig om iets van internet te bestellen en zeker bij zoiets belangrijks als de perfecte trouwjurk. Aangezien mijn huwelijk al bijna plaats vindt maak ik mij natuurlijk grote zorgen.. Mocht ik een reactie van Vowstory ontvangen dan laat ik het weten. En al helemaal als mijn bestelling binnen komt :)
|
|
ggdzgz
21-3-2012
|
15-2-2012 18:34:10
Ik heb mijn trouwjurk met bolero en nog een aantal andere accesoires besteld via Vowstory. Ik heb extra betaald om de jurk op maat te laten maken. Ik heb mijn maten exact opgenomen zoals op de website staat beschreven. Dit heb ik 3 keer gedaan, door 2 verschillende personen en we kwamen op dezelfde afmetingen uit. 3 weken later was mijn jurk er. Een opsomming van wat er niet goed is gegaan: De jurk is veel te groot! Meer dan 2,5 cm (volgens de website heb ik recht op teruggave van mijn geld). De bolero is maat xxxl en zeer slecht afgewerkt, met lagen stof in de naden. De sluier is niet geleverd, evenals de andere accesoires die ik heb besteld. Over de jurk, prima jurk voor dat geld, zij het dat deze absoluut niet op mij afmetingen is gemaakt. ik heb binnen 7 dagen 3 keer gemaild en contact gezocht via het contactformulier en de live chat (werkt niet). Na 2 weken op en neer te hebben gemaild is dit de conclusie van Vowstory: Because your dress is custom size, it was tailored based on your measurement. It can not be returned. In this case, we recommend you find a local tailor to make adjustments. Zelfs de meest ervaren coupeuse kan van een maat 42 geen maat 36 maken zonder afbreuk te doen aan de jurk, maar dat lijken ze (lees: Alicia, die volgens mij alle e-mails ondertekend) niet te snappen. Het geld van de bolero de sluier en de accessoires willen ze me wel terug geven (eerst maar een afwachten of ik dat ontvang). Om dit lange en zeer vervelende verhaal kort te maken: ik raad iedereen af om te bestellen via Vowstory. ik lees dat er ook goede ervaringen zijn, maar ik zou het risico niet nemen. Het het is toch een belangrijke dag in je leven. Vowstory kan daar iets heel lelijks van maken. ik moet nu alsnog op zoek naar een nieuwe jurk. Ik zie dat het gebruikelijk is om om foto's te vragen, maar ik zal deze niet opsturen. Ik vind dat persoonlijk en dat ik en anderen de moeite nemen om mijn ervaring op dit forum te zetten moet al genoeg zeggen.
|
|
Amparo
28-2-2012
|
17-2-2012 1:53:05
Wow dat is een heel vervelend en deprimerend verhaal! 3 weken later na je bestelling is wel een plus punt! Ik wacht nu sinds 26 januari op mijn jurk...
Wonderbaarlijk, dan betaal je extra kosten om hem op maat te laten maken, en dan had je net zo goed je geld kunnen besparen omdat ze geen waar hebben geleverd voor dat extra geld. Tevens heb je er alleen maar een probleem bij gekregen en dat is dat ze nu zeggen dat je hem niet meer kunt retourneren. Het klopt inderdaad dat je wel weer extra kosten kunt uitgeven aan een coupeuse die zal proberen om het recht te trekken, maar de vraag is of dit recht te trekken is en al met al had je met al die extra kosten ook een jurk gewoon in een winkel in Nederland kunnen halen....(Op maat laten maken, verzendkosten van 50 euro, ik heb de snelle bezorging via DHL gekozen wat me ook max 40 euro meer gaat kosten aan de deur en dan nog de eventuele kosten voor de coupeuse als je op maat gemaakte jurk toch niet op maat gemaakt is.) Ik heb ook extra kosten betaald om hem op maat te laten maken, en eerlijk gezegd ging ik er ook vanuit dat dat als hij niet goed geleverd zou worden, je hem binnen 30 dagen weer mocht retourneren. De 28e trouw ik dus als hij te laat binnen komt dan heb ik er niks meer aan en moet ik hem namelijk ook retourneren...Daarom heb ik toen via de snelle levering bij DHL gekozen, al betaal je daar wel meer voor, ik wou zeker weten dat ik de jurk zou hebben op mijn bruiloft. Als hij te laat is, en ik kan hem niet retourneren omdat hij op maat gemaakt is, dan zou ik enorm teleurgesteld zijn... Met de stress van of de jurk wel op tijd binnen komt had ik dit probleem niet erbij verwacht!!! Dit levert alleen maar meer stress op, maar wel iets om over na te denken en rekening mee te houden.
Het klinkt alsof ze je bolero af hebben geraffeld. Dat de sluier en andere accessoires niet geleverd zijn dat is ongelooflijk! Dan wacht je zolang, al die tijd in spanning en dan is het niet compleet terwijl je er op rekent en ervoor betaald hebt. Dat is not done! Dat ze je geld terug willen geven, dat spreekt voor zich, en dan is het inderdaad maar afwachten of dit gebeurd, maar het is de stress en spanning die dit alles met zich meebrengt en als je bestelling dan incompleet is daar zijn geen woorden voor. Bij zoiets belangrijks als je trouwdag daar moeten ze de bestelling nog eens extra controleren zou ik zeggen! Het valt of staat met de jurk van je keuze en zij spelen hier inderdaad een grote rol in.
Ik vind het echt zeer spijtig om te horen hoe het bij jou verlopen is!!! Dit is waar ik het meeste bang voor was toen ik de keuze moest maken of ik hier een jurk zou bestellen of gewoon in een winkel de jurk zou kopen. Ik kon alleen geen jurk vinden die ik zo mooi vond als die ik op deze site had gezien, daarom koos ik hier toch voor. En daarom vond ik het wel makkelijker of iemand een foto wou plaatsen of naar mijn email wou sturen, zodat ik kon vergelijken of de kwaliteit hetzelfde is als op de site vermeld staat. De jurk zelf kost namelijk niet veel geld, en de kwaliteit lijkt super te zijn. Het is alleen lastig te controleren omdat ik de stof niet kan zien en voelen en buiten dat kun je op het internet opgelicht worden.
Ik ben wel blij om te horen dat jij wel een reactie kreeg op jouw emails. Ik kreeg op die van mij geen enkele reactie tot nu toe en ik heb er enorm veel verstuurd. Vandaag was ik het zo zat, dat ik het maar eens via de chat probeerde. Hier kreeg ik eindelijk een reactie!!!! Wow na zo'n lange tijd te hebben gewacht, voelde dit goed! Ze kon geen contact opnemen met de naaisters maar gaf aan dat haar werknemers dit weekend door zouden werken. Ze zou hun pushen om mijn jurk op tijd af te hebben. DHL zou ze daarna ook stimuleren om op te schieten zodat mijn jurk op tijd binnen zou zijn. Vandaag was hij in ieder geval nog niet klaar, ze ging ervan uit dat ze hem maandag kon laten verschepen door DHL...dan doen ze er maximaal 5 dagen over..dus uiterlijk vrijdag moet mijn jurk binnen komen. Dat is al vrij laat moet ik zeggen omdat ik op dinsdag trouw en mijn jurk dan wel goed moet zitten. De maat moet gewoon goed zijn omdat ik hier extra voor heb betaald... Het nadeel is ook nog eens dat ik de jurk al binnen had verwacht, en we morgen voor een week op vakantie gaan! Ze gaf aan dat ze het me laat weten als ze het laat verschepen door DHL zodat ik contact met hun op kan nemen dat ze het ergens anders bezorgen...Dat levert nog meer stress op..Ik kan alleen maar hopen dat alles goed gaat!
Normaal bel of email ik altijd met een bedrijf als ik meer informatie wil hebben. Het komt zelden voor dat ik geen contact kan opnemen met een bedrijf. Dat vond ik hier ook wel een nadeel. Een bruiloft is zoiets belangrijks in je leven, dat zoveel stess oplevert, dan moeten dingen zo soepel mogelijk verlopen.
Achteraf gezien had ik gewoon een keuze in de winkel moeten maken, gewoon passen, betalen, op maat laten maken door de coupeuse. Terug gaan als er nog iets veranderd moet worden. de accessoires daar kopen etc. Ik vond het nu ook vrij lastig om lingerie te kopen aangezien dit iets is wat je met de jurk moet kopen zodat het goed op elkaar afgestemd is, maar aangezien mijn jurk er nog niet is, en ik wel snel trouw moet ik die dingen al wel in huis hebben...
Toen ik de jurken op deze site zag was ik laaiend enthousiast, ik vond het alleen lastig inschatten wat betreft de betrouwbaarheid van het bedrijf. Ik probeerde het bedrijf te googlen. Daarom is het goed dat mensen hun ervaringen op forums vermelden. Dit helpt echt enorm voor een ander. Bij de een zal het wel goed verlopen, en bij de ander misschien niet. Het is vaak alleen de vraag hoe vaak het niet goed verloopt zodat je weet wat je kunt verwachten en beter bij een betrouwbaarder bedrijf je producten af kunt nemen.
Als mijn bestelling binnen is, vertel ik mijn ervaring en maak ik foto's van de jurk. Ik hou mijn vingers gekruist :)
|
|
Els
14-4-2012
|
22-2-2012 13:53:25
ik heb vandaag mijn jurk ontvangen van Vowstory, Bolero niet bijgeleverd zoals gevraagd.Jurk was vuil, in een bolletje gepropt en helemaal niet afgewerkt zoals op de foto's. Het is gewoon een ander model. Aan de voorkant is het zoals de foto's, op de achterkant niet. De draadjes hangen ook overal los... Ik heb een mailtje gestuurd naar vowstory en wacht nu nog hun reactie af.. De bolero wil ik zeker nog en liest ook nog een nieuwe jurk zoals ik die bestelde... maar ik heb maar anderhalve maand meer... indien dit niet lukt... zoek ik een gespecialiseerde kleermaker die er toch nog iets van kan maken...
Mooie foto's op hun website, maar de werkelijkheid is nog iets anders.
Iemand tips of zelfde ervaringen gehad?
Het is nu natuurlijk te laat om nog ergens anders een jurk te gaan bestellen...
|
|
tina
3-8-2012
|
23-2-2012 16:12:20
Uiteindelijk had Ik besloten om een jurk te bestellen maar toen Ik wou afrekenen kreeg ik steeds een error melding.... Toen dacht ik waarschijnlijk word Ik door de grote macht tegenhouden en besloot om niet de andere manier te betalen... Gelukkig maar want als je de laatste verhalen leest zijn de jurken drama. Nu heb ik besloten om de jurk door een coupoesse te laten maken... Krijg tochmijn droom jurk en tis niet zo duur als een jurk uit de winkel... Heb echt goed gevoel.....groetjes en succes aan iedereen. Tina
|
|
ggdzgz
21-3-2012
|
23-2-2012 16:13:48
Hoi Els, Ik vind het erg om jouw reactie te lezen. Ik heb mijn eigen negatieve ervaring hier ook opgezet om mensen te waarschuwen. Soms gaat het goed, maar je neemt een risico op grote teleurstellingen. Daar ben ik nu achter. Ik heb vrijdag een afspraak om trouwjurken te gaan passen via de normale weg, lekker ouderwets in een winkel.
Ben daarnaast ook aan het uitzoek hoe ik alsog mijn recht kan halen. Ik wil het er niet bij laten zitten. Heeft iemand daar al ervaring mee opgedaan?
|
|
Melody
1-7-2012
|
23-2-2012 17:48:45
Zou iemand mij foto's kunnen sturen van de jurk die binnen is gekomen? ik wil graag zien wat voor werk er afgeleverd word. Ons budget om te trouwen is niet zo heel groot, vandaar dat ik zo mijn trouwjurk wil kopen. Maar ik twijfel nog wel. ik zou het fijn vinden als jullie mij hiermee willen helpen.
dit is mijn e-mailadres: melodydoesburg@hotmail.com
Alvast bedankt!
gr. Melody
|
|
Els
14-4-2012
|
24-2-2012 10:06:36
Deze email mocht ik vandaag ontvangen, ... ze willen me een nieuw kleed opsturen, maar ik moet er dan wel extra voor betalen, ze kunnen me dan ook de reeds betaalde Bolero opsturen die ze vergeten waren.... Dus ze geven toe, er is een fout gebeurd, maar willen de verantwoordelijkheid niet nemen om dit op eigen kosten recht te zetten.
Trouwens, als ik de nieuwe jurk binnen een maand krijg, is het bijna te laat...
en als deze dan ook nog eens aangepast moet worden, wegens veel te groot... dan is het echt wel hopeloos te laat....
misbruik melden tegen een bedrijf in China? ik weet niet, maar ik denk dat dit moeilijk is.
Het enige wat andere mensen kan helpen is waarschuwingen op forums zoals deze.
Ik wou een mooi kleed en natuurlijk sprak de prijs me aan, maar nu is het weggegooid geld. Ik had hem beter laten maken door een Turkse kleermaker in de sleepstraat in Gent.
Dit is de email:
Dear Els, We could tailor a new dress exactly the same as the picture for you. We will change the tailor this time. You only need to pay €60.00 for it. You do not need to return this dress to us, because the shipping cost is high. We can ship the bolero together with the new dress to you. Looking forward to your reply. Best Regards, Alicia 2012-02-24 ________________________________________ nl
Zoals je kan raden, ben ik niet akkoord met dit schrijven, ik wacht hun reactie af.
|
|
Lilliane
|
25-2-2012 9:02:22
Hallo, Ik weet niet of dit een tip is , maar in Nederland zitten ook online bruidsshops die jurken verkopen zoals bij Vowstory. deze jurken worden gewoon in Nederland gemaakt en sommige verkopen ook aan bruidszaken , dus de kwaliteit zal wel ok zijn. vermoed ik... Dit zag ik deze week pas, ze zijn wel wat duurder maar bij Vowstory betaal je veel verzendkosten, alles bij elkaar scheelt het niet zo veel. Bij deze zaken circa €10,- per aangetekende verzending Dit zijn de adressen: www.aryanfashion.nl www.myanna.nl www.weddingbells-company.com Bij Aryan kan je je jurk zelf ophalen als deze klaar is
|
|
Els
14-4-2012
|
27-2-2012 12:02:36
Voorlopig ben ik nog in onderhandeling met vowstory... al meer dan 10 mails over en weer... maar ze blijven erbij dat ik de verzendingskosten moet betalen... ze willen nu wel al een nieuw kleed opsturen... maar de 50 EURO verzendingskosten voor de bolero dat ze vergaten op te sturen en het nieuwe kleed... zijn voor mij... ik had vandaag een nieuw antwoord verwacht... niet dus... nog even geduld.
Ik had het zeker ook nooit gedaan als ik dit allemaal wist. Ik hoorde van iemand dat zij haar trouwkleed in de sleepstraat in Gent heeft laten maken. Ze kon haar kleed kiezen in een boek en dan werd het kleed in Turkije gemaakt... eens in België werd het volledig op haar maat aangepast, prachtig kleed, nog geen 400 EURO. Had ik dit geweten. Dan heb je tenminste een contactpersoon in België en je kleed is perfect gemaakt, geen loshangende draadjes of zo... alles perfect in orde.
Had ik geweten dat ze dit aan deze prijs konden maken, dan had ik niet getwijfeld. Jammer, nu maar hopen op een mooie oplossing van Vowstory. Ik hou jullie op de hoogte.
Benieuwd hoe het is met de jurk van Amparo!
|
|
charles
25-4-2012
|
29-2-2012 12:22:46
gezien het bovenstaande van de laatste dagen hebben wij gisteren besloten het boek vowstory dicht te doen en als een speer op zoek gegaan naar een jurk in NL of in ieder geval een NL website. Met name dank aan Lilianne, op 2 sites daar die jij heb gegeven hebben wij een leuke jurk gezien, gaan binnen enkele dagen kijken bij 1 ervan, heb met de eerste 2 gebelt en werden erg vriendelijke te woord gestaan en de prijzen vallen daar reuze mee. Als je bij vowstory de op maat kosten bijteld en de spoed transport blijft er nog maar een heel klein verschil over..........
dank voor de diverse reactie's hier
|
|
Els
14-4-2012
|
29-2-2012 12:36:05
Ja inderdaad, ik zou het ook niet meer doen, zeker nu ze zelfs geen oplossing bieden... het blijft stil aan de overkant. Liefst van al wil ik al mijn geld terug, krijgen zij hun kleed terug en zoek ik iemand om mijn kleed te maken die te vertrouwen is. Jammergenoeg kunnen we niet alles op voorhand weten. Als ze toch nog met een oplossing op zouden komen dagen zou het beter zijn,... maar deze hoop is bijna volledig weg...
Els
|
|
Amparo
28-2-2012
|
2-3-2012 10:54:17
Dames, na een lange tijd in onzekerheid te hebben gezeten is mijn trouwjurk afgelopen maandag om 12 uur bezorgd!!! Ik heb in totaal 100 euro extra bij moeten betalen. Ik kreeg een klein pakketje aangeleverd van DHL. Ik schrok al omdat ik een groot pakket verwachtte, maar ze hadden de jurk binnenste buiten gekeerd en in een vacuum verpakte zak gestopt. De jurk was alleen verkreukeld en moest nog gestreken worden, maar de maten waren goed!!!!! Precies zoals ik heb opgegeven. Ik paste er goed in, hij zat perfect! De kwaliteit vond ik ook super!!! Ik was bang dat het op een fiasco uit zou lopen wat betreft vowstory, maar ik heb denk ik geluk gehad. Mijn dag is niet verpest door de jurk!!
Mailen heeft geen zin na mijn mening. Chatten wel! Dat is de enige reden waarom hij goed en op tijd geleverd is volgens mij. Ze heeft de coupeuse echt lopen pushen gaf ze al aan. 1 dag voor tijd wil je normaal je jurk niet pas geleverd krijgen dus ik had wel een jurk achter de hand die ik minder mooi vond, 3 keer zo duur was, maar dit was gelukkig niet nodig!!! Hartstikke bedankt Vow Story! En na het lezen van de verschillende reactie's merk ik dat het bij de 1 wel goed kan gaan, en bij de ander gaat het mis. Mijn advies is dan ook om zoveel mogelijk advies op te nemen. Zit hun echt op de huid. De chat werkte echt voor mij. Aangezien hun trouwjurken verkopen weten zij dus wat voor een belangrijk onderdeel hun zijn van zo'n belangrijke dag in iemands leven, maar soms is het goed als je ze er persoonlijk nog aan herinnert. Ik moest hun wel op de huid blijven zitten omdat het bij mij te kort bij dag was en er helemaal niks fout mocht gaan. Ik ben reuze dankbaar dat er ook niks fout is gegaan!!! Ik had me al op het ergste voorbereid. Achteraf ben ik dus blij dat ik die 50 euro aan de deur aan DHL kwijt was, omdat zij de snelste levering boden. Het verhaal Vow Story heeft voor mij een goed resultaat uiteindelijk. Prijs en kwaliteit waren goed. Levering in 1 maand tijd. Maar mocht je een droomjurk in een winkel kunnen vinden voor een goede prijs, dan zal ik dit iedereen adviseren. Voornamelijk om alle stress te voorkomen en dan weet je zeker dat je de kwaliteit krijgt waar je voor betaalt, dat de maten kloppen, en dat je alle accessoires mee krijgt...Ik had er namelijk enorm veel stress om en zat hun daarom ook zo op de huid, maar een bruiloft brengt al enorm veel stress met zich mee dus moet je de stress zoveel mogelijk beperken. Mijn probleem was echter dat ik verliefd was geworden op een jurk van vow story en de risico's had genomen omdat ik in 1e instantie dacht dat dit net zoiets was als een jurk bestellen bij Wehkamp etc. Ik wist niet dat er zo vaak miskopen gedaan werden. Bij mij is het dan goed uitgepakt, maar voor hetzelfde geld was ik ook 1 van de gedupeerden en aangezien het je bruiloft betreft zou ik dat risico de volgende keer niet nemen.
En daarom zijn forum's nou geweldig en moeten mensen hun mening en ervaringen blijven posten. Ik hoop dan ook dat ik andere mensen heb geholpen met het maken van hun keuze. Voor vragen kun je me altijd een berichtje sturen!
|
|
Els
14-4-2012
|
2-3-2012 11:13:27
Hallo Amparo, ik ben echt hartstikke blij voor je! Ik mocht mijn jurk 10 dagen geleden ontvangen en ben al elke dag in de weer via de live chat (wanneer ik thuis ben en niet moet werken), en via mail... de eerste 3 dagen kreeg ik nog antwoord, nu helemaal niets meer... ik blijf volhouden... ze hebben nog een maand tijd om de juiste zaken voor mij in orde te brengen... maar het brengt inderdaad veel stress mee. Ik heb in winkels die ik bezocht ook niet een jurk gevonden die ik zo mooi vond als op de website van vowstory... ze hebben echt wel veel keus, jammergenoeg moet er nog wat gewerkt worden aan klantvriendelijkheid. Ik blijf in blijde verwachting van een oplossing van hun kant! Groetjes
|
|
Lilliane
|
2-3-2012 19:23:21
misschien nog een tip voor iemand die nog moet beginnen, deze (deense) website heeft ook een hele goede klantenservice die direct te bereiken is , iemand hier op het forum heeft haar jurk daar ook van , deze stond ook op Vowstory en ze durfde dit niet met deze webshop aan (Vowstory) en is gaan zoeken naar een vervangend adres en vond deze in dit adres)
http://www.bruidsjurkenbestellen.nl
Groetjes, Lilliane
|
|
Sharon
18-4-2012
|
5-3-2012 10:48:27
Hallo Dames, Ik heb hier een account aangemaakt zodat ik de reactie's van vowstory.com kon lezen. Ik heb op 24 januari namelijk ook hier mijn ''droomjurk'' besteld en kan wel janken na het lezen van deze reacties. Ook ik heb te horen gekregen dat mijn jurk vertraging heeft opgelopen door het chinese nieuwjaar en hun vakantie. 18 april ga ik trouwen en ik heb nog geen jurk,,, en het erge is dat k nu geen geld meer heb om een nieuwe te kopen. De 350euro had ik eigenlijk al niet op uit te geven, en nu kan ik onmogelijk nog een nieuwe bestellen om achter de hand te houden . Mails krijg ik geen antwoord en heel die live chat doet het gewoon niet. Iemand tips over hoe ik ze dan kan bereiken of wat ik eraan kan doen. En willen de mensen die hier hebben besteld en ontvangen mij een foto van de jurk mailen? goed of slecht..? Groetjes Sharon
|
|
Els
14-4-2012
|
5-3-2012 13:05:38
Hallo Sharon, wat is je email? groetjes
Els
|
|
Els
14-4-2012
|
6-3-2012 10:41:26
Ik ben gisteren met kleed naar kleermaakster geweest, ze zal het wat inleggen maar 100% zoals op de foto zal ze het niet kunnen maken (ze hadden verkeerd model opgestuurd).
Ik heb dan toch maar laten weten aan vowstory dat ik zou bijbetalen om het juiste kleed + bolero deze keer op te sturen... rara... ik had deze morgen meteen antwoord...
Hopelijk krijg ik nu nog mijn kleed + bolero anders het kleed dat niet 100% mijn ding is, maar waar ik toch in pas.
Dus conclusie, ze zijn er wel,... maar antwoorden selectief niet op bepaalde emails.
|
|
Sharon
18-4-2012
|
6-3-2012 12:48:56
Mijn emailadres is sharidah_@hotmail.com Alvast bedankt!
|
|
Virginia
14-7-2012
|
7-3-2012 16:39:04
Hallo allemaal, Kunnen jullie mij foto's sturen van jullie jurk? mijn email adres is v_borgschot@hormail.com. Alvast bedankt!
|
|
Sharon
18-4-2012
|
12-3-2012 11:49:41
Ik heb mijn jurk binnen. Helemaal compleet en hij is prachtig. Ik heb er weken voor in de stress gezeten maar bij mij is het uiteindelijk toch nog goed gekomen. Morgen ga ik hem goed passen met een vriendin en dan zal ik jullie de foto mailen voor degene die dat willen
|
|
Kim
24-5-2013
|
|
|
llisanne
20-4-2012
|
5-4-2012 15:42:44
Hallo aanstaande bruidjes,
Ik lees nu heel wat over vowstory op deze forum! Ik heb ook besteld een jurk> half februari en ik ga 19 april trouwen. Ik heb nog steeds niets ontvangen. Ik maak me echt zorgen. Is er iemand waar de bestelling van vowstory te laat is gekomen? Ik heb eindelijk van die ene Alicia enige respons gekregen. Heel de week elke dag gemaild en via live support (daar kreeg ik grrrrrr elke keer een melding dat zij mijn vraag zsm zouden beantwoorden en stuurden het door naar vowstory Nederlandse team) Dit is echt zo shit allemaal. Helemaal omdat ik voor mijn gevoel op tijd had besteld en betaald. Buiten dat, ivm met mijn moeder die ernstig ziek is en waar wij 3 weken geleden te horen kregen dat zij nog maximaal 4 maanden te leven heeft, hadden wij besloten om het eerder de bruiloft te doen. Wat een ellende er nog is bij als je jurk er nog niet is. En dan ook echt een klote contact met vowstory. Want die Alicia verzekerde mij dat ik me nergens over hoef te zitten, ze garandeerde mij dat het lukt voor de 19de. En het mailtje wat ik vandaag kreeg van haar> de coupeuse gaat ze achter aan zitten, want mijn jurk was nog niet klaar. Wat een klot...ku...zooi!!!Wie heeft hier nog meer ervaring mee met deze zeer slecht service? En heeft iemand een tip wat ik moet doen?
|
|
Els
14-4-2012
|
12-4-2012 15:03:19
Beste,
Ik had een verschillende zaken besteld, enkel de jurk was toegekomen, die was te groot en het was het verkeerde model... Ze overhaalden me bij vowstory om nogmaals 50 euro te betalen, dan zouden ze de rest van mijn bestelling opsturen en een nieuwe correcte jurk.
Vandaag alles ontvangen (2 dagen voor huwelijk), ze hebben weer een verkeerd model opgestuurd (lijkt heel erg op de jurk van de 1e keer), de maat was wel bijna ok deze keer en bolero is 5 maten te groot,
Mijn eerste jurk had ik door een kleermaakster laten inleggen, zou de 2e jurk niet op tijd aankomen...
ik heb nu 2 jurken, beiden niet 100% wat ik wou, maar ik moet eerlijk zijn en zeggen dat het me niet zoveel geld heeft gekost, wij zijn ons huis aan het verbouwen en 2000 Euro kon ik echt niet geven voor een jurk.
Ik zal me er niet meer druk in maken, ik zal 1 van de 2 jurken aandoen en er het beste van maken!
Bij mij zijn de jurken 6 en 7 dagen onderweg geweest, niet met DHL, met de maatschappij die standaard-verzendingen doet.
MVG
Els
Veel succes
|
|
Naomi
17-8-2012
|
20-4-2012 13:33:42
Hallo Allemaal,
Ik heb op 28-01-2012 een jurk en hoepelrok besteld bij vowstoryshop. Op de website staat dat het 10 tot 14 dagen duurt om de jurk te maken en ik heb voor standard shipping gekozen en dat zou 8 tot 14 dagen duren. In totaal een proces van 18 tot 28 dagen dus het is vandaag 20-04-2012 en ik heb gewoon nog steeds niets ontvangen. Het vervelende is dat je alleen maar mail contact kan hebben (waar wel snel gereageerd word) maar ik begin me nu toch wel erge zorgen te maken. Ik begin steeds meer te denken dat het oplichters zijn. Maar hier lees ik ook reacties van mensen waar het wel goed is gegaan. Vind het toch wel erg lang duren. En ik krijg ook niet echt hoogte van de rede waarom het zo lang duurt.
|
|
Lilliane
|
21-4-2012 12:11:47
Ik kan mij goed voorstellen dat de aanstaande bruidjes geen €1000,- of nog veel meer willen uitgeven voor een trouwjurk + accessoires. Maar er zijn ook online winkels in Nederland waar wél een goed contact mee te krijgen is (bij sommige kan je gewoon gaan passen zoals bij Aryan fashion ) en waar . als je alles optelt , op maat maken en verzendkosten en evt. douanekosten, het niet veel scheelt , met Vowstory, hier een paar: -www.bruidsjurkenbestellen.nl -www.aryanfashion.nl -www.weddingbells-company.com -www.myanna.nl
Des al niet te min hoop ik dat de bovenstaande gevallen nog goed aflopen, want al die stress voor je bruiloft, dat kan alleen maar spanning brengen
|
|
Amparo
28-2-2012
|
26-4-2012 14:36:01
Els, ik heb het forum even niet meer gelezen. Ik ben eigenlijk druk bezig om zelf bruidsjurken te gaan verkopen op mijn website. Maar ik lees je posts en ik vind het balen voor je! Ik hoop dat je toch nog een goede dag hebt gehad! En nog gefeliciteerd!!!
|
|
Rick
20-9-2012
|
29-4-2012 12:07:01
Bij D-moda in voorburg hebben ze ook budget trouwjurken, gala jurken accessoires en zelfs junkerkleding (heel veel).
Erg leuke winkel en betaalbaar, mocht je vowstore niet vertrouwen.
|
|
Els
14-4-2012
|
2-5-2012 14:06:03
Hi Amparo,
Ik ben getrouwd en alles is perfect gelopen!
De jurk heeft mijn dag zeker niet verpest,
voor mij was dat ook niet het belangrijkste onderdeel van de dag :-)
We hebben echt een fijne dag gehad.
Groetjes
Els
|
|
Amparo
28-2-2012
|
7-5-2012 1:39:03
Hey Els!
Super om te horen!!! Ik wens jullie veel geluk en liefde toe.
Groetjes, Amparo
|
|
Naomi
17-8-2012
|
19-5-2012 12:39:15
Hallo Allemaal,
Zoals jullie al in een eerder bericht van mij hebben kunnen lezen had ik op 28-01-2012 een trouwjurk, stola en hoepelrok besteld via vowstoryshop. Aangezien de levertijd in totaal 18 tot 28 dagen zou duren zit ik al vanaf die dag met smacht te wachten op de komst van mijn bestelling. Het duurde dus veel langer dan dat en heb misschien wel 20 mails uitgedaan en steeds werd mij belooft dat het goed zou komen. Maar dat kan iedereen wel zeggen. Toen mijn jurk er vorige week nog niet was (10-05-2012) was ik er klaar mee. Ik had een super boze mail gestuurd en ja jullie raden het wel 3 dagen later kreeg ik ineens een mail dat mijn bestelling verzonden was en dat ik het via die site dat en dat nummer kon volgen en inderdaad gisteren was hij er eindelijk en alles zat erbij!! Toch jammer dat je eerst boos moet worden en er 3 en een halve maand op heb moeten wachten. Dus Als je besluit een jurk via hun te bestellen dan raad ik je aan dit zeer optijd te doenen er flink achteraan te zitten. Want de levertijd klopt gewoon totaal niet met wat op de site staat. De jurk is wel erg mooi van goede kwaliteit en hij past perfect maar ziet er toch niet helemaal uit zoals op de site maar ben er toch helemaal weg van. De stola kan ik helaas niet gebruiken omdat die 5 maten te klein is beetje jammer 20 euro weggegooit. De hoepel rok is one size fits all maar ook daar mee moet ik zeggen dat ik hem erg klein vind. Ik pas er in maar daar is alles mee gezegd. En ik ben toch niet erg dik heb gewoon een kleding maat 38. Al met al wil je een mooie goedkope jurk dan is het een aanrader maar er zijn nog een hoop verbeterpunten. Ik kan iniedergeval trouwen haha
Groetjes Naomi
|
|
lot
21-6-2013
|
23-10-2012 14:05:51
Vraagje....heeft er ook iemand een jurk langer laten maken? Langer besteld ?
|
|
natasja
|
11-12-2012 13:17:41
|
|