TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Charlotte
1-6-2011
|
29-6-2011 9:23:57
Hey meid, kop op wat dit betreft! Ik heb hier geen ervaring mee, maar mijn gevoel zegt dat je toch de juiste keuze hebt gemaakt... Dit is een bijzonder moment dat nooit meer terugkomt en je probeert om voor iedereen het beste te doen. Er zijn hier al heel wat familiale problemen aan de orde gekomen op het forum, maar doorgaans merk je toch dat de meeste mensen een extra inspanning doen op de trouwdag zelf om de sfeer voor het bruidspaar optimaal te houden. Uit je mailtje leid ik af dat 1/ je je pa niet hebt uitgenodigd omdat hij een scene heeft gemaakt om er de ganse tijd te kunnen bijzijn, maar wel vanuit je eigen gevoel omwille van zijn inspanningen en 2/ dat je mama mee heeft beslist hem er bij te vragen. Het lijkt me dus wel dat ze allemaal discreet zullen zijn. En praten ze al wat minder tegen elkaar, mja..., met 20 personen in het totaal zal het heus niet zo opvallen hoor! De focus zal op jullie liggen!!
Geniet alleszins nog van die laatste momenten voor jullie dag! Ik wens jullie heel veel plezier, liefde en gezelligheid op jullie dag .
|
|
Jana
5-5-2012
|
29-6-2011 9:38:38
hey,