Terug naar overzicht
Of droogkuis als daar een verschil in zit?
En wat heb je ongeveer betaald?
Hallo, In mijn jurk hangt een etiketje dat ik het moet laten reinigen bij www.silkandsatin.nl/. En dat enkel dan de kwaliteit verzekerd is. Van een plaatselijke droog- of nieuwkuis heb ik al zowel goede als slechte dingen gehoord. De prijs weet ik niet, staat misschien wel op de website, ik heb mijn kleedje nog niet laten reinigen. Het was niet zo vuil en bij rood zie je dat ook niet zo. Ik zou er misschien wel eens werk van moeten maken! GroetjesAnnelies
Best naar uw bruidswinkel bellen, die werken dikwijls met iemand samen.Ik heb dat van mij binnengedaan bij Sint Bavo in Oud-Turnhout en voor kleed met bolero betaal ik 93 euro.
Ja bij mij zat er ook zo`n etiketje in maar toen ik de simulatie deed, bleek dat 290 euro te kosten. Dat heb ik er nu ook weer niet voor over, het is een duur kleed geweest maar dan nog eens 300 euro om het te laten reinigen vind ik erover gaan :s
Dat is idd erover! Ik heb mijn kleed (2-delig) + het kostuum en de das van mijn man binnen gedaan bij de droogkuis op het Hendrik Heymanplein in St-Niklaas en was voor alles samen zo'n 100 euro kwijt.
hey, heb er ook nog geen idee van.als je 1 hebt gevonden laat het dan weten
Ik ga volgende week eens kijken naar die op het Hendrik Heymanplein dan, daar kan je ook gemakkelijk parkeren. Ik laat weten hoeveel ik kwijt ben :)