Nu Online
Momenteel zijn er 590 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tips cadeaus bruidskindjes, getuigen en ouders??

29-6-2011 10:42:46
Hoi
Wij zijn eigenlijk nog op zoek naar een cadeau voor onze bruidskindjes en hebben echt geen idee wat we ze kunnen geven. Wat geven jullie? Heeft iemand tips??

Voor de getuigen denken we aan een mand met vanalles in. Wat geven jullie?

EN de ouders dachten we aan een foto (vergroting) achteraf?

Wat doen jullie zoal?

Groetjes!!
Een nu toch wel redelijk zenuwachtig wordend bruidje!

Astrid
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 2030

Veerle
6-8-2011
 Meld misbruik29-6-2011 10:54:54

Voor de bruidskindjes hebben we drie ongeveer gelijke beren, die ze al mogen vasthouden bij't binnenkomen. De ouders krijgen van ons een stylo licht en donker kleur met onze namen en datum in gegraveerd, per koppel een ander kleur.
De getuigen weten we zelf nog niet...
Groetjes Veerle

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik29-6-2011 10:57:32

Hoi Astrid,

Eerst en vooral: no stress! Het komt allemaal dik in orde! (dit probeer ik mezelf ook wijs te maken)...

Voor de bruidskindjes hebben we een boterhammendoos met hun naam erop besteld, we gaan daar een klein kleurboekje, een setje kleurpotloden, een bellenblazertje en een paar snoepjes in doen. We verpakken dit feestelijk in zo van dat transparante papier met twee strikken aan de twee kanten, precies een grote snoep. Die dozen hebben wij bij babygoodies besteld.

Voor de getuigen, misschien saai... maar we hebben een gegraveerde pen voorzien. Deze geven we ze dan 's morgens af en ze mogen ermee tekenen in het gemeentehuis.

Voor de ouders hebben we een fotokader waar een gedichtje in komt, en later een foto van onze trouw. Daarbij geven we ze een doosje merci chocolaatjes met een zelfgemaakte kaft (door mij gemaakt) en een cd'tje met de liedjes die we in de kerk afspelen, en onze openingsdans...

Zo ik hoop dat ik je heb kunnen helpen. Als je wil, kan ik je altijd een foto van die boterhammendoosjes opsturen :-)

Katrijn
22-7-2011
 Meld misbruik29-6-2011 11:37:53

Ja tis niet simpel om leuke cadeautjes te vinden. Ons bruidskindje gaat de ringen naar voor brengen in de vorm van een soort knapzak, en aan de tak hangt buiten onze ringen ook nog een speelgoedje voor hem. Onze ouders nodigen we uit om volgend jaar met ons een week in de paasvakantie naar een huisje in Frankrijk te gaan. Misschien heel onnozel, maar we hebben van lego twee 'vakantiehuisjes' gebouwd en zo gaan we het afgeven met een kaartje erbij (vroeger speelde zowel ik en mijn vriend nl supergraag met lego)

Caro
1-10-2011
 Meld misbruik29-6-2011 12:10:58

Hey Astrid

Wij hebben het idee om de getuigen op de avond zelf een mand af te geven met vanalles in voor een ontbijt, zoals bv. choco, chocolade, confituur, honing, thee, koffie, chocoladesticks, smeerkaas, fruitsap, bus melk,... Bij het afgeven zullen we dan zeggen, dat ze de volgende ochtend niet naar de bakker hoeven, want dat wij voor hen pistolets, koeken, etc. hebben besteld die ze thuis zullen bezorgd krijgen.

Voor de ouders zouden wij ook een kader geven met een bedankingstekstje in, die later kan gevuld worden met een trouwfoto van ons.

Voor de kindjes twijfel ik nog, die gevulde brooddoos van Filipa vind ik wel een leuk idee!

@ Katrijn: die knapzak lijkt me ook wel leuk om de ringen te dragen. Hoe zijn de ringen dan verpakt?

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik29-6-2011 12:51:27

Onze ouders hebben we de keuze gelaten: een uitvergroting in kader van een van de reportagefoto's of een mini-album met een 15à20-tal foto's. Vroeger was de uitvergroting zeer populair wist onze fotograaf maar niet alle mensen zijn nog zo enthousiast om zomaar grote foto's op te hangen. En de fotograaf had gelijk want beide ouders hebben het boekje gekozen (hadden eigen inbreng in de foto's en wij vulden een deel zelf aan als verrassingseffect). Een kleinere foto zullen beiden nog wel zetten maar echt een groot formaat wilde eigenlijk niemand.

Voor de grootouders voorzien we een kleine foto (10x15) in kader

Voor mijn getuige heb ik een paar oorbellen laten maken dat past bij haar juweeltjes van haar huwelijk (wij hadden voor dezelfde ontwerpster gekozen)

De getuige van mijn man (klinkt heel leuk hé) is nog een vraagteken. Daar hebben we nog niet echt iets voor gevonden.

Bruidskindjes hadden we niet.

A.
23-7-2011
 Meld misbruik29-6-2011 14:30:19

Wij hebben geen bruidskindjes maar wel neefjes en nichtjes die tussen 1 en 5 zijn en zij krijgen van ons een rugzakje met hun naam op (via babygoodies besteld)

Onze getuigen krijgen een bongobon of cadeaubox of .... voor een weekendje weg of een welness.

En onze ouders laten we samen een weekend gaan fietsen ergens in Nederland, kunnen enorm goed met elkaar opschieten en gaan geregeld fietsen onderling dus ideaal vonden wij!!

Katrijn
22-7-2011
 Meld misbruik29-6-2011 15:10:28

@ caro: We hebben in de ava zo twee plastiek ronde bollen gekocht die normaal voor doopsuiker dienen. Daarin gaan we pluimpjes steken en in elk een ring en dan ook nog een echt 'zakje' waar we denk ik een autotje of zo gaan steken zodat mijn petekindje van bijna twee er mee kan spelen in de kerk

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...