Terug naar overzicht
Hoi Dorien, Wij hebben niet de ceremoniemeester die je hierboven noemt, maar misschien zijn mijn tips toch handig . Bij het vastleggen van onze ceremoniemeester gaf hij aan dat hij een eerste keer met ons wilde samenzitten nadat we de uren van gemeente en kerk vastgelegd hadden. Dit is in orde en morgen gaan we dus de eerste keer naar hem toe. De bedoeling is om de dagplanning met ons gedetailleerder uit te werken: door zijn ervaring kan hij goed inschatten hoeveel tijd er voor bepaalde zaken nodig zijn en denkt hij vast en zeker aan dingen die wij over het hoofd zien. Ook gaat hij tips geven over wat we wanneer moeten plannen in de voorbereiding, aankopen etc. Na dit gesprek mogen we hem steeds contacteren voor verdere vragen en voor het huwelijk plant hij ook nog eens een uitgebreid gesprek in. Groetjes
idd handig om te weten ... gemeentehuis en ceremonie ligt al vast dus geen probleem :)
15 dagen geleden was onze dag en Erwin was bij ons de ceremoniemeester. Aangezien wij maar een korte verlovingsperiode (6maanden) hadden hebben wij met hem zo spoedig mogelijk contact opgenomen. Indien je hem echt wil, zou ik niet twijfelen om nu al julie datum te laten vastleggen. Wij waren heel blij dat wij hem op onze dag hadden. Je hoeft je over de tijd geen zorgen te maken. Wij hebben de paraplu's op onze dag kunnen gebruiken bij het buitengaan bij de kerk en dat was wel een leuke ervaring. Het zijn dubbele paraplu's waarmee je met 2 onder kan. Zeker eens bellen dus! Groetjes Ineke
misschien ook eens informeren bij davy achten www.allegebeure.be ? hij is in de eerste plaats weddingplanner maar wss neemt hij ook wel de taak van ceremoniemeester op zich... hij komt mij alvast heel erg professioneel over... succes!