TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nathalie
14-5-2011
|
29-6-2011 14:11:28
Mijn kleed zag er ook echt vuil uit toen ik terug thuiskwam. Vooral de onderkant dan. Gedurende de dag viel dit wel mee (we zijn zelfs foto's gaan nemen in het zand, en dit viel echt mee), maar 's avonds kan je dit volgens mij niet vermijden. De grond wordt wat vuil, je bent aan het dansen en dan kijk je er ook echt niet meer naar hoor, althans zo ging het toch bij mij. Ook zijn er sommige personen per ongeluk een aantal keer gaan opstaan. Ook zo'n ongelukjes zijn snel gebeurd. Ik durfde mijn kleed niet naar de droogkuis doen omdat er al enkele pareltjes begonnen los te komen. We hebben het zelf gewassen in een bad met lauw water. En het resultaat mag er echt zijn, het is weer terug als nieuw.
|
|
Leen
28-5-2011
|
29-6-2011 14:26:24
Mijn kleed (en dan vooral mijn sleep) was vanonder ZWART... en ik had droog weer, dus of je nu weer, wind of regen hebt, droogkuis komt er toch aan te pas!
Een beetje droogkuis kan dit terug wit maken!
Als je groot op het feest met een "propere" lei begint, kan je misschien even tijd uitrekken om (samen met je mama, getuige, ...) je kleed te "witten" (gewoon wat vanish, water en een droger...)
|
|
Marijke
9-7-2011
|
29-6-2011 14:26:30
Dat is best een goed idee...Zelf in een bad met lauw water... Ik zit ook met een afwerking van pareltjes en stond er nog niet bij stil dat die kunnen loskomen dan! :s Groetjes
|
|
Evelien
4-6-2011
|
29-6-2011 14:36:42
Hey Marijke
De rand van mijn sleep was aan de kerk al rederijk bruinig van kleur en na het feest is heel de onderkent echt wel vuil.
Wij hadden een heel zonnige dag maar het stof kan je niet vermijden. ik had voor het verplaatsen een lintje aan mijn sleep zodat het rond mijn pols kon wat het al iets vergemakkelijkt en je minder stof meeneemt.
Mijn jurk is ondertussen naar de droogkuis en ik hop op een mooi resultaat. Ik heb wel voor dat ik het kleed binnen heb gebracht bij de droogkuis de losszittende stukjes stof en pareltjes met mijn schoonmoeder hersteld zodat alles hopeljik mooi blijft zitten tijdens het schoonmaakproces.
Een jurk ziet echt af die dag. In het begin van de dag ben je nog erg voorzichtig maar na een tijdje let je minder op. En kunnen snel pareltjes, plooitjes en naadjes lossen door intensief gebruik.
Don't worry. It will be alright. Let wel op met vuil ed maar laat er ook je dag niet door beheersen. Het is een te mooie dag en prachtige ervaring. ik heb met van dat beetje vuil echt niet aangetrokken en normaal ben ik een echte stresskip op dat vlak.
Groetjes
Evelien
|
|
Sofie
28-5-2011
|
29-6-2011 14:40:13
Hoi Ik had ook een volledig droge dag en de onderkant was ook echt zwart na het feest. Ik had ook pareltjes maar heb het toch gewaagd om naar de droogkuis te doen omdat ik het zelf toch niet proper ging krijgen met die lange sleep en de verschillende lagen die eronder zaten. Geen enkel pareltje was los. Trouwens tijdens de dag ook niet. En nu heb ik weer een stralend wit kleed.
|
|
joyce
30-4-2011
|
29-6-2011 14:56:44
hey
Dat het vuil wordt, kan je niet vermijden. Ik probeerde in het begin wel op te letten, en zo veel mogelijk mijn sleep op te heffen. Maar op het avondfeest kon het mij eigenlijk allemaal niet meer zo veel schelen :-) en heb ik gewoon met mijn sleep los gedanst (en zelfs met mijn kleed op de grond gezeten).
Het is naar de droogkuis geweest en ziet er terug als nieuw uit nu :-)
(en ik kan het nog een keertje aandoen op een fotoshoot in juli)
groetjes
Joyce
|
|
Elissa
9-7-2011
|
29-6-2011 17:33:30
hey daar...
zie dat je ook de 9de trouwt :D
ik tik elke dag op google in de 14daagse weersverwachting en dan onze woonplaats erachter...
eerst kwam erop dat het zou (kunnen) regenen
maar sinds gisteren staat er dat het 22° wordt, droog en een zonnetje achte een wit wolkje...
hopelijk blijft het zo :D
|
|
Marijke
9-7-2011
|
29-6-2011 20:05:56
Hey Elissa
|
|
Kim
9-7-2011
|
30-6-2011 21:40:01
Hier ook een bruidje van 9 juli dat het weer volgt!!
XxX
|
|
Christel
16-7-2011
|
2-8-2011 17:50:25
Ik had een lange sleep - droog weer - maar in het begin lagen er nog wat plassen. Ik pakte het gewoon op om over straat te lopen. Uiteindelijk draag je het toch maar 1 keer? Geniet ervan - maak geen zorgen ! begin het zeker niet te wassen die dag - het is al zo snel voorbij - En geen kat dat de onderkant van je kleed ziet !
Succes !!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|