Terug naar overzicht
hey..Ik denk 't nie.. Alé, ik persoonlijk vind 'n rekeningnr 'n beetje onpersoonlijk, maar das mijn mening hè.. Wij hebben: als je ons met iets wilt verrassen, hopen wij dat dit in een envelopje zal passen Wendy05/08/06
Hey,neen, ik vind het een leuk rijmpje en zeker niet grof. Wij vragen trouwens ook centjes en zetten ons rekeningnummmer erbij...Groetjes,Lieve
Ik zou het korter houden, en simpelweg: "voor onze huwelijksreis naar...: rekeningnummer"groetjesKatrien 30-9-2006
op deze site was ook al te lezen: huwlijkslijst bij "dexia" en dan rek nr.Dat vond ik ook een leuke!
Wij hebben het volgende:Een huwelijkslijst vol met geschenken kunnen we voor jullie niet bedenken.Bloemetjes zouden niet misstaan maar verwelken als we op huwelijksreis gaan. Het enige dat ons hindert is dat ons spaargeld is verminderd dus mocht u ons iets willen schenken dan mag u aan een centje of aan onze bankrekeningdenken. Maar waar u ons het meest mee verblijdt, is wel uw aanwezigheid.
Wij hebben :Bloemen en planten hebben we bij de vleetEn ons huisje is al aangekleed.Er is nog werk aan ons terrasDaarvoor komen centjes wel van pas.We dromen van een verre huwelijksreisNaar een exotisch paradijsDus als u ons wat wil schenken Dan weet u waaraan wij denken ..... (rekeningnummer)Groetjes,Els290706
hallo, Ik vind het een beetje heel direct.Een vriend van ons heeft dit gebruikt:Een centje is fijn, maar we zijn pas rijk als jullie allen aanwezig zijn.Als je nog ideeen hebt, wil je ze laten weten? Ik kan moeilijk hetzelfde gebruiken als wat op de uitnodging stond van onze vrienden...Groetjes en bedankt