Nu Online
Momenteel zijn er 277 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

slecht weer

22-5-2006 8:30:30
Hey bruidjes,
Ik heb nog 19 dagen te gaan, en het begint al te kriebelen. Mijn grootste zorg is eigelijk het weer. Als ik zaterdag zag hoe de regen met bakken uit de hemel viel... zijn er hier bruidjes die regen gehad hebben op de grote dag? Hoe gaan jullie daar dan mee om? Iedereen rondom mij spreekt enkel over het weer, precies of gans die dag staat en valt met goed weer.

Kelly

Kelly
10-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 481

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik22-5-2006 9:15:20

Als die dag echt valt of staat door het weer dan zouden veel bruidsparen in België hun grote dag zien veranderen in een grote flop.

Hiermee wil ik alleen zeggen dat het natuurlijk wel leuk is dat het mooi weer is, maar dat je eigenlijk je eigen grote dag zelf in handen hebt.

Sandra
20-5-2006
 Meld misbruik22-5-2006 15:37:05

Hallo,

wij zijn zaterdag getrouwd en het was een prachtige dag, ondanks het weer.

Ik zou zeggen, maak je niet druk in het weer, je kan er toch niets aan veranderen.

Sandra
20-05-2006

Joke
20-5-2006
 Meld misbruik22-5-2006 16:00:45

Hoi,

Wij zijn ook zaterdag getrouwd en ik zag eerst ook heel fel op tegen het slechte weer dat werd aangekondigd... MAAR die dag zet je dat gewoon allemaal aan de kant! Toen onze viering begon, kwamen we aan met de auto en regende het pijpestelen! Iedereen zat al in de kerk en ze stonden me zelfs op te wachten met 5 paraplu's om me binnen te halen! ik vond het zelfs heel fijn dat het zo regende!! Dat had ook iets romantisch! Toen we buiten kwamen aan de kerk was ik natuurlijk wel blij dat het droog was.
je moet het gewoon allemaal over je heen laten komen en gewoon genieten!!
Groetjes
JOke

kaatje
10-6-2006
 Meld misbruik22-5-2006 21:00:37

Hey Kelly,
Ook wij trouwen over 19 dagen. Ik heb er nog altijd vertrouwen in. Het kan niet blijven regenen. Tegen 10 juni zal het wel mooi weer zijn. We zullen samen duimen!!!
Katrien

Evi

Meld misbruik30-5-2006 0:51:39

hey,
wij zijn vorig jar getrouwd op 20 augustus ; speciaal voor het mooie weer. Ik heb altijd gezegd dat als het zou regenen op onze dag dat ik me zou doodschreien.
En ja hoor het heeft de hele dag gegoten het heeft niet gestopt maar ik was zo gelukkig dat ik er helemaal geen last van had.
Ok het was jammer dat de receptie niet buiten kon. Het was de mooiste dag van mijn leven en ik zou het onmiddellijk overdoen met de regen erbij!!
Je kan onze 'regenfoto's' bekijken op www.kenny-evi.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...