Terug naar overzicht
wij gaan die op de receptie op de tafel zetten, en die staat naast ons... versierd met een ballon-stukje :) wij hebben de doos gevonden in de ava, die zijn redelijk saai :) maar we hebben de doos nog zelf bewerkt, allé, versierd :)en ik moet zeggen, het is goed gelukt! groetjes, Liesbeth aja, en jullie trouwen op dezelfde dag! :D
Hoi www.bedankjes.nl vind ik een leuke site om bedankjes te vinden voor de gasten. Wij gaan de enveloppendoos ook op een tafel zetten naast ons. Wij hebben de onze besteld en ondertussen al toegestuurd gekregenvan www.tutje-en-kiki.be waar je dozen kan personalisren. Groetjes
Onze doos (= ladekistje) stond achter ons op een lange tafel waar we ook de bloemen, geschenkmanden,... zetten! ;-)
Ons bedankje is een flesje vedette met onze foto op. En onze enveloppendoos is een grote ronde plexi bokaal die oorspronkelijk diende voor straatverlichting. Die gaan we al een beetje opvullen met een zwarte boa omdat onze kleuren zwart wit en rood zijn. veel plezier ermee!
Wij willen een Amerikaanse brievenbus gaan doen op een paal. Deze willen we dan versieren met decoratie materiaal om hem op te vrolijken. We hadden wat dingen gezien bij www.Dutch-Decorations.com zoals grote veren. Succes ermee!
@Katrijn ; Hoe heb je jullie foto op een flesje vedette gekregen?Is wel een leuk idee!!
@Dorien: ik denk dat je dat gewoon via de site van Vedette kan doen.
een drankbedankje met je eigen foto etiket had mijn dochter www.drank-bedankjes.be groetjes