Nu Online
Momenteel zijn er 309 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes - Enveloppendoos

29-6-2011 20:01:45
Hello lieve bruidjes!

Ik ben op zoek naar een bedankje voor de gasten, maar ik heb totaal géén idee! Wie heeft leuke ideeën? Alles is welkom!

En wie kan mij vertellen waar een enveloppendoos wordt gezet? Ik heb op nog geen enkel huwelijk waar wij geweest zijn een enveloppendoos gezien, dus ik kan niet vergelijken.

Alvast bedankt! En nog veel voorbereidingsplezier!

Maaike
6-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1485

liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik29-6-2011 20:11:06

wij gaan die op de receptie op de tafel zetten, en die staat naast ons... versierd met een ballon-stukje :)
wij hebben de doos gevonden in de ava, die zijn redelijk saai :) maar we hebben de doos nog zelf bewerkt, allé, versierd :)
en ik moet zeggen, het is goed gelukt!

groetjes, Liesbeth aja, en jullie trouwen op dezelfde dag! :D

Samira
2-9-2011
 Meld misbruik29-6-2011 20:16:35

Hoi

www.bedankjes.nl vind ik een leuke site om bedankjes te vinden voor de gasten.
Wij gaan de enveloppendoos ook op een tafel zetten naast ons.
Wij hebben de onze besteld en ondertussen al toegestuurd gekregenvan www.tutje-en-kiki.be waar je dozen kan personalisren.

Groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik29-6-2011 20:32:45

Onze doos (= ladekistje) stond achter ons op een lange tafel waar we ook de bloemen, geschenkmanden,... zetten! ;-)

Katrijn
22-7-2011
 Meld misbruik30-6-2011 9:35:01

Ons bedankje is een flesje vedette met onze foto op. En onze enveloppendoos is een grote ronde plexi bokaal die oorspronkelijk diende voor straatverlichting. Die gaan we al een beetje opvullen met een zwarte boa omdat onze kleuren zwart wit en rood zijn.

veel plezier ermee!

linda
1-12-2011
 Meld misbruik30-6-2011 17:31:05

Wij willen een Amerikaanse brievenbus gaan doen op een paal. Deze willen we dan versieren met decoratie materiaal om hem op te vrolijken. We hadden wat dingen gezien bij www.Dutch-Decorations.com zoals grote veren.

Succes ermee!

Dorien
5-8-2011
 Meld misbruik3-7-2011 10:58:37

@Katrijn ;

Hoe heb je jullie foto op een flesje vedette gekregen?Is wel een leuk idee!!

Joy
18-6-2011
 Meld misbruik7-7-2011 22:56:47

@Dorien: ik denk dat je dat gewoon via de site van Vedette kan doen.

blondina

Meld misbruik8-7-2011 1:50:23

een drankbedankje met je eigen foto etiket had mijn dochter
www.drank-bedankjes.be

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...