Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Disneythema te kinderachtig... of gewoon doen?

29-6-2011 21:36:10
Heyla,

Omdat wij zeer Into Disney zijn zouden wij graag onze mooiste dag van ons leven rond het Thema Disney(films) opbouwen...

Mijn toekomstige is nogal een freak wat betreft pretparken en zo ook hoort Disneyland daarbij...

Alhoewel er nog 380 dagen op de teller staan ben ik reeds begonnen met het brainstormen en uitproberen van het in elkaar knutselen van de uitnodigingen...

Toen ik enkele weken geleden een voorsmaakje aan mijn ouders en zus liet zien kreeg ik volgende reactie: "zijn jullie daar niet wat te oud voor?"

Wat denken jullie? gewoon doen wat wij denken dat het beste is?of...

groetjes

een twijfelend bruidje

crazy
14-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 1170

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik29-6-2011 21:44:22

doe wat je zelf wil!!!

hier is er ook (vnl over zaalkeuze) discussies geweest en noem maar op maar uiteindelijk mogen we doen wat we willen en als we hulp nodig hebben mogen we deze vragen. wij gaan ons ding doen = onze dag beleven!!!

Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik29-6-2011 21:46:22

Je moet inderdaad doen wat jullie graag willen en als dat voor jullie een betekenis heeft...Why not?

Persoonlijk vind ik het nu niet bepaald 'wauw', maar ik heb ook niet echt iets speciaal met Disney.

Misschien kan je werken rond één bepaalde Disney-film?

Succes!
Grtjs

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik29-6-2011 21:56:26

Als dat iets is wat jullie typeert en jij en je ventje voelen je er allebei goed bij, zou ik daar wel voor durven gaan. Persoonlijk vind ik het altijd superleuk als ik doorheen het trouwfeest veel persoonlijke inbreng en accenten zie die ik ook bij het koppel terugvind.

Succes & liefs,

Nathalie

Mieke
25-8-2012
 Meld misbruik29-6-2011 22:11:23

Als jullie beide zulke Disney fans zijn, zou ik het toch doen hoor! Je vrienden en familie zullen wel weten dat het bij jullie hoort.

Ik vind het echt fantastisch dat je dit als thema zou nemen, ik ben zelf ook een grote fan en zou dit ook wel leuk vinde, maar mijn partner is totaal niet into Disney.

In ieder geval veel succes met je voorbereidingen!

vicky
10-9-2011
 Meld misbruik29-6-2011 22:17:41

ik zou dat ook gewoon doen lijkt me echt wel leuk om daar rond te werken vooral veel prinsessenjurken

Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik29-6-2011 22:28:02

Als je er helemaal voor wil gaan, zeker deze ook eens checken: www.disneybridal.com . ;-)

Roxanne
25-6-2011
 Meld misbruik29-6-2011 22:28:03

Heb je geen fotos van jullie in een pretpark of disneyland?
mss kan je dan werken per tafel een foto geven bv an het kasteel van disneyland = de eretafel.
Zo heb je toch je thema maar niet op zo een kinderlijke manier...

Griet
21-4-2012
 Meld misbruik29-6-2011 22:53:43

Hallo,

Dit liedje zal bij ons gezongen worden in de kerk. Waarschijnlijk gaan we ook het filmke
laten afspelen in de kerk. Mijn dochter van 9 zal aanwezig zijn én haar klas (omdat ze samen een liedje zingen) en wij denken dat dat voor hun iets leuk is.
En eigenlijk vind ik het zelf ook wel ontroerend.
Het liedje zelf heeft een heel mooie tekst.

Groetjes Griet

http://www.youtube.com/watch?v=ghA2EPavARI&feature=...

Ki
13-5-2011
 Meld misbruik30-6-2011 8:32:29

Hey,

gewoon doen zou ik zeggen. Ikzelf ben een zeer grote fan van pluchen beertjes en mijn man vindt dat ook tof... Wij hadden ervoor gekozen om als rode draad door ons uitnodiging en ons feest pluchen beertjes te gebruiken (we hadden beertjes voor onze ringen, in de zaal stonden beren, onze naamkaartjes waren beertjes, op onze uitnodiging staan beertjes, ...). Ik had verwacht daar commentaar op te krijgen, maar iedereen vond dat super. Het is juist iets dat bij jullie past en jullie typeert. Iets dat ervoor zorgt dat dit juist jullie trouw is en niet die van iemand anders. Ik zou dus zeggen geen seconde twijfelen en doen :-).

groetjes

annelies
17-7-2010
 Meld misbruik30-6-2011 12:15:08

Hallo,

Bij ons was het thema ook Disney ...
Onze tafelindeling waren zelf Disney-attracties ... We hadden miniaturen daarvan gevonden en op een sokkel gezet en elkeen had een kaartje met z'n eigen attractie ...

Groetjes

Annelies

Stefan
2-7-2011
 Meld misbruik30-6-2011 12:42:42

hey crazy,

Wij trouwen nu zaterdag en hebben als tafel indeling disney films genomen omdat wij dat wel iets anders vonden dan landen bieren bloemen en kleuren en als jullie dat willen moeten jullie dat doen he het is jullie dag in ieder geval nog veel plezier met de voorbereidingen

groetjes sofie

Joke
21-5-2011
 Meld misbruik30-6-2011 14:26:06

Zeker doen wat je zelf wil!

Wij hadden thema sprookjes en iedereen vond dat echt fantastisch (helemaal tegen mijn verwachtingen in eigenlijk). Ik dacht eerst ook dat het te kinderachtig zou zijn maar heb mij daar niets van aangetrokken en gewoon doorgedaan.
Veel succes!

Chloë
3-9-2011
 Meld misbruik30-6-2011 14:27:55

Hoi,
wij gaan ook voor het Disneythema, hebben het wel wat uitgebreid naar sprookjes, wij hebben vooral een link met Belle en het Beest, onze uitnodiging is dan ook gemaakt met foto's in deze kostuums! Wij gaan zelfs iets verder en vragen de gasten van het avondfeest om in sprookjes of Disney outfit te komen ;)
Als je er nog meer over wilt weten stuur dan maar een mailtje chloeve@hotmail.com

En doe vooral wat je zelf wil, het is jullie dag, familie en vrienden maken er alleen maar deel van uit...

lie
10-9-2011
 Meld misbruik30-6-2011 18:17:17

Bij ons alles Alice In Wonderland wat de klok slaagt dus zeker doen!
Met een thema als disney kan je absoluut loos gaan ;)

Eva
31-10-2011
 Meld misbruik1-7-2011 9:17:41

Wij hebben halloween als thema wij trouwen dan ook op halloween :). Toen wij verteld dat we trouwden en de datum verbaasde dat niemand (die mij goed kende) zijn famillie zal nog wel eventjes op kijken van de trouwjurk.

Een deel van onze vrienden zal ook wel verkleed komen.

Ik zou het gewoon doen het is jullie dag en disney is een leuk thema je zou zelf fotos kunnen gaan trekken van de zandsculpturen en die misschien gebruiken?

crazy
14-7-2012
 Meld misbruik1-7-2011 12:38:07

Ok wij zullen er dan volledig voor gaan ;o)

De kasten vallen bijna open met de documentatie over disney, dus daaraan alvast geen gebrek.
Bedankt alvast voor de bijkomende tips!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info