TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Liesbeth
19-5-2012
|
30-6-2011 5:57:42
Wel Elisabeth, ik zou gaan voor september.
Wij hebben een zaak die gaat of staat bij mooi weer en uit ervaring weet ik dat september mooier weer heeft, planten staan dan mooier. In maart kan je geluk hebben, dat is natuurlijk altijd zo...
Veel succes met je beslissing!
Groetjes,
Liesbeth
|
|
Elli
1-6-2012
|
30-6-2011 6:47:27
He Elisabeth, ik zou gaan voor september! Veel meer kans op mooi weer volgens mij!
Succes met de keuze!
Elli
|
|
Sonja
12-5-2012
|
30-6-2011 6:53:37
Goh, het weer kan je nog altijd niet bestellen hé
Maartse buien...voor hetzelfde geld is het dan een wel een mooie dag.
Ik zou toch ook voor september kiezen dan.
Veel succes met de voorbereidingen!
Sonja
|
|
Jili
12-5-2012
|
30-6-2011 8:32:10
Ik zou ook gaan voor september...
Succes
groetjes,
Jili
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
30-6-2011 8:33:50
Wat het weer betreft, zou ik me misschien ook wat zekerder voelen over september - al ben je het natuurlijk nooit 100% zeker...
Als timing voor jullie niet zo veel uitmaakt, geeft september natuurlijk iets meer ruimte voor jullie voorbereidingen - maart daarentegen is ook wel haalbaar... Daarin moet je jullie zelf ook een beetje kennen. Heb je nu iets van: hoe rapper hoe liever, of - mja, we gaan trouwen, maar een half jaar verschil maakt nu ook weer niet uit...
Een tip: misschien kunnen julli snel even informeren of het gemeentehuis / de kerk waar jullie willen trouwen die dag nog vrij is op het gewenste uur?
Succes!!
|
|
Elisabeth
29-9-2012
|
30-6-2011 9:26:36
Super bedankt voor al jullie reacties! We gaan nog eens diep nadenken hier en ik laat jullie weten wat het is geworden ;-) Groetjes!
|
|
Wendy
11-5-2012
|
30-6-2011 9:31:02
ik zou dan ook voor september gaan.
veel succes met de keuze.
|
|
ellen
14-4-2012
|
30-6-2011 9:48:59
Ikzelf denk dan weer het omgekeerde, ik zou gaan voor maart... Als je naar het weer van dit jaar en vorig jaar terug blikt was het in maart al zeer zeer zonnig.... En in maart heb je inderdaad al mooie bloemen zoals tulpen... Je hebt wel nog even tijd hoor als je jou trouw zou organiseren in maart ca. 9maand. Mei en juni is mooi maar zeer slecht als je met studenten in de fam. zit... en/of communie feesten. September heeft natuurlijk ook zijn charmes... Moeilijke keuze. Maar wat je ook kiest het wordt jullie dagje!!!! Veel groetjes Ellen
|
|
Lien
24-3-2012
|
30-6-2011 10:08:27
Ikzelf zou gaan (of ben gegaan, hihi) voor 24 maart
Ik ben eind februari ten huwelijk gevraagd en vond het persoonlijk te lang tot september of later om te wachten.
Wij willen vooral vermijden dat we trouwen op een broeierig hete dag (denk: deze maandag of dinsdag). Vorig jaar en dit jaar was het eind maart stralend weer, dus daar gaan we voor
Maar zoals zovelen hier zeggen, je kan nooit zeker weten wat het weer zal doen! In elke maand (ook mei - juni - juli - augustus) kan je écht slecht weer hebben...
Kies waar jullie zich goed bij voelen!
Groetjes!
|
|
aurélie
16-7-2011
|
30-6-2011 15:35:22
persoonlijk zou ook ik gaan voor maart, maar gewoon omdat de lente mij meer aanspreekt dan de herfst. in elk geval: wij hebben alles geregeld op 9 maand en hebben zeker tijd genoeg gehad, dus daaromtrent moet je je geen zorgen maken.
|
|
Elisabeth
29-9-2012
|
30-6-2011 16:54:47
Hmmm, ongeveer evenveel maart- als septemberliefhebbers ;-) Net de tip gevolgd van Charlotte, en eens naar de pastoor gebeld. Alle data die we voorlopig in optie hebben staan, lukken in principe, maar 24 maart is nog in de Vasten en ze geven dan niet graag feestjes in de kerk ;-) Maar september is nog zo laaaang! ;-)
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
30-6-2011 18:15:40
Als je september lang vind, ga dan maar voor maart . Het is perfect te doen, en zoals hierboven al aangehaald, de natuur doet dan ook al haar best met het groen en de bloemen en zo...
Nee, ik ga je niet beïnvloeden, maar door je reactie lijkt het me wel of je iets meer naar maart verlangt?
Wat vindt je verloofde?
|
|
Jurgen
1-9-2012
|
30-6-2011 18:23:10
Ik zou september nemen, meestal is het in september nog wel juist iets warmer als in maart want het kan soms nog wel vrij koud zijn in maart. Zelf trouwen wij op 1 september volgend jaar, het is nog wel eventjes wachten maar eigenlijk kan je al best veel doen en op het gemakje hé :) Je hebt voldoende tijd om overal eens te gaan kijken, nieuwe collecties bruidsjurken, bruidsbeurs,...
|
|
Véronique
31-7-2009
|
30-6-2011 19:39:18
Ik zou ook voor september gaan!
|
|
Elisabeth
29-9-2012
|
30-6-2011 20:40:13
De kogel is door de kerk! Het wordt 29 september! Geeft ons iets meer tijd voor de voorbereidingen, wss ietsje warmer (hopen op n mooi najaarszonnetje, al weet je nooit), en... mijn ouders zijn dan precies 28 jaar getrouwd! Is wel een mooi cadeautje voor hen ook hè ;-) Ik ga nu idd nog iets langer in spanning moeten zitten, maar langs de andere kant zal het verlangen des te groter zijn! En trouwens, ik weet wel dat je uiteindelijk zelf de knoop moet doorhakken, maar 't is geweldig om eens met jullie van gedachten te kunnen wisselen, daardoor zet je voor jezelf alles beter op n rijtje. Bedankt allemaal!
|
|
kelly
13-7-2013
|
29-9-2012 9:36:36
Voila! goeie keuze gemaakt dus... :-)Ik hoop dat je een zalige dag hebt...; x x x
|
|
Elisabeth
29-9-2012
|
3-10-2012 13:24:56
Haha, Kelly, inderdaad! Het was mooier weer dan ik had durven hopen, we hebben zelfs de receptie buiten kunnen doen; fantastisch! Verslagje volgt!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|