TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
nataja
18-6-2011
|
30-6-2011 13:34:28
hey , ik zou dat niet doen. je kan het kleed mooi vinden op die foto maar je moet het aan hebben want het kan tegen slagen
|
|
Jana
5-5-2012
|
30-6-2011 13:38:56
hey,
ja kweet et, maar ga de foto afdrukken en ze meenemen naar de winkels zodat ze weten welke stijl ik mooi vind of toch proberen iets dat er op gelijkt :) maar ze is zoooo mooi he :)
groetjes
|
|
ine
3-9-2011
|
30-6-2011 14:24:57
ik had ook een selectie van droomkleedjes gevonden op internet....én ik had er zo'n gevonden in de winkel ook...maar wat bleek, was ABSOLUUT niet mooi bij mij, was direct duidelijk dat dat niets voor mij was, en het is uiteindelijk iets helemaal anders geworden. Dus ik ben wel blij dat ik verschillende modellen heb kunnen passen, ook kleedjes die ik op het eerste gezicht niet echt 'voor mij' vond.
Groetjes
|
|
A.
23-7-2011
|
30-6-2011 15:54:55
Hier ook een aantal kleedjes mooi op internet gezien maar in de winkel bleek dat deze me totaal niet stonden. Eerlijk: tis iets helemaal anders geworden dan ik in eerste instantie op internet gezien had.
Internet is leuk en aardig als je dingen kan terug sturen mochten ze niet in de smaak vallen. Maar bij een jurk vrees ik dat dat niet gaat!! Ga gewoon eens een aantal winkels binnen er zullen heus wel kleedjes zijn die je kan passen en die misschien NOG mooier zijn
|
|
Evelien
4-6-2011
|
30-6-2011 16:27:25
Hoi
Probeer inderdaad op voorhand een gelijkaardige jurk te passen. Ik had ook mijn favorietjes in gedachten tot ik die jurken aanhand en ik uiteindelijk iets anders heb gekozen wat me wel stond. En ik heb me in mijn jurk een hele dag een prinsesje gevoeld hoewel ik het op foto (in de boekjes) nog steeds niet mn favoriet was en is.
Groetjes
|
|
Jana
5-5-2012
|
30-6-2011 17:28:42
hey, Bedankt iedereen voor de berichtjes! ben al een heel eind verder. En inderdaad via internet is het te riskant. dan maar een picture meenemen :) x
|
|
Ils
14-1-2012
|
30-6-2011 18:26:41
Hey Jana!
Ik zou ook zeker gaan passen in de winkel, ik had verschillende jurken gekozen uit de boekjes maar in real life kan dit best tegenvallen.. En het shoppen voor je jurk is zooo fijn!! Mag ik misschien spieken op het net wat je droomjurk is? :)
Groetjes!
|
|
Jana
5-5-2012
|
30-6-2011 20:25:32
hey ja hoor, je mag piepen, maar kan de link niet in een prive berichtje zetten, ga nog eens proberen! :)
|
|
Jana
5-5-2012
|
|
|
Oksana
|
30-6-2011 23:08:26
|
|
sarah
17-12-2011
|
1-7-2011 8:20:29
Hey Jana, volgens mij is het een maggie sottero jurk en deze kosten normaal toch echt wel wat meer dan het getoonde bedrag. ( geen copy?)Maggie Sottero is enkel wel een merk waar je hebt best voor naar Nederland trekt. http://www.maggiesottero.com/ Ik zou zoals de anderen hier allemaal gemeld hebben gewoon naar een winkel gaan en passen maar! Want ik heb ook een jurk gekocht waarvan ik op foto van zei, mooi maar niet mijn ding. Veel plezier met de zoektocht!
|
|
rafa
6-5-2011
|
1-7-2011 9:35:47
hei ik ga hier even een positieve ervaring neerzetten... ik heb mijn ook via internet besteld omdat ik er een heel mooi vond, ben wel eerst in een winkel gaan passen of de snit zelf mij wel stond en dat was, dus heb ik hem besteld, en ik moet zeggen, dat het heel mooi was, ik moest mijn maten doorgeven (borst heupen taille billen) en aan de hand van dat maakten ze dan het kleed, ik heb hem wel moeten laten innemen ( maar eerder omdat ik was afgevallen tegen de grote dag) maar voor rest en het heeft mij enorm veel geld uitgespaard ( heeft maar 130 euro gekost) maar je moet maar eens in het regelement lezen, bij de site waar ik op besteld heb, stond als ik ehm echt niet mooi vind, krijg je 80 percent van je kleed terug betaald dus verloor ik niet zoveel als hem echt niet mooi was... ik zou het toch riskeren... groetjes
|
|
natasha
7-7-2012
|
3-7-2011 16:45:52
hey Jana,
Ik heb ook mijn droomjurk via internet gezien en toevallig ook een maggie sottero, via de site van maggie sottero kan je naar store locator gaan. Ik heb de winkels afgebeld of ze die jurk hadden en ben ze dan gaan passen. Ondertussen heb ik er ook andere gepast maar de maggi is echt mijn jurk. Ik ben dan naar Pierre yves in brussel gegaan en heb de jurk daar besteld deze was 500 euro goedkoper dan in Nederland waar ik ze heb gepast. Pas wel op het is 6 maand wachten op de jurk! grtj tasha
|
|
Jana
5-5-2012
|
3-7-2011 18:53:28
hey, bedankt voor de info, maar zie mijn jurk ni tussen de collectie staan op het internet of op hun site! dat is wel jammer natuurlijk! En mag ik vragen wat zo'n maggi kost?? Want ik woon ook dicht tege aalst! groetjes xxx
|
|
natasha
7-7-2012
|
4-7-2011 21:54:11
mijn maggi jurk kost in nederland 2230 euro en in belgie 1680 euro
zonder de veil want die is nog eens 250euro. de meeste, jurken wan maggie zitten boven de 1400 euro. veel suc. grtj
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|