Terug naar overzicht
oei, klinkt niet zo goed! moet je nog veel in orde brengen?? En anders bel een vriend/vriendin op en ga iets drinke of iets eten, of zwemen, lekker relaxe in het water of doe een wellness! dat helpt bij mij toch. of een goeie lachfilm opzetten :) groetjes x
Hey hey Kan me enkel aansluiten bij Jana, eventjes je volledig ontspannen! Wat moet je nog doen? Misschien kunnen wij hier op het forum je helpen. GroetjesJessica
Even onspannen en/of een TO DO-lijstje maken(overlopen). een overzichtelijk beeld van wat je nog moet doen helpt normaal wel met die zenuwtjes
Hehe, je trouwt ook op 20 augustus!!! Dan is dit idd de stressperiode! Ik heb net hetzelfde :)! Het is een hele tijd goed gegaan en nu begin ik te panikeren.. Het komt allemaal goed denk ik :)! Maar nu even niet :)! Doei
Hey, Ik zou zeggen ik stuur u een beetje "zen" (maar mijn "zen"). Alvast alles nog eens overlopen... één per één. En proberen afwerken. Als het echt niet overgaat en het is zo overheersend zou ik eens naar de huisarts gaan... of wat ontspannings-oefeningetje proberen, eens bellen vriendin... Veel groetjes en liefs Ellen