Terug naar overzicht
Ik zou dat persoonlijk gewéldig vinden! Als dit het thema is waarop jullie elkaar hebben leren kennen, waarom niet? (Mijn outfit voor de Foyte Party morgen in Hasselt hangt al klaar btw )
Waarom niet?Zou idd wel leuk zijn!Meld iets in de zin van; wij zouden het fijn vinden als om fout gekleed te zijn!
Tof idee maar ik zou zoiets hebben van oei, wat moet ik nu aandoen? Een trouwfeest associeer ik met opkleden, mooi kleedje ofzo, maar dat moet dan fout zijn, dus zou ik denken echt verkleden. Ik weet niet wat jullie verwachtingen zijn natuurlijk, of 'hoe fout' het mag zijn, maar ik zou, jullie niet kennende natuurlijk, moeilijk de mix kunnen vinden tussen fout en toch nog deftig genoeg voor een trouwfeest. Maar nogmaals, jullie vrienden kennen jullie uiteraard wél goed, dus zij zullen dit denk ik super vinden!
Ik vind dat dat ook wel wat afhangt van hoe jullie dag / avond eruit ziet... Is het een poepchique diner, dan is het toch wel bizar om daar dan in 'foute' kledij te zitten... Doe je een trouwfuif: super idee! Nog een bedenking: wat ben je met een dresscode als je als suite niet kunt meedoen?? Ik kan me moeilijk voorstellen dat de suite (incluis jullie zelf) een hele dag in 'foute kledij' rond zullen lopen... Meestal bepaalt de suite de dresscode!
Ik zou voorstellen aan iedereen om een fout accessoire mee te brengen dat ze dan kunnen tevoorschijn halen eens het feest op gang komt. Dan loopt iedereen er in het begin nog deftig bij en dat gaat iedereen wel leuk vinden denk ik .......... Wel een leuk idee. Groetjes
Doen zou ik zeggen! Een dresscode is altijd plezant en geeft een speciale sfeer.
Het lijkt me heel leuk voor een trouwfuif maar zoals Veronique al aanhaalt lijkt me het raar als de suite (en jullie als paar) een hele dag fout zouden rondlopen. Zeker voor de foto's lijkt me dit raar en misschien zien jullie ouders/grootouders de foute outfit niet zitten op de officiele foto's. Miscchien ruimte voorzien om zich te verkleden tegen de trouwfuif. Ikzelf wilde absoluut mijn trouwjurk niet meer uitdoen toen ik die eenmaal aanhad, dus ik zou zeker niet een foute outfit willen aandoen die dag. Als het bij jullie past moet je ermee doorgaan maar weeg ook de nadelen af!
Ik vind het een geweldig idee! Ik zit met het idee te spelen onze uitnodiging volledig op te stellen met songtitels... en als dresscode: come as you are :) waarmee ik eigenlijk wil zeggen... geen dresscode, je trekt aan wat je wil, ik ben zelf niet voor het sjieke en trouw zelf ook niet in een traditioneel trouwkleed. Maar ik kan de andere reacties ook volledig begrijpen, ik denk dat dat inderdaad een beetje afhangt van hoe de dag er verder uitziet.