Nu Online
Momenteel zijn er 619 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dresscode?

30-6-2011 15:10:25
Dag bruidjes,

Wij hebben elkaar een aantal jaren terug leren kennen op een 'fout feest' dat ik gaf voor mijn 30ste verjaardag.
Het thema van ons trouwfeest zal dan ook 'fout' zijn. De tafels krijgen namen van foute liedjes, die zeker ook die avond zullen gedraaid worden. Nu hadden we gedacht om een dresscode op onze uitnodiging te zetten, nl : "fout".

Dus mijn vraag: hoe zouden jullie reageren op zo'n dresscode? Ik weet ook wel dat ik dat van tantes en nonkels niet moet verwachten (we zouden dan ook zetten 'eventuele dresscode'), maar onze vriendenkliek is een grote zotte bende, dus denk ik dat ze daarvoor zouden te vinden zijn.

Jullie reacties, positief én negatief zijn zeker welkom.

Bedankt!

Lieve groetjes,
Griet.

Griet
21-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1016

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik30-6-2011 16:37:10

Ik zou dat persoonlijk gewéldig vinden! Als dit het thema is waarop jullie elkaar hebben leren kennen, waarom niet? (Mijn outfit voor de Foyte Party morgen in Hasselt hangt al klaar btw )

Severine
24-9-2011
 Meld misbruik30-6-2011 17:18:29

Waarom niet?
Zou idd wel leuk zijn!
Meld iets in de zin van; wij zouden het fijn vinden als om fout gekleed te zijn!

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik30-6-2011 18:21:43

Tof idee maar ik zou zoiets hebben van oei, wat moet ik nu aandoen? Een trouwfeest associeer ik met opkleden, mooi kleedje ofzo, maar dat moet dan fout zijn, dus zou ik denken echt verkleden. Ik weet niet wat jullie verwachtingen zijn natuurlijk, of 'hoe fout' het mag zijn, maar ik zou, jullie niet kennende natuurlijk, moeilijk de mix kunnen vinden tussen fout en toch nog deftig genoeg voor een trouwfeest.

Maar nogmaals, jullie vrienden kennen jullie uiteraard wél goed, dus zij zullen dit denk ik super vinden!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik30-6-2011 18:49:48

Ik vind dat dat ook wel wat afhangt van hoe jullie dag / avond eruit ziet... Is het een poepchique diner, dan is het toch wel bizar om daar dan in 'foute' kledij te zitten... Doe je een trouwfuif: super idee!
Nog een bedenking: wat ben je met een dresscode als je als suite niet kunt meedoen?? Ik kan me moeilijk voorstellen dat de suite (incluis jullie zelf) een hele dag in 'foute kledij' rond zullen lopen... Meestal bepaalt de suite de dresscode!

nicky
3-9-2011
 Meld misbruik30-6-2011 19:47:39

Ik zou voorstellen aan iedereen om een fout accessoire mee te brengen dat ze dan kunnen tevoorschijn halen eens het feest op gang komt. Dan loopt iedereen er in het begin nog deftig bij en dat gaat iedereen wel leuk vinden denk ik .......... Wel een leuk idee.

Groetjes

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik30-6-2011 22:21:01

Doen zou ik zeggen! Een dresscode is altijd plezant en geeft een speciale sfeer.

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik1-7-2011 10:20:59

Het lijkt me heel leuk voor een trouwfuif maar zoals Veronique al aanhaalt lijkt me het raar als de suite (en jullie als paar) een hele dag fout zouden rondlopen. Zeker voor de foto's lijkt me dit raar en misschien zien jullie ouders/grootouders de foute outfit niet zitten op de officiele foto's.

Miscchien ruimte voorzien om zich te verkleden tegen de trouwfuif. Ikzelf wilde absoluut mijn trouwjurk niet meer uitdoen toen ik die eenmaal aanhad, dus ik zou zeker niet een foute outfit willen aandoen die dag.

Als het bij jullie past moet je ermee doorgaan maar weeg ook de nadelen af!

Elli
1-6-2012
 Meld misbruik1-7-2011 12:45:02

Ik vind het een geweldig idee!
Ik zit met het idee te spelen onze uitnodiging volledig op te stellen met songtitels...
en als dresscode: come as you are :)
waarmee ik eigenlijk wil zeggen... geen dresscode, je trekt aan wat je wil, ik ben zelf niet voor het sjieke en trouw zelf ook niet in een traditioneel trouwkleed.
Maar ik kan de andere reacties ook volledig begrijpen, ik denk dat dat inderdaad een beetje afhangt van hoe de dag er verder uitziet.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...