Terug naar overzicht
hey, check dit even anders: http://www.boxbox.be/party%20tafel%20voor%20receptie%20met%20RGB%20led%20verlichting%20alle%20kleuren%20mogelijk.htm mischien dat het helpt! succes
Hey Jana, bedankt voor je zoekwerk! Veel dichterbij gaan we geen bedrijf vinden denk ik... Ik heb ze een mailtje gestuurd om na te gaan of ze tot hier leveren. Groetjes!
ale late we hopen dat ze dat doen he :) ja veel kon je er niet van vinden. Maar ik weet dat dit bedrijf verhuurt aan grote studiozalen! of grote personeelsfeesten voor 10000 man. Maar dat is dan ook alles wat ik wist. dus hopelijk ben je er iets mee. groetjes !
Hey Hey, in het "lounge" facet van www.partyrent.be vind je ook verschillende "lighting" huur-feestelementen :-) Succes!
www.femat.be huurprijs 65 euro
Inge en Laurence: bedankt voor jullie reactie! Bij partyrent vind ik de tafeltjes niet terug in de cataloog maar ik kan er wel eens naar vragen. Femat verhuurt dé tafeltjes maar ik vrees dat we ons blauw betalen aan leveringskosten van Izegem naar Balen... Dat is net het moeilijk: alle zaken die deze tafels verhuren zijn helemaal niet in de buurt... Maar ik geef het nog niet op! :) Groetjes
Hey Ils, heb je intussen al een tafeltjes gevonden? Ik ben namelijk ook op zoek (naar kleine verlichte tafeltjes met poefjes rond).Wij wonen in Lommel, dus als je tips hebt?