Terug naar overzicht
Wij doen cupcakes, maar past niet echt in een wijnglas denk ik...
Hallo Dorien Ik heb al zitten zoeken op de site www.bedankjes.nl Hier staan heel wat originele ideetjes op. Vrienden van ons hadden theelichtjes met een kaartje aan en een ander koppeltje gaf een champagneglas met hartvormige snoepjes in. Ik hoop je hiermee verder geholpen te hebben! Groetjes Vicky
hey, ik ga op zoek achter plastieke poppetjes zo van die matroesjkas maar dan in het moderner :) en we gaan die volstoppen met smarties. hopelijk vind ik blauwe en roze poppetjes! en voor de ouders geven we een extra uitnodiging voor een etentje en de getuigen geven we een bongobon relax! vond suikerbonen ook meer voor doop, dus dan maar vervangen door smarties :) groetjes xxx
Hoi wij houden het ook bij de klassieke suikerboontjes... Maar tegenwoordig vind je allerlei originele ideetjes op het net. Heb je de site van de gepersonaliseerde MnM's al een bekeken? Lijkt me ook leuk om dat te gebruiken! Veel succes met de zoektocht! xx
Je kan ook bruidssuiker nemen! Dat zijn suikerbonen maar in een ronde vorm. En als je helemaal weg wil van de witte rondjes, dan kan je ook hartvormige bonen nemen.
Hoi Dorien Wij hebben "Echtgenootjes" (Borrelnootjes in een glazen potje), hierin stoppen we dan nog een papiertje met het recept van de liefde op. Grtjs Sara
wij gaan vo een klein potje advocaat en daar laten we een teksje opdrukken. nu nog een speciaal potje vinden
mja zo zit ik met wijnglazen in mijn gedacht waarmee ik iets wil doen maar wat :s of toch maar beter iets anders of ... ik weet het nog niet :)
Wij hadden van die suiker hartjes of je dat in wijnglas kan doen?
Euh, suikerbonen horen net zo goed bij een huwelijk als bij een geboorte hoor. Uitdelen van suikerboontjes staat symbool voor de wens om een vruchtbaar huwelijk :-) Met andere woorden: we willen kinderen... Maar omdat wij al een kind hebben (en het daarbij laten) en ik suikerbonen ook totaal niet lekker vind, ga ik voor Neuhaus pralines. Héél lekker en ook wel toepasselijk (ze worden gemaakt in ons dorp)
Het geven van 5 gesuikerde amandelbonen aan de gasten op een bruiloft is een zeer oude traditie, origineel afkomstig uit Italie. Elk van de bonen staat voor een wens die je ook weer terug aan de gasten wilt schenken, oa. geluk, rijkdom, vruchtbaarheid en dergelijke. Deze zijn dus zeker wel toepasbaar voor een bruiloft!!!
Hoi, Persoonlijk vind ik suikerbonen eerder bij een huwelijk passen, niet zo heel lekker en redelijk duur voor wat het is. Dus hebben we gekozen voor frambozenhartjes (Haribo) en violette nopjes (onze themakleur was paars). Als verpakking heb ik samen met mijn schonomoeder organza zakjes gemaakt (in lila) in de vorm van een snoepje (met langs 2 kanten een stropje) Aan elke attentie hing een bedankkaartje met de naam van de genodigde op, zo konden ze ook dienen als naamkaartjes op de tafel => 2 vliegen in 1 klap! Wij hebben hier heel leuke reacties op gekregen. Hebben jullie een bepaakde kleur in gedachten om door te trekken door de hele dag. Dan kan je in die kleur snoepjes voorzien in een wijglas of champagneglas (lijkt me iets eleganter van vorm) Groetjes
Dat antwoord kreeg ik ook meteen! Hebben toen allerlei dingen nagevraagd qua prijs maar vonden het allebei toch net dat ietsje te duur dus hebben we bruidsuiker in de vorm van witte en rode hartjes.. Nu zijn we er vanaf voor 78 euro voor 6 kilo volgens mij!!
ja we hebben champagneglazen in onze gedachten sorry met de verwisseling van wijnglas... goh van kleur? de zaal is donkerblauw dusja ik vind de kleuren donkerblauw en wit/grijs dan wel heel mooi
Hoi, www.drank-bedankjes.be heeft bedankjes in meerdere kleuren groetjes