Nu Online
Momenteel zijn er 646 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

graag ideeén voor vrijgezellenavond

30-6-2011 23:25:05
hoi bruidjes.

.wie goeie tips heeft voor een vrijgzellenavond mag het me altijd laten weten.
kheb het nooit meegemaakt en nu moet ik mee helpen met ideeen
mercikes:-)

alessia
30-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1057

Jessica

Meld misbruik1-7-2011 0:01:51

Hoi Alessia

Wat dacht je van een make-up of een manicureworkshop? Ik stuur je even een privéberichtje met meer informatie.

Groetjes
Jessica

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik1-7-2011 9:00:31

Misschien best eerst een thema bedenken? dan is het makkelijker om rond dit thema te werken.

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik1-7-2011 11:02:29

Veel hangt af van het type bruid waarvoor je de avond/dag moet plannen.

Ik heb enkele vrijgezellen-avonden meegmaakt van echte partybeestjes. Daarvoor hadden we een avond met eten, drinken en dansen voorzien tot in de vroege uurtjes. Een worksop (coctailsmaken, koken (heb je misschien ineens eten voor die avond,) porselein beschilderen...) in de laten voormiddag is ook altijd leuk. Probeel in te beelden wat je vriendin graag zou doen en misschien niet zelf zou plannen maar wel echt ziet zitten of al lang wil doen.

Zelf ben ik niet zo'n party-animal en nachtraaf en dacht me dus te moeten voorbereiden op het ergste. Gelukkig had mijn getuige en haar "team-bride" een prachtige dag (geen nacht)voor mij voorzien. Een brunch/picknic in het park, een professionele fotoshoot met de vriendinnen(obv een Bongo-bon = veel goedkoper dan bij een gewone boeking), een juwelenworkshop, een 3-gangendiner door een kok aan huis en daarna nog een café-bezoekje. Het was een dag van half 10 tot half 1 en ik heb me kostelijk geamuseerd en een dag perfect op maat van mij, dankzij mijn vriendinnen die me echt goed kennen.

francis
6-7-2012
 Meld misbruik1-7-2011 23:38:05

hey

met me vrijgezellen feest gaan GlowGolf en dan met een 3d bril op, maar weet niet niet wat ze gaan doen heb een gesprek opgevangen dan ik een een pak een dieren pak moet. even afwacht maar.

Tanja

Meld misbruik4-7-2011 16:28:33

Hallo

Wil je een vrijgezellenfeest dat spettert en onvergetelijk is? Kijk dan zeker eens op
www.make-updeluxe.com

Groetjes
Tanja

Sanne
28-8-2010
 Meld misbruik8-7-2011 14:02:42

Beste,

in Laakdal bieden ze wellness homeparty's aan (massagepraktijk Ellesse, www.massage-ellesse.be ) waarbij ze massages geven bij je thuis en zij kunnen ook voor cava en hapjes zorgen.

Een uitstekend idee om samen met je vriendinnen de nacht relaxt in te zetten ;-)

Groetjes
Sanne

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...