Terug naar overzicht
geen paniek sharon. ik had mijn bruidsschoenen ruim op voorhand. ik had echter als probleem dat niemand mijn bruidscchoenen mocht zien omdat anders ze een hint hadden over de kleur van mijn trouwkleed. daardoor heb ik ze alleen maar aangehad bij het passen en één keer 5 a 10 min ingelopen op de zolder. ik had een compeed stick bij mij en heb dat op voorhand op paar plaatsen aan mijn voet gedaan en dan nog 1 of 2 keer gedurende de avond op 1 specifieke plaats gedaan en heb heel de dag en avond mijn schoenen aangehad en geen pijnlijke voeten of blaren... dus geen paniek...
Oh dat is echt niet fijn eh om zo'n berichtjes te krijgen!Kan ik je een paar tips meegeven? - Een nat (wit) washandje in elke schoen helpt ook om ze breder te maken :-) - Ik weet niet wat voor werk je doet, maar als je op kantoor werkt, zou je kunnen overwegen om je schoenen daar te laten en af en toe aan te doen om naar fotokopieer apparaat te gaan, om water te gaan halen, etc... de vloeren op kantoor zijn meestal proper (let op, ik zeg meestal, maar is niet altijd het geval hihi)! Probeer je er niet dik in te maken!Groetjes,Filipa
Dag dames, bedankt voor de steun :-) Ik sta in het onderwijs dus ik ben genoeg thuis om ze te dragen, maar loopt hier ook grote 4 voeter rond en moet dan al opletten dat ik niet bij hem ga als ik ze aanheb of er zou wel eens een mooie poot kunnen opstaan. Ze zullen zeker niet breder moeten worden gemaakt want ik heb vrij smalle voeten, maar door die smalle voeten zit ik soms te los in een schoen waardoor ik wrijving krijg en dit weet ik pas als ik ze paar uur na elkaar kan aandoen en mee kan rondlopen zodat ik van de partyfeet toestanden in mijn schoenen kan kleven. Denk in ieder geval dat ik alle mogelijke partyfeets ga kopen in mee ga nemen op trouw zelf voor als ik het ergens voel schuren :-) Groetjes
Als je witte schoenen (of ivoor in elk geval licht) van stof heb, dan geen natte spullen erin doen hoor!! Dit kan namelijk vlekken achterlaten op het stof. Beter ze eens aan te doen terwijl je aan het strijken bent. Blijkbaar maak je dan de juiste houdingen om de schoenen goed uit te lopen zonder effectief te lopen. Ik had mijn schoenen ook pas 2 weken op voorhand, maar heb ze niet eens in moeten lopen, want ze zaten gelijk perfect. Had voor alle zekerheid ook wel compeed bij me, maar niet nodig gehad.
Hoi Sharon Ken dat gevoel, heb mijn schoenen ook al een hele tijd geleden besteld en ze zijn er ook nog steeds niet!! Ik had ze ook graag op voorhand ingelopen en aangezien we danslessen volgen had ik er graag mee gedanst. Om te weten hoe dat voelt hé. Maar dus nog altijd wachten... Ik had vorige week een berichtje gestuurd naar de winkel en ze vertelde mij dat het beurs was afgelopen weekend en dat de leveringen pas na de beurs werden gedaan door de leverancier. Dus ik verwacht ze elk moment. Mss bij jou om dezelfde reden? Van welk merk zijn ze? Mijn schoenen zijn van rainbow club, http://www.elsacolouredshoes.com/ Grtjs Sara
Dag Sara, ik heb inderdaad hetzelfde verhaal als u. Wil ze inlopen en ook wel eens mee proberen dansen enzo. Zijn er ook van rainbow club, dus zal wel zelfde reden zijn dan. In winkel hadden ze mij deze week beloofd maar nu is het dus pas de 15e of 16e.... nog 2 weken spannend afwachten dus. En dan zullen ze er zeker zijn volgens de winkel!