Nu Online
Momenteel zijn er 611 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gladde schoenen ... hoe oplossen?

1-7-2011 11:36:15
Hey dames,

bij mij staan er nog 14 dagen op de teller dus het begint echt wel te korten!! Ik vind het ongelofelijk spannend!
Ik heb afgelopen woensdag mijn laatste pas gehad en ook mijn trouwschoenen mee naar huis gekregen.
Die ben ik nu volop aan het inlopen maar ik maak mij toch wel een beetje zorgen.
Ik weet dat we een redelijk gladde vloer hebben in onze feestzaal en ook in de bruidswinkel vond ik dat de schoenen toch wel heel erg glibberig waren. Wij hebben een openingsdans ingestudeerd waarbij ik toch echt wel stevig op mijn voeten voor moet staan. Ik heb echt geen zin om uit te glijden of zo. Wat zou ik kunnen doen om dit te verhelpen???
Alle tips zijn welkom.

Alvast bedankt!
Lindsay

Lindsay
16-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1291

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik1-7-2011 11:44:13

Hoi Lindsay,

Ik heb ooit een tip gekregen om met schuurpapier over de zool te gaan, maar heb het toen niet gedurfd uit angst om mijn schoenen te beschadigen (waren mooie schoentjes voor een feest en ik was toen ook bang om te glijden op de dansvloer).

Als ik jou was, zou ik ermee naar de schoenmaker gaan. Die kan namelijk een heel dun laagje silicone (zo een heel dun transparant zooltje) erop lijmen met schoenmakers lijm. Het heeft mij toen 10€ gekost of zoiets.

Groetjes,
Filipa

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik1-7-2011 11:52:55

Hallo,

Ik zou ook eens te raden gaan bij de schoenmaker....

Groetjes
Annelies

frida
6-2-2010
 Meld misbruik1-7-2011 12:11:18

Hey, ik heb het zelf eens gedaan met schuurpapier ( zoals Filipa schrijft)

groetjes

Sonia
15-7-2017
 Meld misbruik1-7-2011 12:46:03

Hoi, Schoenen aandoen en met je voeten op de asfalt een paar keer weg en weer gaan. Dan gaan er kleine groefjes in je zool zitten. Zien er dan vanonder wel wat 'gedragen' uit. Maar werkt zeer goed! Ik heb dit zo gedaan en schuif niet meer uit! Was al 5 maal gevallen :p Groetjes

lies
2-7-2011
 Meld misbruik1-7-2011 12:54:55

Ik ben met de mijne langsgeweest bij de schoenmaker en die heeft er een heel klein leren zooltje onder geplaatst. Zie je niet en ik sta véél zekerder op mijn voetjes!
Doen!

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik1-7-2011 12:58:01

Naar de schoenmaker ermee zou ik zeggen !

Joke
21-5-2011
 Meld misbruik1-7-2011 14:17:07

ik had hetzelfde probleem en ben er tijdens het inlopen wat mee op het trottoir gaan schuren. in de winkel hadden ze ook gezegd schuurpapier maar ik vond wat buiten rondlopen minder omslachtig. en het heeft gewerkt want ik ben geen enkele keer uitgegleden :)

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik1-7-2011 16:07:19

Ik zou er ook gewoon even mee buitenlopen. Uiteraard op stenen ondergrond (in je tuin lopen zou niets uithalen :-) )
Dat eerste laagje gaat er dan af en dan is het "schuifprobleem" meteen opgelost.

Succes !

steph
21-8-2010
 Meld misbruik1-7-2011 22:57:12

Er bestaat een soort zooltje dat je op de onderkant van je schoen kan kleven en er voor zorgt dat je niet meer uitglijdt. In Frankrijk kan je dat in een gewone schoenwinkel kopen, dus waarschijnlijk ook wel in België.
Er wordt wel aangeraden om dat zooltje er op te kleven voor dat je je schoenen inloopt (kwestie dat het goed blijft kleven)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...