Terug naar overzicht
Hoi Lindsay, Ik heb ooit een tip gekregen om met schuurpapier over de zool te gaan, maar heb het toen niet gedurfd uit angst om mijn schoenen te beschadigen (waren mooie schoentjes voor een feest en ik was toen ook bang om te glijden op de dansvloer). Als ik jou was, zou ik ermee naar de schoenmaker gaan. Die kan namelijk een heel dun laagje silicone (zo een heel dun transparant zooltje) erop lijmen met schoenmakers lijm. Het heeft mij toen 10€ gekost of zoiets. Groetjes,Filipa
Hallo, Ik zou ook eens te raden gaan bij de schoenmaker.... GroetjesAnnelies
Hey, ik heb het zelf eens gedaan met schuurpapier ( zoals Filipa schrijft) groetjes
Hoi, Schoenen aandoen en met je voeten op de asfalt een paar keer weg en weer gaan. Dan gaan er kleine groefjes in je zool zitten. Zien er dan vanonder wel wat 'gedragen' uit. Maar werkt zeer goed! Ik heb dit zo gedaan en schuif niet meer uit! Was al 5 maal gevallen :p Groetjes
Ik ben met de mijne langsgeweest bij de schoenmaker en die heeft er een heel klein leren zooltje onder geplaatst. Zie je niet en ik sta véél zekerder op mijn voetjes!Doen!
Naar de schoenmaker ermee zou ik zeggen !
ik had hetzelfde probleem en ben er tijdens het inlopen wat mee op het trottoir gaan schuren. in de winkel hadden ze ook gezegd schuurpapier maar ik vond wat buiten rondlopen minder omslachtig. en het heeft gewerkt want ik ben geen enkele keer uitgegleden :)
Ik zou er ook gewoon even mee buitenlopen. Uiteraard op stenen ondergrond (in je tuin lopen zou niets uithalen :-) ) Dat eerste laagje gaat er dan af en dan is het "schuifprobleem" meteen opgelost. Succes !
Er bestaat een soort zooltje dat je op de onderkant van je schoen kan kleven en er voor zorgt dat je niet meer uitglijdt. In Frankrijk kan je dat in een gewone schoenwinkel kopen, dus waarschijnlijk ook wel in België.Er wordt wel aangeraden om dat zooltje er op te kleven voor dat je je schoenen inloopt (kwestie dat het goed blijft kleven)