TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
marijke
21-7-2007
|
22-5-2006 16:30:38
Hoi Karen,
Wij doen onze feest in de Waterhoek op 21 juli 2007. We zijn tot nu toe heel tevreden van de service en vooral ook van de prijzen! Bovendien is het een mooie omgeving, evt nog voor de laatste foto's. Enige nadeel is dat er waarschijnlijk nog een andere feest zal doorgaan gelijk met jouw feest. Maar daar zou je geen last van mogen hebben... We'll see! Wij hebben alleszins nog maar alleen positieve reacties gehoord van mensen die er al eens een feest hebben meegemaakt.
Groetjes,
Marijke
|
|
Frank
1-7-2007
|
3-2-2007 23:45:20
Amaai! Veel geluk met de Waterhoek! Wij zijn er niet over te spreken. We hadden ook een zaal geboekt en voorschot betaald. Wat bleek, de zaal was dubbelgeboekt als we de menu gingen bespreken. tof zeg! daar ging onze zaal EN ons feest. Begin maar terug een zaal te zoeken. Boven op het feit dat we ons voorschot nog kwijt waren ook !! waren ze op de koop toe nog onbeschoft en alles behalve klantvriendelijk. Achteraf hebben we van nog een aantal mensen gehoord dat ze eigenlijk niet tevreden waren van de service en het eten en de hygiene. Misschien nog een geluk dat ons feest ergens anders is moeten doorgaan. veel geluk!
|
|
Koen
|
16-2-2007 10:47:05
Hier wil ik toch wel even 10 minuten voor vrijmaken om op dit bericht te reageren. Wij hadden van vrienden gehoord dat de Waterhoek een toffe plaats is voor Communie feesten. Voor de Cummunie van onze zoon hadden we dus een gezellig zaaltje geboekt op de eerste verdieping. Aangezien er op het gelijkvloers 1 grote zaal is waar ongeveer 11 Communie feesten doorgaan en waar iedereen zomaar kras door mekaar loop, vonden we dat zaaltje op de eerste verdieping idiaal. Trouwens deze zaal was voor ons al gereserveerd in 2005. Enkele weken terug kregen we bericht om de menu te gaan bespreken. Wat bleek, de zaal die voor ons gereserveerd was, was opeens niet meer vrij! En ze hadden voor ons nog een plekje gevonden in een hoekje op het gelijkvloers, zonder ramen etc. Dat stond ons absoluut niet aan, we kunnen dan evengoed een feest doen in onze kelder daarom vonden wij dat de Waterhoek dan maar ons voorschot moest teruggeven. Buiten het feit dat ze weigeren om ons voorschot terug te betalen, werden ze aan de telefoon op de koop to nog onbeschoft ook! Ongeloofelijk boers en oncommercieel. Wij hebben totaal geen vertrouwen meer in de Waterhoek. Ik ben nog altijd niet goed van de manier waarop ik aan de telefoon werd afgesnauwd!
|
|
Hazel
1-6-2008
|
2-10-2007 11:02:29
Beste Marijke, je schreef dat je op 21 juli je feest in de Waterhoek hebt gehouden. Is het nu uiteindelijk meegevallen (ik hoop voor jullie van wel!) of bleken de bovenstaande commentaren terecht??
|
|
Karen
30-6-2007
|
2-10-2007 12:22:35
Beste Hazel,
wij hebben ons trouwfeest id Waterhoek gehouden op 30/6/07. En niks als lof! De locatie was prachtig, het was picobello georganiseerd, het eten was af, voldoende drank,.... Ik kan nog wel ff doorgaan!!
Niet om op te scheppen ofzo, maar mijn papa is dokter en collega's e.d. van hem spraken niets dan lof! Vrienden hebben zelfs in 2008 er een zaal geboekt, omdat ze zo tevreden waren. 3 maanden na datum wordt er nog steeds over ons feest gepraat!!
Spijtig voor onderstaande personen, maar wij hebben écht wel alles perfect gehad!!!
Grtjs, Karen
|
|
Hazel
1-6-2008
|
2-10-2007 15:43:59
Beste Marijke, dank je voor je reactie! Ik heb intussen een optie genomen voor de Waterhoek (6 juni 2009) en ik ben van plan om zondagmiddag te gaan eten in hun restaurant, dan neem ik ineens de proef op de som. Mijn ouders twijfelen namelijk aan het eten omdat we er vroeger ons communiefeest hebben gehouden en ook zij hadden klachten over onvriendelijk personeel, eten dat 'van ver op het bord gesmeten was' :) maar ja, intussen kan er veel veranderd zijn, niet waar?
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|