Terug naar overzicht
Hallo Lies!! Hier ook nog 11 uren te gaan... Waar is de tijd dat de teller nog boven de 400 stond... Geniet er volop van want iedereen zegt dat het zo snel voorbij zal zijn...Het weer zal alvast goed zijn dus dat zit al mee é!! groetjes Lien
Hey Lies, spannend hé nu?! Geniet nog van je dagje en laat het morgen maar allemaal op je af komen . Het wordt een zalige dag, daar kan je van op aan... Veel plezier in elk geval!!
Hey Lies alvast proficiat en geniet er van! groetjes
Hey Lies, Zeker en vast al proficiat !En natuurlijk, maak er een hele mooie en speciale dag van morgen. Wij hebben nog 14 dagen te gaan Groetjes,Annelies
spannend!! Een fantastische dag gewenst morgen, geniet ervan!
spannend geniet van je dagje morgen xxx
Hoi Lies, Spannend eh! Het is bijna je grote dag!Relax vandaag, slaap lekker en geniet intens van je dag morgen! Groetjes,Filipa
Hoi Lies, Alvast een dikke proficiat.Geniet er van na al die voorbereidingen en stress wordt het jouw dagje.Ontspan je en geniet van iedere minuut. Groetjes Virginie
Geniet ervan!! Ik kom zeker eens piepen!! xxx
Veel plezier Geniet van je dag met volle teugen. Het is daarna een zalige herinnering. Groetjes Evelien
Veel plezier en geniet volop!
Geniet ervan!!
Geniet maar van jullie mooie dag! Ik kijk al uit naar het verslag!
genieten is de boodschap!
geniet van jullie mooie dag morgen grtz nanske
He Lies, veel geluk, liefde en een prachtige dag wens ik jou!!!!!
hey lies, ik las je hier veel!geniet nu maar van je grote dag! komt helemaal goed! liefs Evy
100% genieten!!! Groetjes
Hey Lies, Misschien komen we elkaar wel tegen in het Hof van Nazareth morgen! Wij zijn er vanaf ongeveer 16.00u. Alvast proficiat en veel plezier!! Daisy
Lies, Lien, Daisy en andere bruidjes morgen, Geniet ervan! Morgen wordt het onze grote dag. Joepie!!!!! Heel veel geluk iedereen en tot later. Dan kunnen we eindelijk elkaars verlagjes eens lezen ;-). Vele groetjes, Vicky
Aan alle bruidjes morgen, Geniet ervan let volle teugen en ik kijk al uit naar al jullie verslagjes :-)
Alvast proficiat! Geniet van jullie dag en vooral van elkaar!! Heel veel geluk samen en maak er iets moois van!
Lies, geniet van je dagje morgen, neem elke minuut in je op !!!Jij ook alvast bedankt voor al je tips enz.We denken aan je hoor. Je gaat een prachtige bruid zijn !!!
Hey Lies & Co Ook het weer zit mee.....een héél belangrijk gegeven voor jullie dag!Het wordt zeker een voltreffer. Geniet van jullie feest, maar ook vooral van jullie beiden.!!!!!Succes verder!
Lies, geniet van je dagje morgen. Je hebt er hard voor gewerkt en iedereen hier ook met raad bijgestaan. Groetjes en veel plezier!