Terug naar overzicht
aiaiaiaiai Ik wil je zeker niet teleurstellen maar ... ik had ook zo'n prachitge voornemens: ik ga eens kijken in september/oktober... het is uiteindelijk 10 juni geworden. Ik zou zeker niet kopen, want veel te vroeg. Ja ja ... plots stond ik daar ik een kleedje dat volledig naar mijn zin was. Met daarbij bij dochter (getuige) en mijn zus die ere ook helemaal weg van waren. Resultaat... gekocht . Pas dus maar goed op, het is een prachtig voornemen maar ooo zo risocovol . Geniet van je dagje!
veel plezier zou ik zeggen :), je hebt het juiste kleedje gevonden voor je het weet!
Hey, Ik trouw 2 weken na jou en ik heb me ook voorgenomen van eind september te gaan kijken als de nieuwe collectie er is. Ik dacht ook eerst al eens te gaan kijken gewoon,maar ik ga het toch niet doen want de kans dat ik iets koop is te groot. Maar veel plezier met gewoon kijken ;-)
Bij mij hetzelfde verhaal als Patricia... :-) 2 afspraken geboekt om te gaan kijken, en bij de eerste wast al prijs! :-) Had wel al een kleed in gedachten , en dat is het dan ook geworden.
Hey Jessica, Ik trouw op dezelfde datum als jou :-) Ik ben van plan om pas in oktober/november in actie te schieten voor mijn trouwkleed. Hoop dat dat niet te laat is, maar dat denk ik eerlijk gezegd niet... Veel plezier bij het kijken! Marijke