Nu Online
Momenteel zijn er 619 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ervaringen met ceremoniemeesters...

1-7-2011 15:34:24
alle ervaringen?
omstreken hulshout?
bv. ceremoniemeester erwin uit tielt-winge?

dorien
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 488

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik1-7-2011 20:36:07

Ik ben op aanraden van een paar mensen van hier naar Pierre Loncin gestapt in Berchem. Het is echt wel een leuke man, duidelijk kennis van zaken...

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik1-7-2011 21:41:18

mag ik vragen hoeveel die man vraagt? want die moet toch van een eindje komen? vervoer heeft hij niet? andere zaken wel bv. kussentje, enveloppendoos,...?

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik1-7-2011 22:51:47

Ja, wij hadden hem laat genomen omdat ik er eerst van overtuigd was dat we gerust zonder konden. We hebben hem gewoon aan 150 euro. Gastenboek, enveloppendoos, kussentje, vervoer, ... hadden we al en ik vond dat zoeken ook wel leuk eigenlijk! We hebben hem meer voor op de dag zelf: vanaf de bijeenkomst aan het appartement tot na de misviering in de kerk.

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik1-7-2011 22:53:04

Luc Boulanger uit Herent klonk ook wel goed, ik heb van hem nog een prijslijst liggen enzo. Hij verkoopt en verhuurt wel meerdere dingen...

Leentje

Meld misbruik6-7-2011 12:18:53

ik ken Davy Achten van www.allegebeure.be. Hij is in eerste plaats weddingplanner, maar mss doet hij ook wel ceremoniemeester... Bel hem eens?
Hij is van Leuven maar werkt over heel vlaanderen denk ik.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...