Terug naar overzicht
Hallo Rutger, ik denk dat veel bruidjes er vroeg aan beginnen ( inclusief mezelf)Wij trouwen ook voor de wet om 10.00 en dat wilt toch zeggen dat ik rond 05.45 -06.00 uit mijn bed zal moeten.Ik heb dan nog gekozen voor een kapster/visagiste aan huis.Denk als je nog over en het weer dient te rijden dat het helemaal de vroeg ochtend show is.De Kerk is bij ons pas in de namiddag, wij voorzien onze foto reportage en lunch tussen wet en Kerk. Nog veel plezier !
Hey, Onze dag begint met foto's te nemen om 10uur. We trouwen voor de wet om 13u30 en voor de kerk om 14u30. We hebben bewust gekozen voor deze uren omdat we dan niet iedereen van de suite zo vroeg moeten optrommelen. De suite moet maar om 12uur aanwezig zijn voor de broodjes en familiefoto's.En dan allemaal samen naar de wet en kerk en feestzaal.
Hoi Rütger Wij huwen om 10u voor de wet en om 12u voor de kerk.Wij moesten ook reeds lang op voorhand het uur van de kerkelijke dienst opgeven aangezien wij in de Kathedraal trouwen en de agenda dus reeds lang op voorhand moet vastliggen. En we konden ook maar kiezen tussen bepaalde uren, 12u kwam het beste uit voor hun omwille van de toeristen, aangezien ze dan de kathedraal een aantal uur moeten afsluiten voor het publiek. Maar dit wil dus ook voor ons zeggen dat het een dag wordt die zeer vroeg zal beginnen, mijn kapster en visagiste komen toe om 07u00. Om 8u45u komt mijn verloofde me ophalen bij mijn ouders thuis, vandaar vertrekken we met de suite naar het gemeentehuis (20km verderop), na het gemeentehuis trekken we wat foto's en dan vertrekt de stoet richting Kathedraal (opnieuw 20km verderop). Daarom hebben we telkens een grote ruimte voorzien voor de verplaatsing. Succes!! Grtjs Sara
Hey Rütger Het uur kan maar vastliggen van de kerk en het gemeentehuis, dit lijken mij wel de twee meest belangrijke momenten die dag om in te plannen! Als ik lees hoe vroeg de meeste bruidjes opstaan krijg ik het al warm! Ik ben namelijk geen ochtendmens... Maar wij trouwen om 11.30u voor het gemeentehuis en om 12u voor de kerk. Dit omdat beiden heel dicht bij elkaar liggen (ongeveer een 2 km) en het dan te gek is om met onze hele stoet over en 't weer te rijden. Ook is half 12 het laatst mogelijke uur voor een burgerlijk huwelijk op zaterdag. Hoe vroeg ik uit mijn bed ga moeten, daar heb ik nog niet echt aan gedacht. Dat zal ervan afhangen of de kapper en visagiste aan huis gaat komen... Veel succes met je planning!
Wij trouwen om 11u15 voor de wet en om 12u00 voor de kerk...Het gemeentehuis ligt maar enkele minuutjes op wandelafstand van de kerk...dus dan kunnen we na het gemeentehuis eerst nog wat foto's trekken en op het gemakske naar de ker...
hallo, wij trouwen ook voor de wet om 10u, de kerk is voorzien om 11u (let op van de meerprijs; wist dit niet!). Wij moesten vlug toezeggen omwille van het feit dat er nog koppels waren die deze dag willen trouwen en ook omwille dat onze ceremoniemeester niet anders kon.Tot heden hebben wij al veel zitten denken aan volgend probleem...Wij kunnen onze dag vullen, maar de suite is na de kerk vrij tot ............ 19u voor het avondfeest, maar wij konden niet anders! hou er rekening mee dat het niet te lange dag wordt.Groetjes en veel succes met je verdere voorbereiding!