Nu Online
Momenteel zijn er 63 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kapel OLV Ten Spieghele (Marke)

2-7-2011 11:57:14
Hoipipeloi,

is er iemand op het forum die ervaring heeft met het huwen in Kapel OLV Ten Spieghele in Marke?

wij zijn niet echt te vinden om de kerkelijke dienst in een grote kerk te houden dus hadden we dit graag in een kapel door laten gaan.

OLV Ten spieghele te Marke lijkt ons wel de ideale locatie aangezien het zo wat in rustige landelijke stijl is en ons avondfeest ook op zo'n vergelijkbare plaats zal doorgaan.

er is wel een probleem, geen van ons beiden is van Marke hoe nemen we dit best aan?

groetjes

crazy
14-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 3724

Isabelle
9-9-2011
 Meld misbruik3-7-2011 7:56:02

Hey crazy, Mijn verloofde en ik trouwen op 9 september ook in kapel OLV ten spieghele. Wij zij ook beiden niet v Marke, maar dat was geen enkel probleem. Groetjes, Isabelle

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik3-7-2011 12:01:36

Wij wilden daar ook trouwen, maar het uur waarop we dit wilden paste niet meer. Ze waren wel heel behulpzaam om te zoeken naar een ander uur... Uiteindelijk hebben we door onze dagplanning ons huwelijk elders laten doorgaan, maar het blijft een toffe locatie! Hou er wel rekening mee dat er niet zo veel mensen binnen kunnen. Op de communie van mijn nichtje konden niet alle ouders / broers-zussen / grootouders binnen...

Mijn verloofde zijn zus woont in Marke, zijn ouders in Aalbeke - maar zelf wonen we ook niet in Marke. Daar maakten ze geen problemen over!

Als je er wil trouwen, zou ik zeggen, haast je om vast te leggen, want het is een populaire locatie!!

crazy
14-7-2012
 Meld misbruik3-7-2011 21:18:59

Isabelle en Charlotte, kunnen jullie ons helpen hoe wij het best contact opnemen met de pastoor van Marke en hoe leg je juist een afspraak vast hebben jullie eventueel een telefoonnummer of adres?, dienen wij dit eerst met de pastoor van onze parochie te overleggen?

alvast hartelijk dank!

Ken
1-9-2011
 Meld misbruik5-8-2011 10:59:08

Crazy, wij hebben contact genomen met de Parochie van Marke http://www.parochiemarke.be/

Wij hebben dit niet overlegd met de pastoor van onze parochie te Waregem.

Groetjes,
Ken

Severien
18-7-2014
 Meld misbruik23-9-2013 21:34:36

Hoi allen,

ik zie toevallig dit forum en ik heb hierover een vraag: hoeveel volk kan hier binnen? Wij hebben een grote familie maar overwegen ook om hier te trouwen.

Bedankt voor het antwoord!
Groetjes
Severien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info