Terug naar overzicht
Hey crazy, Mijn verloofde en ik trouwen op 9 september ook in kapel OLV ten spieghele. Wij zij ook beiden niet v Marke, maar dat was geen enkel probleem. Groetjes, Isabelle
Wij wilden daar ook trouwen, maar het uur waarop we dit wilden paste niet meer. Ze waren wel heel behulpzaam om te zoeken naar een ander uur... Uiteindelijk hebben we door onze dagplanning ons huwelijk elders laten doorgaan, maar het blijft een toffe locatie! Hou er wel rekening mee dat er niet zo veel mensen binnen kunnen. Op de communie van mijn nichtje konden niet alle ouders / broers-zussen / grootouders binnen... Mijn verloofde zijn zus woont in Marke, zijn ouders in Aalbeke - maar zelf wonen we ook niet in Marke. Daar maakten ze geen problemen over! Als je er wil trouwen, zou ik zeggen, haast je om vast te leggen, want het is een populaire locatie!!
Isabelle en Charlotte, kunnen jullie ons helpen hoe wij het best contact opnemen met de pastoor van Marke en hoe leg je juist een afspraak vast hebben jullie eventueel een telefoonnummer of adres?, dienen wij dit eerst met de pastoor van onze parochie te overleggen? alvast hartelijk dank!
Crazy, wij hebben contact genomen met de Parochie van Marke http://www.parochiemarke.be/ Wij hebben dit niet overlegd met de pastoor van onze parochie te Waregem. Groetjes, Ken
Hoi allen,ik zie toevallig dit forum en ik heb hierover een vraag: hoeveel volk kan hier binnen? Wij hebben een grote familie maar overwegen ook om hier te trouwen.Bedankt voor het antwoord!GroetjesSeverien