Terug naar overzicht
Dag Tineke, dat moet je zeker doen! je vader zou niet anders willen!!
Dag tineke,Ik weet hoe jij je voelt. Mijn mama is ook net gestorven (14-06) wij trouwen wel op de voor opgestelde datum maar hebben ons feest veel verminderd. Geniet van jullie dag. En weet dat je papa niet anders zou gewild zou hebben.
Dag Tineke, ik vind het heel dapper van je dat je alles verzet hebt. Mijn mama is momenteel ook terminaal en ze heeft nog ongeveer 2 maanden te leven. We trouwen eind september, dus ik vrees het ergste. Ik heb ook al de mogelijkheden bekeken om de trouwdatum uit te stellen, maar het lijkt gewoon ondoenbaar. Zoveel voorschotten die je verliest, buitenlandse gasten die hun tickets al geboekt hebben, opnieuw op zoek gaan naar een beschikbare fotograaf, ceremoniemeester, DJ, enz. Mijn mama wil het eigenlijk ook niet dat we alles voor haar uitstellen, maar ik vraag me af in welke toestand ik ga zijn tegen dan... Ik hoop in elk geval dat jullie een heel mooie dag zullen hebben en je papa zal er toch een beetje bij zijn, in je hart en gedachten! Veel sterkte en veel plezier!