Nu Online
Momenteel zijn er 439 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellig

2-7-2011 18:59:46
Hello,

Verleden week stond er een pakje voor de deur met een grote speelkaart als uitnodiging en de vermelding We're late, we're late for a very important date en een etiketje met Eat Me er aan. (De rode draad op onze dag zal Alice in Wonderland zijn btw.) In het doosje zat een superlekker aardbeitaartje!
Over een tweetal weken van nu moet ik 's zaterdags klaar staan om 4 uur in de namiddag voor mijn vrijgezellen. Verder geen verklaring, tips, niets! Ik ben hier bijna zenuwachtiger voor dan voor de trouwdag zelf :). Ik heb dan ook echt geen idee wat ik moet verwachten. Verkleden en dingetjes verkopen? Een leuke workshop? Veel drank ;p? Ik weet nog niets en als nieuwsgierig persoon is dat niet alles!

Vandaag ben ik op zoek gegaan naar een aantal spulletjes voor een Bridal Survival-kitje samen te stellen voor alle meiden. Wat papieren zakdoekjes, een lipglosje, wat muntjes, een handzeepje, een nagelvijl enz. Hieronder kunnen jullie een fotootje terugvinden.

http://fotopocket.nl/fpimages/2011/07/02/e1679a00c4aad4...

Zo heb ik ook nog een geheimpje voor hen in petto ;) Ik hoop dat ze dit toch een leuke attentie zullen vinden.

Toedels,

Lie

lie
10-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1236

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik4-7-2011 13:28:48

Hey, ja ik ben ook superzenuwachtig voor mijn vrijgezellen! Ik ben nogal een controlefreak en ik hou niet zo van verrassingen, ik wil mij altijd op alles goed kunnen voorbereiden :)! Dus ik vind het herkenbaar...
De 16de is mijn vrijgezellen... Zullen we eens aan elkaar denken ;)?
Ik weet nog van niets, niet hoe laat, niet wat ik moet aandoen of meenemen, ...

Groetjes
Sharon

lie
10-9-2011
 Meld misbruik5-7-2011 9:53:32

Spannneeennnnnd!

Ann
29-6-2012
 Meld misbruik15-7-2011 11:36:33

Ah, super leuk idee die survival kit! Mag ik vragen waar je dat vandaan hebt gehaald?
Alvast veel plezier met je vrijgezellendag!
Liefs Ann6666666

lie
10-9-2011
 Meld misbruik15-7-2011 19:54:29

DIY survival kit in google intypen ;)

weddingbee, offbeat bride, project wedding en dit forum behoren tot mijn dagelijkse to-do lijstje.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...