TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Cindy
5-5-2012
|
2-7-2011 22:14:46
Oef! ben blij voor jou dat het achter de rug is en dat je nog net op tijd bent. Hopelijk heb je nog tijd genoeg om eventueel aanpassingen nog te doen. Maar positief blijven hé. Lekker gewaagd: rood en kort. Bij mij wordt het een lange rode rok (bijna bordeaux) en een topje in mastique kleur.
|
|
Lesley
15-10-2011
|
3-7-2011 1:16:45
Ik ga morgen jurken passen bij Wendy Kellens, ik ben getipt geweest via dit forum en heb via haar Facebook een paar mooie jurken gezien. Vermits ze stopt mag ik de jurk ineens meenemen, dus heel gemakkelijk om retouches te laten uitvoeren. Begon toch ook een beetje zenuwachtig te worden of het nog wel in orde ging komen (ging eerst in simpel kleedje trouwen, maar ben dan toch helemaal van gedacht veranderd ) Veel succes met de verdere voorbereidingen
|
|
marleen
22-10-2011
|
3-7-2011 19:41:25
Dankuwel! Veel succes morgen! :)
|
|
Lesley
15-10-2011
|
|
|
marleen
22-10-2011
|
5-7-2011 21:55:56
aaah ;) Ik dacht niet dat dat op een zondag ging doorgaan ;) En jij hebt je kleed al? Jaloers! Ik heb de mijne een week voor de trouw maar kom, kan er al niks mee gebeuren ofzo zeker! En paars, en cindy een rood, kleurtjes zijn echt ni zo vreemd precies, kei goe :)
|
|
Lesley
15-10-2011
|
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|