Nu Online
Momenteel zijn er 682 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dassen suite aan goede prijs gezocht regio Merchtem

3-7-2011 11:53:24
Hey bruidjes,

Ik ben nog op zoek naar dassen voor de suite voor onze trouw. Ik heb al verschillende winkels af gelopen maar ofwel hebben ze mijn goesting niet ofwel hebben ze er te weinig.

Onze voorkeur is hevig groen of blauw omdat dit de kleuren zijn voor onze dag. Weten jullie adresjes waar ze egale dassen hebben en dit aan een schappelijke prijs?

Alvast bedankt

Kelly
13-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 998

Sophia

Meld misbruik3-7-2011 11:57:22

Hey Kelly, gegarandeerd dat je op deze online shop vindt wat je zoekt. Ik heb hier strikken gekocht en de service was perfect.
http://www.stropdassenwinkel.be/

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik3-7-2011 13:07:52

Hey Kelly,

Leuk om te lezen dat er hier nog mensen van Merchtem zitten ;-) Wij hebben de onze bij Mexx gekocht, maar ik denk dat je bij die online shop idd meer kans zal hebben. Hier in Merchtem zie ik niet zo direct waar je daarvoor terecht kan ;-s

Veel plezier!

Tinneke

Anouk
8-7-2011
 Meld misbruik3-7-2011 15:34:13

Wij kochten de onze bij C&A helemaal niet duur. Je kan ook bij wibra enzo kijken, hier hebben ze ook een heleboel dassen.

Kelly
13-8-2011
 Meld misbruik4-7-2011 9:12:16

@ Sophia: deze site hebben ze mij ook al aangeraden maar ik ben wat achterdochtig met die internetbestellingen. de dassen die ik wil, staan er wel op dus misschien moet ik het nog eens in overweging nemen... en desnoods huur ik gewoon grijze bij De Cock

Kelly
13-8-2011
 Meld misbruik4-7-2011 9:15:53

@ Anouk: Ik heb heel de Westland afgelopen (Mexx, Esprit, en dus ook C&A en dergelijke). Ik heb nergens de kleur gevonden die ik wou (zie boven). Dan heb je bij ons in de familie de traditie dat als de mannen gedronken hebben hun das rond hun hoofd binden als Tarzan eens het feest goed is begonnen. Dit is wel een vrij grappig zicht maar ik heb dan wel geen zin om het etiket "Canda" dan te zien. Het is natuurlijk wel een detail maar toch wel belangrijk voor mij....

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik4-7-2011 10:33:13

Hallo,

Wij hebben onze dassen gehaald bij Suit Supply in Maasmechelen Village. Ze hebben ook vestigingen elders want in Hasselt is pas een nieuwe winkel opengegaan. Misschien even op hun website kijken voor een winkel bij jullie in de buurt. Je kan ook eens kijken bij C&A daar hebben ze ook mooie dassen en daar hangen er meestal meerdere van een kleur.

Groetjes
Annelies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...