Nu Online
Momenteel zijn er 616 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag van een supergeslaagde vrijgezellen!!

3-7-2011 12:28:20
Dag collega's

Wat ik als vrijgezellen heb meegemaakt, was nog veel plezanter dan ik ooit had durven dromen!

Het enige wat ik op voorhand wist: ik moest op zaterdag 2 juli om 10u. 's ochtends klaarstaan aan mijn voordeur. Op dat moment zou ik verdere instructies krijgen. Ik mocht zelfs niet weten wat ik moest aantrekken. Mijn plan was al om een bikini als ondergoed te dragen, daarboven een aansluitend sportshortje en dan een jeans met topje en gilet. Zo zou ik toch heel wat situaties aankunnen...

MAAAAAAAAAAARRRRRRRRR... Op vrijdag 1 juli om 18u. stapte ik mijn living binnen en mijn zetel zat vol met giechelende meiden... Wat nu gedaan?? Ik moest vertrekken naar het trouwfeest van mijn buren en die dames zaten duidelijk vol feestplannen. Ik was een kwartier met stomheid geslagen! Blijkbaar had mijn toekomstige man de buren verwittigd dat we toch niet zouden komen naar hun feest. Hij had erbij verteld dat ik dat nog niet wist, omdat mijn vriendinnen een verrassingsvrijgezellen wilden organiseren. Oef!! Dat stelde me al gerust.

Eerst opdracht: binnen de 5 minuten moet je terug in de living staan en je moet in het wit gekleed zijn: van ondergoed tot juwelen tot bovenkledij... Yessss! Gelukt!
Toen ik boven was, hoorde ik de bel gaan. Vrouwenstemmen, gegiechel... Toen ik beneden kwam, stond een ongekende vrouw in mijn living met curverbakken... vol vibrators enz. Een upperdareparty dus! Dat had ik nu nooit van mijn vriendinnen verwacht! Had het zelf ook nog nooit meegemaakt. Dus er werd wat gelachen en gegibberd :-D
En er werd besteld... Ik moest dus ook wel iets bestellen om de korting als gastvrouw te krijgen, maar dat was geen probleem :-)

Tweede opdracht: binnen de 7 minuten moet je je koffer pakken met daarin gerief voor 1 overnachting en een Moese patat, lijm, een pannenlikker, wc-papier, muggenmelk, lucifers... Kortom allemaal voorwerpen waarvoor ik het hele huis moest doorcrossen. Stonden al onze valiezen toch niet op zolder, zeker? Net binnen tijd gelukt, al werd de Moese patat wel vervangen door pasta.
Jullie kunnen het al raden: niets van die spullen nodig gehad, maar de dames vonden het wel lollig om mij te zien spurten natuurlijk.

Ik kreeg nog een aureooltje en engelenvleugeltjes om, want dat paste bij mijn witte kledij en weg waren we. Op de gps zag ik dat de rit toch meer dan 100km zou zijn. Ik hoopte... En het kwam uit: we gingen naar de foute party van Q-music, een droom die in vervulling ging!
Oh, ik heb me geamuseerd!! We hebben gedanst, gesprongen, mee gekeeld... SUPER! En superleuk om iedereen zo verkleed te zien: er waren smurfen, bananen, bijen, piraten, Benidorm Bastards... Hilarisch!

Om half vijf terug vertrokken. Ik hoorde iets fluisteren van: "Nu moeten we nog die tent opzetten..." Maar de auto stopte bij een hotel in centrum Hasselt. Oef!
Toen we in bed lagen, hoorden we de vogeltjes al fluiten en zag ik de zonsopgang al beginnen.

2 juli om 9u.30 ging de wekker: douchen! Daarna hebben we samen genoten van een lekker ontbijtbuffetje. Oh, ik vond het zooooo gezellig, hé!

Opnieuw de auto in. Deze keer met een roos prinsessenkroontje en een sjerp waarop 'bride to be' stond. De gps gaf ongeveer 20 km aan. We gingen dus bijlange nog niet naar huis...
We parkeerden aan een rommelmarktje. Opdracht: ga naar de markt en kom terug met een stuk antiek ZONDER ervoor te betalen. Ik moest dus gaan schooien. Die marktkramers hadden er wel hyun plezier in. En het resultaat is een heuse trofee: een bloemstuk van verschenen, plastic bloemen. Het staat nu als pronkstuk op ons terras :-D

We begaven ons naar een graspleintje. We legden picknickdekens. tijd voor een trouwquiz. Dik gebuisd! Maar wie kan nu zomaar tien titels van openingsdansen in volgorde leggen van meesr tot minder populair? Dat is dan ook de reden dat er wat soepeler werd omgegaan met de 'beoordeling' :-)

Tijd voor een luxepicknick: cava, aardbeien; druiven, blokjes kaas, koffiekoeken... Mmmmmm! En origineel!

Terug de auto in en toen stopten we aan het station van Sint-Truiden. We stapten een kantoortje binnen en ik hoorde die mevrouw iets zeggen over tandems... Whaaaaaaa, dat was grappig! We hebben serieus wat gegild en gelachen toen we met onze tandems moesten vertrekken.
Nog enkele opdrachtjes tijdens onze fietstocht: een fotoraadsel en een quiz over mijn toekomstige echtgenoot. Geslaagd, oef!

De dag werd afgesloten met een gezellig en lekker restaurantbezoek. Moe maar zeer tevreden keerden we naar huis terug, waar ik vol enthousiasme kon vertellen aan mijn ventje wat ik allemaal had beleefd. Een voltreffer van formaat!!

Ellen
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 875

Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik3-7-2011 12:32:21

Oh ja, per geslaagde opdracht kreeg ik puzzelstukjes. Toen ik de puzzel vormde, bekwam ik een foto van mijn ventje en mij. Leuk aandenken, hé?

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik4-7-2011 8:48:14

Fijn dat je vrijgezellenavond-nacht-morgen-dagje-avond zo fijn was!
Je mag in je handen klappen met zo'n vrienden want ze hebben er werk van gemaakt...

Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik4-7-2011 16:32:29

Dag Leen

Ik besef het maar al te goed! :-)

Groetjes
Ellen

Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik5-7-2011 12:41:33

Dat klinkt inderdaad heel geslaagd en super gezellig.

ann
2-7-2011
 Meld misbruik4-8-2011 16:58:56

super zeg!!!!!echt geslaagd!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info