Terug naar overzicht
Hey Elke, Wij trouwen pas volgend jaar maar voor ons stond het vrij snel vast van welke band het openingsnummer moest zijn. Dit omdat het één van de eerste bands was die we samen zagen en waar we sindsdien samen ook gek op zijn. Misschien kan je ook voor zoiets kiezen, een zanger/zangeres/band die jullie samen hebben gezien (of meerdere malen)? De onze: Elbow - Mirrorball Nog veel succes en geniet ervan volgende week! Groetjes, Elien
wij hebben enrique iglesias --> hero maar er is ook nog eros ramazotti ft anastacia --> I belong to you celine dion --> power of love marco borsato --> ik hoor bij jou celine dion --> because you loved me westlife --> flying without wings westlife --> like a rose eternal --> angel of mine ...........
hoi Elke Wij hadden Parce que c'est toi van Axelle Red. Heel mooi nummer met prachtige tekst! groetjesJoyce
Wij hebben Shania Twain met Still the one... we hadden ook eerst Axelle Red maar is al genomen door familie van ons op hun trouw..
Hejj wij nemen ronan keating - when you say nothing at all groetjes jamie x
Wij hebben deze bij vrienden gehoord...Stick with you, Pussycat Dolls. Die stond op mijn lijstje vanboven, nu niet meer, maar de onze ga ik nog niet verklappen! Succes! Liesbeth
nog nie gekozen maar ik vind a moment like this kelly clarcksonfirst time ever leona lewisluckyafter al is said and done beyonce Amazed, Lonestar All My LifeK-Ci & Jojo
Als clouseaufan hebben wij daar onze inspiratie gehaald. Heb ik ooit gezegd, vind ik zelf een supermooie tekst. Had dit voor mezelf enkele jaren geleden al uitgemaakt dat het dat zou worden :)
Hoi Elke, Lang geleden! ;-) Wij hebben uiteindelijk, na zo vaak van gedachte veranderd te zijn, onze zinnen gezet op "I've got you under my skin" van Frank Sinatra. Groetjes,Filipa
Amazed van Lonestar Prachtig nummer en we zijn super blij met onze keuze omdat weinig mensen dit liedje kennen en het dus alles behalve afgezaagd is!
Hebben jullie zelf geen favoriete slow waarop jullie vaak dansen? Dan zou ik die nemen. Wij nemen "Thank you for loving me" van Bon Jovi ... Gewoon omdat het alles zegt wat we zelf voelen ...
Bij ons was het Aladin :) Heb met mijn papa op the circle of life gedanst van de leeuwekoning en met mijn man's papa op you look wonderfull tonight van Eric clapton Kun je eigenlijk alledrie gebruiken als openingsdans :)