Terug naar overzicht
Wij zijn bij Drukkerij Swings geweest, op de Tervuursesteenweg in Heverlee en zijn heel tevreden van prijs/kwaliteit en service. We hadden zelf kaartjes ontworpen en ze zijn helemaal geworden zoals we ze in gedachten hadden.
Hey Marie, Wij zijn ook van Leuven, en zijn bij enkele drukkers geweest voor de prijzen, maar uiteindelijk zijn we het ook wat verder gaan zoeken omdat het prijsverschil echt wel imens was voor de drukkosten. Uiteindelijk zijn we dus op dit adres geweest: Dokter Vanderhoeydonckstraat 55, 3560 Lummen. Wij hadden kaartjes uit een boek gekozen, maar een collega van mijn vriend hadden we dit adres ook gegeven omdat zij ook iets zelf ontworpen heeft en dat kaartje is super mooi geworden. xxx
drukkerij Ameel achter het station van Leuven (dus in Kessel-Lo) is echt super!!!! wij hebben onze uitnodigingen daar laten drukken en zijn super tevreden!
Drukkerij Excelsior is echt de beste! Heel verzorgd, tot in de puntjes in orde en heeeel schappelijk qua prijs! (Swings is een absolute afrader, sjoemelen met geld en totaal andere kaarten krijgen dan proefdruk!)
door de verlofperiode vond ik het toch niet zo gemakkelijk een drukker zoeken. Ben eerst bij Ameel geweest, maar die gingen dan die week in verlof, dan voor de week nadien bij Excelsior een afspraak gemaakt, maar daar wilen ze dan ons zelf gemaakt ontwerp uiteindelijk dan toch niet drukken (hoewel ik het aan de telefoon uitdrukkelijk had vermeld dat het een eigen ontwerp was) omdat de oplage te klein was. In Aarschot dan nog een paar drukkers gecontacteerd, maar ook daar verlof.... Dan uiteindelijk bij Procopia in Heverlee terecht gekomen omdat die mijn vriend zijn doctoraat ook hebben gedrukt twee weken geleden. vandaag de proefdruk gekregen van onze uitnodigingen, wow, echt gedrukt ziet dat er toch nog heel anders uit dan zelf uitgeprint! de kleuren zijn veel voller en dieper, dat was even wennen, maar 't is wel goed denk ik.