Terug naar overzicht
van harten en geniet van de jullie reis het is jammer dat de foto's het niet doen gr francis
Gewoon op Facebook bij Mariska clarijs kijken http://www.facebook.com/media/set/?set=a.2230830457092.... hoop dat ie nu lukt.... Xx
ik heb de foto'kes gezien ... zag er supper uit!! proficiat en geniet van de reis!!!
Net de foto's even bekeken ; héééél leuk ! Je jurk, schoenen, bruidsboeket en de bloem in je haar vind ik echt heel origineel en de zon maakte de dag des te mooier, waarschijnlijk ! Bedankt voor het verslagje en de leuke foto's. Wij wensen jullie alvast een heerlijke toekomst samen .
Mooie foto's, gelukkig scheen de zon buiten even mooi als in jullie harten! Geniet van de wittebroodsweken, maar vooral van elkaar! Proficiat!
ik kom jullie even ne dikke proficiat toewensen , en jullie heel veel geluk toewensen ,geniet van jullie huwelijksreis spijtig genoeg lukt het me ni om jullie te bewonderen op de fotokes spijtig maar ik wens jullie het beste toe grtz nanske
Proficiat En geniet van jullie huwelijksreis!
Proficiat! Foto's kunnen bekijken! Superleuk trouwkleedje! Geweldig zo kort! Geniet van jullie huwelijksreis!
Dikke proficiat! Geniet van de reis van elkaar! Groetjes
Waaaaaw! Supermooi! Proficiat!!!
Héél mooi, wat een leuk kleedje!Proficiat en geniet van jullie huwelijksreis!
hey mariska, dikke proficiat & have fun in L.A. 2 vraagjes : 1/ ben je blij met je schoenen ? Zitten ze comfortabel ? ben nog aan het twijfelen of ik er zou durven laten maken of niet. 2/ waar vonden jullie die papieren geluksbrengers om op te laten ? Ik ken ze uit Thailand maar wist niet dat je die hier ook kon krijgen ?? groetjes brenda
Hoi allemaal, Dank jullie wel! @ Brenda 1. Ben heel blij met mijn schoenen! Als ze niet goed zijn kan je ze terugsturen en krijg je je geld terug! 2. Die wensbalonnen heb je op verschillende plaatsen. Ik heb ze van feestwinkel.be in Oudenaarde. Maar er is ook n balonnenwinkel in St. Niklaas die ze verkoopt. Je kan op internet zoeken naar wensballon of ufoballon. Xx
Wauw, heb de foto's bekeken en vind je dag echt geslaagd. Allemaal heel originele ideeën. Jullie stralen als man en vrouw. Dikke proficiat!! Ik kijk alvast ook eens voor zo'n wensballonen :)