Terug naar overzicht
mai verschrikkelijk!!! om er op te staan als overledenen terwijl je nog leeft!!! hopelijk komt alles snel goed xx
Hoi Nathalie, Hier ook problemen met het stadhuis! Ze hadden de geboorteakto opgevraagd van "een" Wouter Verheyen geboren in 1988 in Genk (je mag een keertje raden hoeveel er dat zijn...). Als ik hun had laten doen was ik dus met de verkeerde Wouter getrouwd! Aan alle bruidjes & bruidegommen, OVERAL goed opletten, en foutje is vlug gebeurd (de geboortedatum van die ene Wouter was hetzelfde als de van mijn ventje, alleen stond er nog iets tussen zijn voornaam en achternaam - een tweede naam dus - en daar wisten we beide niks van!)
hier ook vrij veel problemen eerst vroegen ze me of ik de datum niet kon veranderen (een weekje vroeger of een weekje later) dan een maand na onze onder trouw een telefoontje gekregen met de vraag wanneer we eigenlijk van plan zijn onze ondertrouw te komen doen dit bleek een vergissing te zijn en ze moest naar een ander koppel bellen vorige week vrijdag ( een week op voorhand) bellen ze me op om te melden dat ze al de papieren kwijt zijn en dat WIJ dat moesten oplossen dit hebben we vrijdeg nog in orde kunnen krijgen maar moet eerlijk zeggen dat ik klaar stond om naar onze advocaat te bellen ik hoop dat ze tegen vrijdag niet terug alles kwiijt zijn ....