Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

http://www.trouwkaarten.nl

4-7-2011 1:31:22
ik had deze site zo juist overlopen, en elke kaart die ik mooi vond had ik momenteel bij 'mijn favorieten' gezet ... nu zie ik terug en heb nogmaals enkele keren geprobeerd maar mijn favoriete kaartjes komen niet in die map te staan...

hebben nog andere dit probleem ook?

ik had graag drie mooie eruit gekozen om eens een proefje aan te vragen

alvast bedankt!

dorien
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1247

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik4-7-2011 7:43:34

Hai Dorien,

Daar kan ik je niet mee helpen, maar ik kan je misschien wel een tip geven voor in de toekomst? Misschien een referentie nr. of naam van de kaartjes noteren die jij mooi vindt en op welke site... gewoon in een word bestandje ofzo opslaan...

Groetjes,
Filipa

francis
6-7-2012
 Meld misbruik4-7-2011 9:08:58

hey

ik heb er ook proefjes besteld maar het kan ook zijn dat ze al een nieuwe kaarten er op
en de volgende keer idd even het net bestelnummer onthouden

gr francis

bruidje
20-8-2011
 Meld misbruik4-7-2011 13:02:23

Ik heb mijn kaarten hier besteld! Heel correct, stipt en altijd even vriendelijk.. een aanrader!

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik4-7-2011 13:02:43

Hey Dorien,

werk jij met Mozilla of Internet Explorer?
Er is wss ergens een instelling dat je moet veranderen, ik heb dat ook voorgehad.
Als je geluk hebt staat er een antwoord bij de veelgestelde vragen hoe je dit moet oplossen.
Veel succes!

renske
12-8-2011
 Meld misbruik4-7-2011 13:58:43

onze kaarten komen ook van daar maar met jou probleempje kan ik je niet helpen . mischien eens bellen of mailen ?

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik4-7-2011 14:07:18

ja ik weet het niet... had het dan maar opgeschreven daarstraks.

nu heb ik 5 mooie kaarten gezien. weet er soms iemand waar je die stijl van kaarten nog gratis proefexemplaren kan bestellen?

alvast merci!

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik4-7-2011 14:15:53

hei, ik heb dit ook aan de hand gehad bij mijn favorieten
dus uiteindelijk na lang zoeken heb ik links in de lijst een sterreke gevonden met recent erachter en als ik daarop klikte kreeg ik wel weer mijn nieuwste favorieten..

succesz

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik4-7-2011 17:16:17

hebben jullie via deze site ook al iets besteld, en is dat ook goed gelukt?

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik4-7-2011 17:23:25

kelly, ik heb daarstraks 2 proefexemplaren gratis aangevraagd ... ben dus benieuwd hoe het zal verlopen :). als ze goed zijn toegekomen zal ik het hier melden ... zo benieuwd!!

Lesley
15-10-2011

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik4-7-2011 22:25:32

Hoi Dorien, heb de site even bekeken, ziet er echt leuk uit!
Wat ik niet onmiddellijk terugvind, is hoe je er kleine kaartjes aan kunt toevoegen voor uitnodiging receptie/feest, waar kan ik dat vinden?

Groetjes

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik4-7-2011 22:38:57

bedankt dorien!
ze zijn inderdaad héél mooi!

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik4-7-2011 23:58:24

Lindsy : goh eigenlijk geen idee ... daar heb ik zelfs nog niet bij nagedacht. zou je dat niet gewoon apart bij in de enveloppe steken? ik ben nog nooit naar een trouwfeest moeten gaan, geen ervaring dus

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik5-7-2011 10:57:44

Normaal gezien zijn die kaartjes in dezelfde stijl als de eigenlijke huwelijksaankondiging (zelfde soort papier, lettertype,...)
Zal vast wel op de site te vinden zijn, ik zal gewoon iets beter moeten kijken

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info