TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Esther
3-9-2011
|
4-7-2011 12:22:25
Klinkt als een zalige dag, Filipa! :-) Ben zoooooooooooo benieuwd naar jouw foto's achteraf :-) Liefs, Esther
|
|
Sofie
23-7-2011
|
4-7-2011 12:27:41
Hey Filipa,
wij trouwen op dezelfde dag :), nog 11u ipv 16 ondertussen... spannend he!! Kben vrijdag ook voor de eerste keer kleed gaan passen en kwas er ook wel bang voor, maar ooooooh toch zoooo mooi! Vorig jaar zat ik hier geregeld op het forum, maar we hebben ondertussen een baby'tje gekregen waardoor alles een beetje stilgevallen is... in elk geval, ik wens je een hele mooie dag toe, als de zenuwen bij mij dan toeslaan, zal ik eens aan jou denken, jij bent dan ook volop van je dag aant genieten ;). Groetjes, Sofie
|
|
Sharon
20-8-2011
|
4-7-2011 13:06:24
Hey Filipa,
Ja dat kleed passen is toch zo leuk! Ze kregen mijn kleed niet vast, dat was minder leuk, maar ik was nog altijd heel blij met mijn keuze... Zo mooi! Zo echt 'ik'!
En leuk dat jullie een vrijgezellen-BBQ hebben gedaan... Wij hebben gewone traditionele vrijgezellenfeestjes... 16 juli hangen we eraan :), ik kijk er al naar uit! Wij zijn wel feestbeesten (allé vooral ik, ik dans heel graag, dus ik heb er echt zin in)!
Vele groetjes en nog goed nagenieten!
Doeikes
|
|
A.
23-7-2011
|
4-7-2011 20:25:01
Klinkt super!!!! Hier moet ik m'n jurk al 18 juli gaan ophalen.. dagje vrij voor vanalles en nog wat en dat bespaart me ook een op en neer rit de dag voor onze trouw... hoop dat mijn ventje niet gaat kijken terwijl ik werken ben die laatste dagen
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|