TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Isabelle
15-10-2011
|
4-7-2011 10:21:17
hallo,
ik had ook een groottante die slecht te been was. Bij een vroeger feest hebben ze die inderdaad op een stoel gezet, en die stoel met vier naar boven gedragen. wij hadden ook een rolstoel voorzien voor één dag (gratis te verkrijgen bij de CM) zodat ze altijd confortabel kon zitten als ze dat wilde (kon wel rechtstaan hoor, maar gewoon niet heel lang). Als ze dan te moe was om nog ver de stappen, kon iemand haar ook makkelijker helpen.
ik zou dan wel nog eens met de zaal afspreken dat die vier kelners wel in de buurt moeten zijn op dat moment - als je die dan nog een half uur moet gaan zoeken...
Over je tweede punt: wij hebben een zaal niet gekozen omdat er een tafel op de dansvloer stond. ik vind dat niet echt kunnen....
groetjes,
Isabelle
|
|
Fredie
26-6-2010
|
4-7-2011 12:45:44
Trappen zijn nooit makkelijk voor mensen die slecht te been zijn, natuurlijk. Dus mochten jullie nog over een andere optie beschikken, zonder trappen, zou ik die mss toch wel overwegen, ook al is het maar voor 1 persoon. Mss zal blijken dat het er méér zijn naarmate het feest vordert wanneer sommigen boven hun theewater geraken ? De tafel op de dansvloer daarentegen is wel storend want wat doe je daarna met de mensen die aan die tafel zaten tijdens het diner ? Moeten die dan plots rechtstaan of... ? Wij hebben ook afgezien van zalen waar een tafel op de dansvloer zou staan ; wij vonden dit voor de gasten vrij onrespectvol (het ging tenslotte niet om een verjaardagsfuif, he). Veel sukses nog met het doorhakken van deze knoop !
|
|
Cindy
5-5-2012
|
4-7-2011 19:48:54
Ik zou ook nog even verder kijken. Stel je eens in de plaats van je oma. Dan ben je trots dat je kleindochter trouwt, maar dan moet je door 4 kelners (al dan niet op een stoel) naar boven gedragen worden. Ik denk dat dit voor haar ook niet echt leuk beleven gaat zijn. Mocht het nu om een jonge mens gaan die plots in het gips zit met zijn/haar been, dan kan dit nog door de beugel, zelfs een beetje hillariteit. Maar met oma zou ik dit nu niet doen. Groetjes, Cindy
|
|
Karen
17-8-2013
|
6-7-2011 22:34:35
Onafhankelijk van de vele trapjes, is het echt wel een superlocatie. Ik ben er vorige week ten huwelijk gevraagd door mijn vriend. Hij had een speciaal arrangement geregeld waarbij je een privé-diner hebt op een kamer en daar dan ook mag blijven slapen. Het eten was echt SUPERlekker. Als ik dichterbij woonde, zou ik deze locatie zeker overwegen. Maar inderdaad wel afwegen of het haalbaar is voor je oma natuurlijk. Groetjes, Karen
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|