Terug naar overzicht
wij hebben er besteld in staalIs iets totaal anders maar we waren er allebei verliefd op!GroetjesSofie11/08/06
hey,wij hebben ook niet voor de klassieke trouwringen gekozen, ik vond mijn verlovingsring zodanig mooi dat ik het zonde zou gevonden heb dat die nadat we getrouwd waren in de kast zou belanden, dus hebben we er voor gekozen dat ik mijn witgouden verlovingsring houd als trouwring, en mijn vriend was op slag verliefd op een exemplaar in titanium, al de rest van de ringen konden hem niet bekoren.maar ook wij twijfelden nog omdat we niet zo goed wisten qua kwaliteit wat daarvan het beste was, titanium, wit goud of vb staalgroetjesGretel11/08/2006
Onze trouwring is ook in staal en heb al veel positieve reacties gekregenDavine31/03/2006
Hoititanium is wel het beste qua stevigheid, je krijgt er geen allergie van, MAAR stel dat je een ongeval hebt, je vinger zwellen... ze kunnen hem niet doorsnijden (ergens gelezen.)Goud is minder stevig dan titanium, maar vaak kan je dikte zelf bepalen; je hebt meer kans op allergieIeder zijn keuze zou ik zeggen...GroetjesPS: wij hebben witgoud, gewoon omdat dat voor ons mooier was ;->
hoi tine,wij hebben gekozen voor titanium ringen, we waren er meteen dol op.groetjespeggy 13.10.2006
Steenless steel is vrij goedkoop maar zeer duurzaam en kan vervangend zijn voor wit goud bvb. Is veel goedkoper uiteraard. Mijn verlovingsring bestaat er uit en gaat al 2 jaar mee zelfs het steentje zit er nog in ! Het is wat je belangrijk vind hé
Heydie van ons zijn in wit-goud.. We hebben lang getwijfeld over titanium, maar hebben besloten dit niet te pakken aangezien ze die niet meer kunnen aanpassen.. Da vonden wij wel jammer.. vandaarWendy
Mijn ring is in witgoud en palladium. Dat is iets nieuws, maar wat het juist inhoudt...??Ik vond hem gewoon mooi. Mijn toekomstige heeft een ring in titanium, en de juwelier zei tegen ons beiden van een maand voor de grote dag nog eens te passen, zodat ze nog konden worden aangepast moest het nodig zijn. Dus, veronderstel ik toch dat titanium ook kan aangepast worden hoor.groetjesKatrien30/9/2006
Na lang zoeken hebben ik en mijn vriend voor half witgoud en half titanium gekozen. Ons titanium krijgt een aparte borstel behandeling zodat het niet zo donker (zwart) wordt. Het wordt er een stuk lichter door. Ik verwacht dat hij over 4 weken klaar is. Ben benieuwd...GroetjesYvonne