TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Annelies
7-8-2010
|
4-7-2011 10:43:46
Hallo, Ik had bij de bestelling de helft voorschot moeten betalen, de rest moest ik betalen als ik het kleed kwam afhalen. Dit was mijn laatste pas ook, ze hebben mijn kleedje die dag aangepast en ik heb het dadelijk mogen meenemen. Wij moesten nogal ver rijden, vandaar. Maar alles betalen vind ik nogal vreemd. Misschien moet je hier even laten weten over welke winkel het gaat, er zijn waarschijnlijk nog anderen die met deze winkel samenwerken of hebben samengewerkt. Ze werken misschien altijd op deze manier en de service is misschien prima! ... Groetjes Annelies
|
|
Filipa
23-7-2011
|
4-7-2011 10:48:59
Hoi Sylvie, Ik sluit mij aan bij Annelies, ik moest ook bij bestelling de helft betalen en de rest moet ik pas betalen als ik mijn jurk dadelijk meeneem naar huis.. Groetjes, Filipa
|
|
daniella
27-8-2011
|
4-7-2011 10:52:09
heb hetzelfde eerst de helft en bij afhaling de rest
|
|
sofie
21-4-2012
|
4-7-2011 10:59:53
ik heb nu al een deeltje betaald ( heb de jurk aangehad, en besloten dat het die werd).
en bij de eerste pas moet ik de rest betalen.
Heb de jurk wel al aangehad.
Groetjes,
Sofie
|
|
Mieke
12-5-2012
|
4-7-2011 11:08:34
Hey, Ik heb ook bij bestelling de helft moeten betalen, de rest volgt wanneer het binnenkomt. Ik zou ook niet betalen als ik het kleed nog niet heb gezien. Grts, Mieke
|
|
Evelien
4-6-2011
|
4-7-2011 11:36:16
Mijn kleedje kwam van Cermo (Turnhout) Daar hebben we eerst de helft betaald bij bestelling als voorschot.
Daarna nog eerste en tweede pas... in spanning wachten en bij derde pas kon ik mijn jurk mee naar huis nemen. Dan is pas de rest van het bedrag betaald.
Lijkt me de meest eerlijke manier van werken.
Voor andere diensen hebben wij volledig betaald voor de "aflevering" ervan maar dan gaat het om bloemen en balonnen, vervoer, ceremoniemeester... wat eerder normaal is
.
|
|
jamie
9-3-2012
|
4-7-2011 11:36:38
Hejj,, ik heb ook bij de bestelling de helft betaald en en wanneer ik de jurk meeneem naar huis moet ik de andere helft betalen. groetjes jamie x
|
|
mklklkmm
|
4-7-2011 11:37:31
Hoi iedereen,
Het gaat hier over de honeymoonshop.
Alvast bedankt voor de snelle reacties.
Groetjes,
Sylvie
|
|
joke
13-8-2011
|
4-7-2011 11:52:14
hoi
ik heb bij de beslissing dat ik de jurk nam een deel moeten betalen en de rest na de eerste pas, bij de 2 de pas mag ik ze mee naar huis nemen, maar ik moest alles betalen voor ze aan de retouches begonnen.
grtjs joke
|
|
Sofie
28-5-2011
|
4-7-2011 12:43:03
Hoi Ik moest een klein voorschot betalen toen ik beslist had welke jurk het ging worden. Als ik dan op mijn besluit terug kwam, en een andere uit de winkel zou kiezen zou het voorschot voor die andere ook al gelden. 3 maanden na het voorschot zou ik de rest al moeten betalen. Maar was intussen al 2 maal terug geweest met verschillende mensen, zodat ik zeker was van mijn jurk voordat ik hem volledig betaald had.
|
|
Penny
20-7-2011
|
4-7-2011 14:16:52
Hoi,
ik heb het mijn bij de eerste afspraak volledig betaald. Heb toen ook wel het kleed al aangehad en nu is het op maat gemaakt en mag het donderdag gaan halen en nog altijd geweldige service gehad in de winkel.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|