Terug naar overzicht
Ik zou net géén wit of ivoorkleurig boeket kiezen bij jouw jurk maar iets dat mooi uitkomt, bv. zoals je zelf schrijft : een rood boeket. Met wat groen errond zal dat hééél mooi ogen. Enfin, dat is maar mijn idee, he. Doe vooral waar je je zelf het beste bij voelt.
Ik zou ook iets kleurrijk kiezen, zodat het goed afsteekt tegen je jurk Roos en rood, is ook wel mooi.Ik ga mijn bruidsboeket wss heel simpel houden en wit omdat ik een paarse jurk heb met wel wat glitters op en heb schrik dat het anders te bombastisch gaat worden.
Bij ivoorkleur zeker geen wit kiezen. Ik heb ook een ivoorkleurige jurk en inde bruidswinkel hebben ze dit ook afgeraden en even getoont met een wit vel papier tegen de jurk. Het was echt niet mooi. Als je thema rood is kan je niet beter hebben he :)
Kleur kiezen zodat je boeketje knalt op de foto's!!
Wit kan wel, hoor! Er zit toch een hele rand groen rond, dus dat steekt sowieso af! Maar een knalkleurtje vind ik ook wel altijd mooi, fuchsia bv.
Hoi Ik had champagnekleurige jurk. Mijn man droeg een lila hemd met paarse das. Ik had dus ook graag paars in mijn boeket zodat dit een beejte afstak tegen al dat "wit" (zie avatar). mijn man heeft zijn das meegenomen naar de winkel en daar hebben ze de kleur afgestemd zodat we die dag ook obv kleur goed bij elkaar zouden passen Ik zou dus in jou geval voor rood en crème gaan. Neem zeker een stukje stof van je jurk mee naar de bloemenzaak. Als je bv rozen kiest kunnen ze de kleur aanpassen zodat het niet lijkt of je jurk vuil is tov "te witte" bloemen. Groetejs
dank je wel allemaal :)
Hey Sofie, Hier ook een ivoorkleurig kleedje. Wij zijn voor rozen gegaan: witte, halfroze en volledige oudroze rozen. Gaat zeker hoor. Ik vond net dat mijn boeket niet te fel mocht afsteken!