Nu Online
Momenteel zijn er 670 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HET intredelied wat is dat?

23-5-2006 12:21:25
Hallo allemaal,

Misschien een beschamende vraag maar buiten de klassieker "bruidsmars van Mendelsohn", heb je ook nog "Daar komt de bruid..." maar dan instrumentaal en een pak rustiger dan Mendelsohn...maar nu vraag ik mij af welk nummer dit is en waar ik het kan vinden op het internet?

Nog 18 dagen te gaan en ik heb nog geen intredelied!!!!

Alvast bedankt

Ineke

Ineke
10-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 978

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik23-5-2006 13:09:08

Het intredelied is het lied dat ze spelen terwijl de suite naar voor komt. Je kan zelf beslissen wat je dan wil laten spelen.

Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik23-5-2006 13:47:40

is dat niet het liedje dat ze spelen als je van bruid naar de bruidegom toestapt, die vooraan op je wacht...?????

Cindy

gert
12-11-2005
 Meld misbruik23-5-2006 16:23:48

Ineke,

Als je "here comes the bride" intikt op google of zo, dan kan je heel wat versies vinden van de bruidsmars.

Wij hebben "Here comes the bride"/bruidsmars gebruikt als intrede en het andere, meer bombastische als uittrede. De ene in de versie van Wagner de andere van Mendelsohn.

Groetjes,
Gert

barbara
27-5-2006
 Meld misbruik23-5-2006 23:40:01

ons intredelied concerning hobbits van lord of the rings op algemeen verzoek van het toekomstig ventje

Ineke
10-6-2006
 Meld misbruik24-5-2006 8:33:18

Even ter verduidelijking: ik weet wel wat een intredelied is! Het is veronderstel ik nu "Here comes the bride" van Wagner waar ik achter zoek.

Ineke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...