TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Annelies
7-8-2010
|
4-7-2011 14:15:10
Hallo, Daarna gaat de bruidegom de moeder van de bruid halen en de bruid de vader van de bruidegom. Daarna kan je het zelf invullen zoals je graag wilt. Sommige halen de grootouders er nog bij, ofwel broers/zussen,.... Groetjes Annelies
|
|
Evelien
4-6-2011
|
4-7-2011 14:16:54
Wij hebben het volgende gedaan en de dansvloer stond ineens vol:
1) Openingsdans
2) Bruid & Vader van de bruid + Bruidegom & Moeder van de bruidegom
3) Bruid & Vader van de bruidegom + Bruidegom & Moeder van de bruid + Vader van de bruid & Moeder van de bruidegom + DJ laten afroepen dat alle aanwezigen werden uitgenodigd om ons te vervoegen.
4) I got a feeling van Black Eyed Peas om de sfeer er onmiddelijk in te brengen.
|
|
Véronique
31-7-2009
|
4-7-2011 14:38:56
1. Openingsdans
2. bruid+papa, bruidegom+mama
3. bruid+schoonpapa, bruidegom+schoonmama, mama bruidegom met papa bruid
4. vanaf nu kan je kiezen met wie je danst (meestal wordt wel eerst de eretafel 'leeg gemaakt') en wordt er ook sneller vermenigvuldigd (geen volledig liedje met dezelfde persoon, maar na +/- een halve minuut wisselen).
|
|
Leen
28-5-2011
|
4-7-2011 14:48:00
1. Openingsdans
2. bruid + papa - bruidegom + mama
3. bruid + schoonvader - bruidegom + schoonmoeder (papa bruid + mama bruigegom dansen samen)
4. bruid + getuige - bruidegom + getuige (mama + papa bruid dansen samen - mama en broer bruidegom dansen samen - papa en siefmoeder bruidegom dansen samen)
5. bruid + broer (zit in een rolstoel en dit was voor hem een hele eer!) - bruidegom + zus bruid (de rest gaat zich maar iemand halen)
6. bruid + haar peter (hij wou dit zoooo graag!) en ik moet eerlijk zeggen dat ik er geen idee van heb wie mijn man toen heeft gehaald!
Ondertussen stond de dansvloer goed vol en kon het feestje losbarsten!
|
|
Penny
20-7-2011
|
4-7-2011 14:52:19
Hoi,
wij doen het zo:
eerst onze openingsdans dan Smoorverliefd van Mega Mindy om met onze kindjes te dansen dan nog 1 slow om te dansen met de ouders. Ik ga mijn vader halen en na het refrein mijn 'man" zijn vader. Hierna i got a felling van The Black Eyed Peas om het feest te beginnen.
|
|
Mieke
12-5-2012
|
4-7-2011 15:06:45
Bedankt allemaal voor de reacties! Heb er nu toch wat beter een beeld van... Vind het zo moeilijk en wil niemand overslaan zoals er op een vorig huwelijk gebeurd is en wil op niemands 'tenen' trappen :-) Is soms zo moeilijk om voor iedereen goed te doen hé...
|
|
Steffie
15-6-2012
|
4-7-2011 15:09:13
Hoi,
ik dacht aan:
1: openingsdans
2: bruid met vader en bruidegom met schoonmoeder
3: bruid met schoonvader en bruid met zijn moeder
omdat we als 2de en 3de de openingliedjes van de ouders(hun trouw) wouden laten spelen, en ze zo dit toch "samen" met ons kunnen dansen, of ben ik dan helemaal verkeerd qua "etikette"?
Steffie
|
|
Steffie
15-6-2012
|
4-7-2011 15:10:30
bij 3: bruid met schoonvader en bruidEGOM met zijn moeder
|
|
Sofie
23-7-2011
|
4-7-2011 15:17:21
Idd niet makkelijk om voor iedereen goed te doen... Mijn ouders zijn gescheiden en ik dans na mijn partner eerst met mijn pa, dan stiefpa en dan schoonpa... Maar ik moet zeggen dat ze er hier alle drie akkoord mee zijn. Fieuw! kben druk op zoek naar liedjes hiervoor, maar ik vind het niet eenvoudig in elk geval :s.
|
|
Mieke
12-5-2012
|
4-7-2011 16:47:18
Is idd niet gemakkelijk om al die liedjes te vinden hé... Ik had een leuk gevonden om met mijn vader te dansen maar ja het past dan totaal niet dat men ventje met zijn moeder danst... MAAR uiteindelijk is het onze dag e. Nu met nog 312 dagen op de teller kan ik wel nog even rustig zoeken naar de liedjes.
|
|
Lies
2-9-2011
|
30-8-2011 20:14:34
wij hebben besloten om na de openingsdans niet de ouders te gaan halen.. Vind dat persoonlijk altijd zo'n suf gebeuren.. maar ieder voor zich//
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|