Terug naar overzicht
Ohhh Liselotte, ben je ondertussen ook al getrouwd?? tgaat toch snel hé! Jaja, een volledige nieuwe lichting bruidjes op deze site nu de 'ancienkes' allemaal getrouwd zijn :-). Ik ben blij te horen dat je een fantastische dag achter de rug hebt en ben razend benieuwd naar de foto's. Wij hebben van onze fotograaf nog steeds niets gehoord en ben ook zo reuze benieuwd :-). Ik wist niet dat je van ronse was? Mijn opa woont daar ;-). Groetjes en geniet geniet geniet geniet van je hubby!
Een hele dikke proficiat!!!! xxxx
Proficiat, klinkt superleuk! Wij hebben ook nog gaan horen bij Lieven van L foto!
Proficiat!! Veel geluk samen... Spijtig van je bedankjes.. heb hier ook een bestelling geplaatst maar ben hier zeer tevreden over. Maar ben zelf nogal van de vroege kant met alles..
Hoi Liselotte, Amaai, jij kan je al mevrouw noemen zeg!!!! Wat gaat de tijd ineens snel hé:-) Ik ben ontzettend blij dat jullie een heel mooie dag hebben gehad en kijk erg uit naar de foto's! Je verlovingsshoot vond ik al zo super Geniet van jullie honeymoon en ik wens jullie een fantastische toekomst toe samen! Veel groetjes, Mieke