Terug naar overzicht
Hallo! Nog een bruidje op 28/04/2012! Wij gaan inderdaad pas in januari. Je kan ook bijvoorbeeld gewoon in oktober naar de trouwbeurzen gaan. Daar staat FDO ook, denk ik. Grace
Hallo, Wij hebben onze ringen anderhalf jaar op voorhand vastgelegd. Ze moesten wel nog gemaakt worden. Ik had dé ringen gevonden en het had geen zin om te wachten... ik wist wat ik wou. Dus ik denk niet dat je te vroeg kan zijn, tenzij je twijfelt. Wij hebben na het bestellen nog een twee à drie afspraken gehad om het ontwerp te bespreken, eerste maak te zien, passen,... GroetjesAnnelies
Hoi! Wij zijn onze ringen ook al gaan kiezen bij de FDO een paar weken geleden :-) Grote voordeel is ook dat als je nu besteld, je de goudprijs vastzet... Dus je ringen worden ook niet meer duurder.Te vroeg moet je geen schrik van hebben... Ik had de ring die ik wou al eens op hun stand gezien op een beurs en toen ik hem terug zag was het nog steeds liefde op het eerste gezicht :-) GroetjesKatrien
Hallo, Ik hoorde dat je vroeg een afspraak moest maken bij FDO. Wij trouwen op 14/4/12 en gaan volgende week onze ringen kiezen. Spannend
héhé wij trouwen een week eerder..... Ik was ook al van plan om eens te gaan kijken dus toch niet te vroeg. Succes!
Is zeker niet te vroeg, ook bij FDO geweest. Moesten nog wel gemaakt worden, zijn voor de vingerafdruk-ringen gegaan :). Half juli zouden we ze ongeveer kunnen hebben, ben benieuwd!Ik denk dat wij in november vorig jaar al gekozen hebben, in aansluiting van de trouwbeurs en toen was het inderdaad wel druk :)Dus beter een rustig moment denk ik :)
Wij gingen 5 weken voor onze trouw de ringen gaan bestellen in FDO ;) Niet mee inzitten dus dat het te laat zou zijn, als het rap moet gaan kunnen ze héél veel!
Wij gaan eind augustus naar FDO.