Nu Online
Momenteel zijn er 581 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wanneer trouwringen kiezen?

4-7-2011 15:56:53
Lieve bruidjes,

Ik zit met een klein vraagje...
Wij trouwen op 28/4/12 en het plan was om in het najaar voor trouwringen te gaan kijken.
Aangezien ik zoveel goede reacties over FDO lees hier, zouden we hier zeker eens willen gaan piepen!
Mijn bedoeling was om in oktober/november te gaan dus heb ik zonet eens gebeld. De persoon aan de lijn raadde ons deze periode af omdat het dan nogal hectisch is wegens de trouwbeurzen. December/januari is voor mijn werk echt niet mogelijk en februari zou krap worden... Ik heb nu dus een afspraak staan op 24/9 maar het lijkt me zo vroeg?
Wanneer kiezen jullie ongeveer je trouwringen? Ik heb schrik dat ik tegen mijn trouwdatum niet meer weet hoe ze eruit zien...
Ben ik eind sept. 'belachelijk' vroeg met de ringen of ...? Vele groetjes en alvast veel dank voor jullie reacties! xxxx

Bruidje
28-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1028

Grace
28-4-2012
 Meld misbruik4-7-2011 16:16:48

Hallo!

Nog een bruidje op 28/04/2012! Wij gaan inderdaad pas in januari. Je kan ook bijvoorbeeld gewoon in oktober naar de trouwbeurzen gaan. Daar staat FDO ook, denk ik.

Grace

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik4-7-2011 16:18:46

Hallo,

Wij hebben onze ringen anderhalf jaar op voorhand vastgelegd. Ze moesten wel nog gemaakt worden. Ik had dé ringen gevonden en het had geen zin om te wachten... ik wist wat ik wou. Dus ik denk niet dat je te vroeg kan zijn, tenzij je twijfelt. Wij hebben na het bestellen nog een twee à drie afspraken gehad om het ontwerp te bespreken, eerste maak te zien, passen,...

Groetjes
Annelies

Katrien
12-5-2012
 Meld misbruik4-7-2011 18:44:36

Hoi!

Wij zijn onze ringen ook al gaan kiezen bij de FDO een paar weken geleden :-) Grote voordeel is ook dat als je nu besteld, je de goudprijs vastzet... Dus je ringen worden ook niet meer duurder.Te vroeg moet je geen schrik van hebben... Ik had de ring die ik wou al eens op hun stand gezien op een beurs en toen ik hem terug zag was het nog steeds liefde op het eerste gezicht :-)

Groetjes
Katrien

nathalie
14-4-2012
 Meld misbruik4-7-2011 19:29:09

Hallo,

Ik hoorde dat je vroeg een afspraak moest maken bij FDO.
Wij trouwen op 14/4/12 en gaan volgende week onze ringen kiezen.
Spannend

Evelyn
20-4-2012
 Meld misbruik4-7-2011 20:25:28

héhé wij trouwen een week eerder..... Ik was ook al van plan om eens te gaan kijken dus toch niet te vroeg.

Succes!

Chloë
3-9-2011
 Meld misbruik5-7-2011 22:00:33

Is zeker niet te vroeg, ook bij FDO geweest. Moesten nog wel gemaakt worden, zijn voor de vingerafdruk-ringen gegaan :). Half juli zouden we ze ongeveer kunnen hebben, ben benieuwd!
Ik denk dat wij in november vorig jaar al gekozen hebben, in aansluiting van de trouwbeurs en toen was het inderdaad wel druk :)
Dus beter een rustig moment denk ik :)

Jolien
1-7-2011
 Meld misbruik6-7-2011 0:57:52

Wij gingen 5 weken voor onze trouw de ringen gaan bestellen in FDO ;) Niet mee inzitten dus dat het te laat zou zijn, als het rap moet gaan kunnen ze héél veel!

Jill
9-3-2012
 Meld misbruik9-7-2011 12:42:28

Wij gaan eind augustus naar FDO.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...